NAINEN - Näyttäisitkö mielummin Kylie Jenneriltä vai Jennifer Lawrencelta?
Kommentit (30)
Lawrence. Omaa silmää enemmän miellyttää, luonnollisempi eikä ehkä yritä ihan niin kovaa.
Jennifer Lawrence. Kylie Jenner oli ennen leikkauksia itseasiassa aika tavallisen (rumahko) jos näin saa sanoa, ja leikkauksien jälkeen kyllä ihan kaunis mutta liian leikattu ja laitettu mun makuun.
Kylie pukeutuu kuin pelle ja Jenniferin kasvopiirteistä en pidä. Jos joku, olisin Kristin Cavallari. Hänellä on hyvä tyylitaju ja hän on kaunis ja fiksu.
Tietysti ja ehdottomasti Lawrence ensimmäisessä Nälkäpeli -elokuvassa. Katniss on hyvin samantyyppinen kuin minä nuorena. Tappaisin jos saisin sen ulkonäön sillä takaisin.
Lawrence. Kyliellä mennyt mun mielestä jo yli toi ulkonäön muokkaaminen, ei ole mun silmään enää kovin hyvännäköinen. Jenniferistä olen aina tykännyt muutenkin, joten hänen näköinen olisin mieluummin.
Minäkään en haluaisi olla mieluiten kumpikaan, mutta näistä vaihtoehdoista tietenkin Lawrence, on sentään edes kaunis toisin kuin Jenner.
Lawrence, koska sillä on parempi kroppa kuin Kyliella.
Jos olisi pakko valita jompi kumpi, niin sitten Kylie Jenner.
Kumpikaan ei varsinaisesti edusta kauneusihannettani, mutta näyttäisin mieluummin Kylieltä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi näyttää kummaltakaan. Näen itseni kauniimpana ja minulla on parempi vartalo kuin kummallakaan noista.
Linkkiä kuviin tai ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi näyttää kummaltakaan. Näen itseni kauniimpana ja minulla on parempi vartalo kuin kummallakaan noista.
Jep, nää huutelijat on niitä epätoivoisesti kehopositiivisiksi yrittäviä :D
Kylien operaatiot on onnistuneita.
Jennifer on todellinen rotutamma. Alfanaaras.
olisin kenen tahansa muun näköinen kuin itseni. olen maailman rumin nainen.
Kylie Jenneriltä, mutta meikkaisin hillitymmin.
Jennifer. En muista tarkalleen, kuka tää Kylli niistä Jennereistä on enkä jaksa googlata, samaa sarjaa kaikki. Lawrence on nätti ja hyväkroppainen sellaisella maanläheisellä tavalla, ei mikään huikea kaunotar. Vientiä olisi mutta miehet eivät kokisi "pelottavaksi".
No jos pelkkää ulkonäköä katsotaan niin Kylie. Jos joutuu muutakin arvioimaan niin sitten ei ainakaan Kylie. En kyllä tiedä, haluaisinko olla Jenniferkään. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nää huutelijat on niitä epätoivoisesti kehopositiivisiksi yrittäviä :D
Voihan myös olla, että nuo itsensä kehujat ovat hieman harhaisia ja jäävejä arvioimaan.