Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehtyminen kerrostalossa asunnon ovesta.

Vierailija
22.09.2019 |

Onko teille koskaan käynyt niin, että kun olette asuneet kerrostalossa, olette vahingossa menneet väärään kerrokseen ja sitten yrittänyt avata "asuntonne" ovea, mutta avain ei sovi. Jonkin aikaa räpellettyänne tajuatte, että ovessa on vieras nimi.
Minulle on joskus käynyt, eikä siinä mitään, nolona luikin tieheni. Mutta myös miesystävälleni sattui useampi kerta. Siihen samalle ovelle, johon minäkin olin yrittänyt. (se ovi oli kerrosta alempanaja tuli painettua hissi väärään kerrokseen.)
No sitten kerran , kun kaikessa rauhassa kävelin kotiin päin, joku nainen tuli miehensä/poikaystävänsä kanssa minua vastaan ja kun tultiin vastakkain, tämä nainen alkoi huutaa minulle ihan hulluna.
Minun kuulema pitäisi pitää ukkoni pois hänen oveltaan jne. Olin kauhusta mykkänä, enkä uskaltanut sanoa mitään.
Mies näytti nololta ja yritti rauhoitella naistaan ja veti tämän viimein puoliväkisin pois tilanteesta:D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä vois lähtee henki jos menis räpläämään toisten lukkoja.

Vierailija
22/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa kerran kävi noin, ja ovi vieläpä aukesi (halpa italialainen rantahotelli, vanhanaikainen metalliavain). Kyllä hetken aikaa meni tajutessa ja järkytyksestä toipuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt vielä pahemmin. Kävin vintillä varastossa yleisavaimella ja kun kävelin alaspäin, menin laskuissa sekaisin ja avasin yläpuolellamme olevan asunnon oven. Luojan kiitos siinä oli väliovi kiinni, kun sisältä alkoi kuulua koiran haukuntaa. Laitoin oven nopeasti kiinni ja luikin alakertaan. Enkä ikinä kehdannut naapurille tunnustaa töppäystäni. Kello oli vielä puoli yhdentoista maissa illalla. Übernoloa!

Vierailija
24/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutamankin kerran on tullut ollua väärällä ovella, mutta onneksi kukaan ei ole ollut kotona, eikä tullut katsomaan, kuka avainta/lukkoa räplää. 

Tai sitten on ollut niin, kuten  täällä muutamat on kertoneet,että ovat kyllä kuulleet, kun avainta on lukkoon sovitettu, mutta eivät ole menneet katsomaan.

Tavallaan kyllä ymmärtää, että pelottaa, kun kuulee, että joku räplää oman kodin lukkoa.

En itsekään uskaltaisi mennä katsomaan.

Vierailija
25/25 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, että muutkin ovat erehtyneet :)

Ap

Sen verran vielä tuosta omasta tapauksesta, että pahinta/nolointa tilanteessa oli se, että nainen ilmeiseti luuli, että mies oli yrittänyt hänelle naisiin. Antoi ymmärtää, että olin aika onneton tapaus, kun mieskin pyrkii sinnikkäästi naapurin naisen asuntoon. En voinut sanoa, että minä olin itsekin sille ovelle erehtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi