Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko toimeentulotuella elävä nainen ehdoton turn off?

Vierailija
22.09.2019 |

Ikää 41. Yksi lapsi. Kiva ulkonäkö. Paljon harrastuksia. Mutta elämä vain mennyt niin että työttömänä jo toista vuotta. Niin, otsikossa kysymys.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikää 41. Yksi lapsi. Kiva ulkonäkö. Paljon harrastuksia. Mutta elämä vain mennyt niin että työttömänä jo toista vuotta."

Työttömänä toista vuotta ja paljon harrastuksia - eli toisin sanoen et ehdi etsimään töitä, työt eivät kelpaa sinulle, nostat kaikki mahdolliset tuet ja lapsesta lisät + elarit. En edes katsoisi kohti, vaikka olisit kuinka kivan näköinen.

Ei niitä töitä oikeasti välttämättä saa.

Vierailija
22/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta naisystäväni taloudellinen tilanne, mutta tt-tuella elävän kanssa seurustellessani hoitaisin tietysti kaikki maksut ja avustaisin muutenkin jotenkin vähäeleisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suhtautuvat tämän perusteella työttömyyteen jopa jyrkemmin kielteisesti kuin naiset, mikä on oikeastaan ymmärrettävää ja järkevääkin kun kyseessä on vapaaehtoinen työttömyys.

Vierailija
24/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lapseton työtön.

Vierailija
25/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos elämänhallinta on kunnossa, ja aikomus on aidosti jossain kohtaa vielä saada töitä. Tai jos haluaa jäädä miehen elätettäväksi, niin sekin pitää sitten kertoa rehellisesti.

Vierailija
26/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska suomessa ei ole oikeasti työttömyyttä kuin vain tietyillä alueilla ja ammateissa. Kuljen työni puolesta ympäri suomea ja aina törmään samaan asiaan, ei löydy tekijöitä duunari ammatteihin vaikka ok liksa.

Vierailija
27/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihmiset muuttivat vaikka jenkkeihin työn perässä. Nyky ajan vässykät ei lähde 15km pitemmälle kotoa..

Vierailija
28/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vakavaa suhteeseen. Elintasoero toisi monta ongelmaa.

Vierailija
29/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen markkina-arvo on hyvin paljon suhteessa ulkonäköön

Vierailija
30/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Jos on nätti naama, isot boobsit eikä turhaa pihtailua, voin rahoittaa parisuhteen

Vierailija
31/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri muija on just tuollainen, ja mua vituttaa aika huolella kuunnella kun työkaveri valittaa kun joutuu maksamaan ja elättämään sen muijansa. Kaikkea se pillunkipeys teettääkään....

Vierailija
32/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikää 41. Yksi lapsi. Kiva ulkonäkö. Paljon harrastuksia. Mutta elämä vain mennyt niin että työttömänä jo toista vuotta."

Työttömänä toista vuotta ja paljon harrastuksia - eli toisin sanoen et ehdi etsimään töitä, työt eivät kelpaa sinulle, nostat kaikki mahdolliset tuet ja lapsesta lisät + elarit. En edes katsoisi kohti, vaikka olisit kuinka kivan näköinen.

heh, karma😀

Vierailija
33/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh, karma😀

Vierailija
34/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri muija on just tuollainen, ja mua vituttaa aika huolella kuunnella kun työkaveri valittaa kun joutuu maksamaan ja elättämään sen muijansa. Kaikkea se pillunkipeys teettääkään....

Tai aito rakkaus 🥰

Vierailija
35/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
36/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille treffikumppaneille kannata kertoa että elää toimeentulotuella. Sanot vaan mitä harrastat ja siihen liittyvää keikkatyötä teet/tuurauksia.

Itse tein deittaillessa vaan pimeitä hommia satunnaisesti ja nostin tukia. Opiskelin myös avoimessa yliopistossa.

Sanoin ”harrastan ratsastusta ja välillä pidän yksityistunteja aikuisille ja lapsille hevosellani, lisäksi olen tallilla töissä missä hevoseni asuu. Opiskelen myös yliopistossa historiaa, koska se kiinnostaa minua”. Ja kaikki miehet oli että vautsivau. Kukaan ei kysynyt tulojani. En minäkään kysynyt miehiltä heidän tuloja.

Kukaan mies ei etsi itsellensä elättäjää joten on aivan sama mitä heille löpertelet.

Vierailija
37/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikää 41. Yksi lapsi. Kiva ulkonäkö. Paljon harrastuksia. Mutta elämä vain mennyt niin että työttömänä jo toista vuotta. Niin, otsikossa kysymys."

Ei tosiaankaan turn-off. Kuulostaa ihan hyvältä ja kävisi ainakin minulle. Harvemmin elämä on kenelläkään täydellistä (paitsi instagramissa).

M40plus

Vierailija
38/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niille treffikumppaneille kannata kertoa että elää toimeentulotuella. Sanot vaan mitä harrastat ja siihen liittyvää keikkatyötä teet/tuurauksia.

Itse tein deittaillessa vaan pimeitä hommia satunnaisesti ja nostin tukia. Opiskelin myös avoimessa yliopistossa.

Sanoin ”harrastan ratsastusta ja välillä pidän yksityistunteja aikuisille ja lapsille hevosellani, lisäksi olen tallilla töissä missä hevoseni asuu. Opiskelen myös yliopistossa historiaa, koska se kiinnostaa minua”. Ja kaikki miehet oli että vautsivau. Kukaan ei kysynyt tulojani. En minäkään kysynyt miehiltä heidän tuloja.

Kukaan mies ei etsi itsellensä elättäjää joten on aivan sama mitä heille löpertelet.

Hyi, työtön tukia nostava hevoshulluakka, ei kiitos.

Vierailija
39/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumalata mitään yyyhoota mä haluun ite tehä omat pentuni

Vierailija
40/41 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. En arvota ihmisiä tuollaisten asioiden kautta. Jos ihminen on tyytyväinen tilanteeseensa on se se mikä merkitsee. En etsi täydellistä, virheetöntä ihmistä. Toimeentulotuella elävä ja korkeapalkkaisessa työssä oleva ovat minulle kumppania etsiessä täysin samalla tasolla - muut asiat merkitsevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä