Kuinka usein lankaat hampaat?
Kommentit (32)
En lankkaa ollenkaan.
Pidän myös silmämunat valkoisina.
Somppu-Muhis, 25
Jos ei hammasvälejä putsaa joka päivä, plakki haisee valehtelematta 10 metrin päähän. Ellei hampaat ole järjettömän harvassa, jolloin ne välit puhdistuvat harjalla.
On karseaa kun joku haisuhenki tulee bussissa viereen tai töissä puhumaan, uh. Sitä hajua ei itse haista.
Joka ilta. Kerran kun tekee, niin tietää mitä sinne muuten jäisi. Ja se on hyi.
No yritän kerran päivässä, mutta oikeasti ehkä 2 kertaa viikossa. Jos hyvä kausi. Teen sen aamulla, sillä illalla olen niin sikkurassa että hampaiden peseminenkin on jo lähes ylivoimainen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta. Kerran kun tekee, niin tietää mitä sinne muuten jäisi. Ja se on hyi.
”Ja se on hyi”?
Aivan käsittämätöntä kielen pahoinpitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä lankaa vaan hammasväliharjaa. Melkein päivittäin käytän. Viimeksi hammaslääkäri sanoi, että kyllä huomaa eron, kun putsaan välit nyt lähes päivittäin.
Ja sinä uskoit, että hammaslääkäri muistaa, missä kunnossa se kenenkin potilaan purukalusto vuosi tai kaksi sitten oli?
Todellakin muistaa, kun putsautan hampaani kaksi kertaa vuodessa ja olen ollut hänen asiakkaansa jo yli 10 vuotta.
Joka päivä. Sitten ylähampaat pikku "pulloharjalla" oikomiskojeiden vuoksi. Myös fluoriliuoksella purskuttelen. Lisäksi imeskelen maitohappokapselin ja dentiplus-tabletin.
Ja sinä uskoit, että hammaslääkäri muistaa, missä kunnossa se kenenkin potilaan purukalusto vuosi tai kaksi sitten oli?