Mikä oireyhtymä tms on kun ihminen ei saa kicksejä mistään
Eli ei ikinä ole ollut todella innoissaan mistään, keho ei tuota endorfiinejä...En tarkoita masentunutta vaan tälle on joku muu nimitys. Johtaa kyllä masentavuuteen eli ihminen ei ole koskaan tyytyväinen, valittaa paljon ja tulee kateelliseksi ja katkeraksi. Mutta vaikka kuinka ponnistelisi ja raataisi niin ei löydä onnea. Liikuntakaan ei tuota hyvää oloa.
Kommentit (22)
Ei tarvii olla muuta diagnoosia kuin masennus niin ei innostu mistään.
Vierailija kirjoitti:
Masennus koko iän?
En muista mutta siihen liittyy se ettei koe intohimoa mihinkään, ei saavuta flow-tilaa koskaan ja syyllisuus ja masennus siitä kun ei koe näitä asioita.
Sitä sanotaan teini-iäksi. Kaikki on p.skaa ja mikään ei tunnu miltään. Mitä nyt aamuherätykset ahdistaa.
Liika-estoisuus? Kontrollifriikki?
Syytänkaikkiamuitatilastanienhaluahoitoavellonloppuikänivalituksenkierteessä -diagnoosi. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan teini-iäksi. Kaikki on p.skaa ja mikään ei tunnu miltään. Mitä nyt aamuherätykset ahdistaa.
Hmm oon sit varmaan jäänyt teini-ikään.
N26
Ei kaikilla ole lapsesta asti elämänpaloa kauheasti, sellaiset saattaa jäädä masennus tilaan tai sellaiseen noh, vähän negatiiviseen katsantaan. Ei vastausta. Mutuilua*
Olen huomannut näitä oireita parissa ihmisessä, ja siihen kuuluu se että ei itse asiassa syytä ketään muuta kuin itseään eli masennukseen viittaa. Vihaisuutta on myös, tuntevat tarvetta huutaa muille ihmisille ja saavat siitä voimaa.
Voimakasta sisäänpäinkääntyneisyyttä on myös ja erityisherkkyyttä, saattavat säikähtää toisia ihmisiä jos ovat oikein syvällä omissa ajatuksissaan. Asperger-tyyppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus koko iän?
Kyllä voi olla
Anhedonia voisi olla..vähänlaisesti vaan tietoa vielä. Yksi skitsofrenian oireista kyllä.
Diagnoosi on valmis = Apatia. Vätyssyndrooma. Laiskamato. Lorvikatari. Vitu*us.
Ramaseeko?
Masentaako?
V*tuttaako?
-Ota silloin RaMaVit.
Aleksitymia. Googlaa niin tiedät enemmän.
Mussa on vähän tuota vikaa mutta kateelliseksi on vaikea kyllä muuttua. Paras puoli siinä ettei juurikaan osaa elämältä mitään haluta on se, ettei silloin voi olla kateellinenkaan! Miksi minä olisin kateellinen kun kaikki tekevät asioita joita en halua :) ? Toinen puoli on se, etten tunne myöskään vahvoja negatiivisia tunteita. Mistä niitä voisikaan tuntea? Tunne-elämäni on hyvin hyvin tasainen, hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm oon sit varmaan jäänyt teini-ikään.
N26
En usko että olen kehittynyt niin pitkälle.
Aleksitymia?