Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan kiitokseni muutamalle, nykyisin n. kolmekymppisille naisille, jotka aikoinaan puuttuivat kiusaamiseeni yläasteella

Vierailija
22.09.2019 |

Silloin olimme vielä teini-ikäisiä/murrosikäisiä tyttöjä ja poikia. Mutta minä poikana jouduin kerran rajusti poikaporukan kiusaamaksi ja he näkivät sen. Kun kiusaajat häippäsivät paikalta, suunnilleen samanikäiset ja samaa koulua käyvät tytöt näkivät tapahtuneen ja kysyivät nimeäni. En siis tuntenut tyttöjä entuudestaan, eivätkä he minua. Mutta olin silloin vain niin järkyttynyt ja nolostunut kaikesta tapahtuneesta, että halusin vain häipyä paikalta itsekin, enkä sanonut heille mitään. Ilmoittivat kuitenkin näkemästään opettajille, kiusaajat jäivät kiinni ja saivat rangaistukset.

Annan tässä ja nyt vuosien jälkeen kuitenkin kiitokseni näille, nykyisin ihan täysi-ikäisille naisille, vaikka hyvin epätodennäköistä on, että he tätä lukevatkaan. He tekivät ihan oikein silloin. Jos heillä on lapsia, niin toivottavasti ovat opettaneet samaa heillekkin.

Tuli vain nyt tuo oma tapaus mieleen, kun viime aikoina on uutisoitu koulukiusaamisesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa yläasteellani, en ole unohtanut tapausta. Joskus olen miettinyt mitähän pojalle kuuluu, ja miten sujui yläaste tuosta eteenpäin. Tuskin on sama tapaus, mutta kiitos kosketti jostain syystä kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla