Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi koti ja avainten jako

Ap
22.09.2019 |

Meillä 4-henkinen perhe. Edellisessä asunnossa asuessa ketutti kun anoppi tungetteli ja käydessään kolusi kaappien sisuksia heti kun silmä vältti ja levitteli kotimme asioita ulkopuolisille. Ei meillä luurankoja kaapeissa ole muttemme pidä siitä että toisille jauhetaan kodistamme selän takana ja esitellään siitä räpsittyjä kuvia. En halunnut lopulta enää kutsua häntä kotiimme lainkaan, vain lasten synttäreinä koska on heidän mummi.
Muutettiin nyt uuteen kotiin ja nyt selvisi että mieheni antanut tietämättäni kotimme vara-avaimen anopille ikiomaksi. Kohteliaasti olen koittanut tehdä selväksi etten halua hänen käyttävän avainta kyläilyihin mutta hänellä oma tahto ja mahdolliset extemporevisiitit eivät mahdottomuus

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi idiootti?

Kerrot anopille, että kodissanne on kätevänä uutena varusteluna tallentava kameravalvonta...[/quot

No tottakai on idiootti, idiootilla apllä idiootti puoliso. Sehän on selvää.

Vierailija
22/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä menee minulla aina anoppihullun provoluokkaan.

Siis miettikääpä. Anoppi jo edellisessä asunnossa kolunnut kaappeja ja käynyt yksin ja ottanut kuvia. Ap ei ole silti vuosiin saanut sanottua miehelleen, ettei tykkää siitä. Sitten muutetaan uuteen asuntoon ja mies ensimäisenä lykkää avaimen äidilleen.

Jotenkin näitä ei osaa uskoa.

Olen sanonut miehelleni edellisessä kodissa asuessa jo että häiritsee anopin käytös kodissamme. Mies oli antanut avaimen anopille omaksi ajatellen että jos vaikka joskus kotiavainta katoaa niin eri osoitteessa hyvä olla vara-avain eikä samassa kotiosoitteessa

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten uusien asunojen avaimia ei niin vain voi kopioida.

Lisätilauksia avaimille voi tehdä vain asunnon omistaja.