Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei ota muita huomioon

Vierailija
22.09.2019 |

Mä olen yksin huoltaja ja mulla on kolme lasta. Noh lapsista lähtee ääntä ja joskus kun ne leikkii niin on partsilta tippunut ala kerran naapurin partsille tavaroita. Nyt muka joudun korvaamaan naapurin kukkaset ja pöydän kun lapset muka tahallaan heittivät kiven sinne.
On mun lapset vähän villejä poikia mutta ei ne kyllä tahalleen oo heittäny mitään.
Joskus myös yöllä lapset saattaa vähän riehua ja siitä on tullu lappuja varmaankin just tältä samalta joka aiheuttaa mulle harmaita hiuksia muutenkin. Kyllähän elämässä lähtee ääntä. Muuttaisi maalle jos ei kestä.
Mulla on muutenki paljon kestämistä kun ei oo miestä ja elän tuilla eli tiukkaa on. Sitten vielä tollanen valittaa joka asiasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono

Vierailija
2/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat sellaiselta naapurilta joka aiheuttaa harmaita hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä korvaat,jos sun lapsesi rikkoo jotain.Sinä et nyt huomioi muita ollenkaan.T.Äiti itsekkin

Vierailija
4/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajamode.

Vierailija
5/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä toivo kellekkään pahaa mutta tää naapuri on kyllä yks joka mua inhottaa. En mä voi mitään sille et lapsista lähtee ääntä tai leikkivät.

Mun yks kaveri joka asuu tässä samassa pihassa että naapuri on sille myös valittanut sen lapsuista. Oli muka heitelly hiekkaa sen auton päälle ja huutanut rumasti mutta mä en usko.

Miks meitä yksin huoljatia aina haukutaan ja meille ollaan ilkeitä?

Ei mulla olis mitään vaikeeta korvata mun lapsen aiheuttamia juttuja, mut nyt ku on tosiaan tiukkaa ni en tarvis yhtään tollasta stressiä. Ap

Vierailija
6/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän perheellä on täysin selviä elämänhallinta ongelmia. Huomenna soitat heti apua teille. Et pärjää yksin kolmen lapsen kanssa.

Vierailija
7/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällainen YH-vihaprovo tällä kertaa. 0/5

Vierailija
8/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sä korvaat,jos sun lapsesi rikkoo jotain.Sinä et nyt huomioi muita ollenkaan.T.Äiti itsekkin

Joo mutta ei lapsi oo nyt mitään tehny tahalteen ja naapurilla on kyllä rahaa. Meille sitä ei niin paljon oo.ap

Vierailija
9/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi? Et voi!? Kyllähän sinä voit. Ohjaat lapsesi leikkimään muualla ja katsot etteivät vahingossa tai tahallaankaan leiki sellaisia leikkejä jossa voi tapahtua vahingoja. Lapsillesikin voit sanoa, että älkää riekkuko.

Vierailija
10/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys, kirjoitusvirheitä ja kaikkea mutta silti 0/5

Vierailija
11/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se harmia aiheutat. Ihan aiheesta naapuri valittaa.

Vierailija
12/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys, kirjoitusvirheitä ja kaikkea mutta silti 0/5

Tässä ei ole mitään hyvää

Vierailija
13/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä huono provo, vähän yritystä ensi kerralla.

Vierailija
14/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeää ettei alas pudoteta mitään, koska se on vaarallista jos osuu ihmiseen. Myös hiljaisuus on kerrostalossa tärkeää naapureille. Olisi hyvä että eri asumismuotoja tulisi enemmän kaikille, kerrostalo ei sopii harvalle, ehkä naapurilla ei ole varaa muuttaa. 

Vierailija
15/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, taitaa olla oikea trolli.

Vierailija
16/16 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu. Yritä kasvattaa lapsiasi naapureita kunnioittavasti. Ymmärrän ettei ole helppoa jne! Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi