Ottaisitko teflonpannuja mainostavan ammattikokin vakavasti?
Kommentit (14)
Miksi en ottaisi. Ruoan maustahan ravintoloitsija tunnetaan ja taviksilla teflonpannutkin (tai muut pinnoitetut) on aika usein hyvä valinta moneen käyttöön. Enemmän epäilisin jos kokkiguru koittaisi mainostaa että tavistenkin pitää hommata ravintolatason laitteet ja valmistusmetodit.
Ottaisin. En ottaisi vakavasti mammapalstailijaa joka muuten vaan kyselee teflonpannumainoksista.
Ottaisin vakavasti.
Tefloni tuo ruokaan hyvää makua ja liukkautta.
Teflon on myrkkyä. Sitä pitää kaihtaa kaikin tavoin. Aiheuttaa mm miehille kivessyöpiä ja yleisesti kaikille syöpiä. Kuin myös epämuodostumia sikiöaikana.
Oletko teflonpannuhullu vai ammattikokkihullu?
Tämä on henkilö joka luulee, että ärsyynnyn paistinpannuista. Mutta oikeasti olen aina pitänyt juuri paistinapannuista ja ehdottomasti laadukkaista.
Tefloni on hyväksi terveydelle ja sitä voi lisätä ruokaan turvallisesti.
Ehkäisee suolitukoksia ja kasvaimia.
En ottaisi, en osta teflonpannuja, en ikinä.
Käytän suolan korvikkeena teflonia. Mieskin on kehunut ruokiani.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on henkilö joka luulee, että ärsyynnyn paistinpannuista. Mutta oikeasti olen aina pitänyt juuri paistinapannuista ja ehdottomasti laadukkaista.
Mikähän se mahtaa olla se sinun laadukas paistinpannusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se mahtaa olla se sinun laadukas paistinpannusi?
Teflon tietenkin!
Niin eli nehän oli pannuja joissa voi lähinnä vaan lämmittää ruokaa ei niinkään valmistaa sitä. Kuulemma näin.