Älkää antako miesten kukkoilla
Olen pannut merkille, että naiset eivät kerro työpaikoillaan yhtä rohkeasti mielipiteitään kuin miehet. Mahtaakohan johtua että miehillä on enemmän "rohkeushormoni"- testosteronia. He saavat sen avulla ansiotontakin arvonnousua, he uskovat itseensä ja omiin kykyihinsä ihan eri tavalla kuin naiset. Oikein harmittaa esimiehenä. Ainakin kasvatuksella voi yrittää kompensoida asiaa: kasvattakaa tyttärenne kertomaan rohkeasti mielipiteensä! Se on hyväksi jatkossa koko työelämälle Suomessa. Älkää antako miesten ja piikien jyrätä.
Kommentit (16)
Itse työskentelen koulussa ja täällä miehet eivät tahdo saada suunvuoroa, kun kokouksissa keski- ikäiset kaakattavat omia typeriä, käsiteltävään aiheeseen kuulumattomia asioitaan, vaikkei ketään kiinnosta.
ap voi listata naisten saavutukset? miehet tämän maailman ovat rakentaneet
naiset hiljaa, kun puhutaan asiaa.
Sukupuolesta riippumatta on opittava sanomaan rehdisti oma mielipiteensä. Ja ennen kaikkea kyettävä mielipidettään puolustamaan ja perustelemaan rakentavasti ja ilman draamakuninkuuksia.
Naiset hoitoalalla ovat hemmetin moisia paskanpuhujia. Pari miestä seassa rauhoittaa kummasti ja asiat pysyy järkevinä.
Kannattaa myös opettaa perustelemaan mielipiteensä, oli nyt sitten mitä sukupuolta vain.
Olen kertonut ja tuonut ilmi myös tarvetta erilaisille uudistuksille ja toimintatavoilla. Näin olen saanut hankalan työntekijän maineen. Miehiltä tätä pidettäisiin upeana kehittämisideana.
Mikäli nainen rohkaisee mielensä ja ilmaisee asiansa särmikkäästi, siitä alkaa miesten alentava"tytöttely" ja nainen lähetetään keittämään kahvia. Rohkeudesta saa vain ivallisia huutoja ja haukut niskaansa.
Naisen pitää olla äänekäs, julma ja taisteluntahtoinen, muuten ei mielipidettään saa kuuluville.
On ap:n mainitsemia "miehiä" ja sitten on Miehiä, jotka arvostavat kaikkia, sukupuoleen katsomatta.
Joten ei taas yleistetä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Nainen on parhaimmillan kun se on hiljaa ja selällään.
Ja tämä koskee sitten myös keski-ikäisiä tätinaisia!!! Pakko saada vähän purkautua, mutta hemmetti kun rqivostuttaa harrastuksessa olevat keski-ikäiset tantat, jotka a. eivät osaa sulkea suutaan kahdeksi sekunniksi, B. eivät hyväksy omastaan poikkeavia mielipiteitä ennen kuin niitä on heille perusteltu 15 min ja C. esittävät omat mielipiteensä "naisten mielipiteinä" tai "kaikkien terveyden ihmisten" mielipiteinä.
Ottaa päähän ihan hemmetisti, mut aina kun yritän yhtään haastaa, niin minua kohdellaan alentuvasti, kuin en ymmärtäisi omaa parastani, vaikka perustelen mielipiteeni huomattavasti paremmin kuin nämä tantat, enkä perusta niitä siihen että yleistän omat, henkilökohtaiset tunteeni.
N24
No miten niitä voi kertoa, kun ei niitä kuunnella. Kun mies menee esittämään jotain, hänen asiaansa heti tartutaan. Olen ihan selkeästi nähnyt tämän vrt. miehen ja minun työpaikalla.
Mies pyytää palkan korotusta-saa, minä en, työurat kestäneet jokseenkin yhtä kauan, mutta kun minun palkka on hakattu taulukkoon, miehen ei vaikka vaativuusluokkataulukko sielläkin käytössä, sanokaa syy, miksi naisia kohdellaan eri lailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Sinä voit poistaa itsesi jos maailma ei kelpaa. Naisten maailmassa kaikki vain eläisi risumajoissa ja valittaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillan kun se on hiljaa ja selällään.
Lahna? No tuskin!
Siis poikien