Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri 50v katseli salillla 20v tyttöä

Vierailija
21.09.2019 |

Olen järkyttynyt. Lähinnä, koska olen pitäny tätä kyseistä miestä tosi fiksuna ja mukavana. Seurustelee lähes oman ikäisensä naisen kanssa ja heillä on hyvä parisuhde. Mies itse on sanonut näin. Nyt mieheni kertoi, että kun olivat salilla niin tämä kaverinsa oli mennyt jututtamaan tätä 20v tyttöä ja sanonut miehelleni, että katso mikä pers* , tuota kun pääsisi panemaan. Miehenikin oli vähän ihmeissään ja kyseli minulta onko hänessä jotain vikaa kun ei ajattele niin. Tyttö josta on kyse on aika tyrkky, esittelee itseään salilla paljastavissa vaatteissa, voihkii salilla isoon ääneen ja tekee mm.instagramiin persetreenistään videoita ja puristelee tissejään yms., mutta silti olen järkyttynyt - 20v on kuitenkin näiden miesten lasten ikäinen tai itseasiassa nuorempi.

Onko normaalia, että 50v mies katselee/ajattelee 20v tytöistä näin??

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että pakkomielle tästä nuoresta naisesta on itselläsi. Mitä jos keskittyisit vaan omaan treeniin.

Vierailija
62/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselu on katselua, fantasiat fantasioita (toki olisi voinut jättää kertomatta ääneen), seurustelu tai edes ajatus siitä sitten täysin asia erikseen.

On minustakin moni nuori kolli tosi söde, silti en ikinä tietenkään ajattelisi mitään sen enempää, suhdetta varsinkaan. Hulluahan se olisi, omien lasten ikäisten kanssa.

Onko paljonkin ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että meillä ihmisillä on paljonkin erilaisia ajatuksia? Kaikki ajatukset ei ole edes hyviä, osa syntiä, mutta ei se itsepetos asiaa auta. Parempi myöntää rehellisesti, että kaikenlaista tulee ajateltua. Teot sitten eri asia.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???

Eli sinä jotenkin yhdistät tuon iän ominn lapsiisi. Kuulostaan vähän sairaalta.

Vierailija
64/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä sen naisen voihkimiset ja instakuvat tiedät?

Vierailija
65/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten oikea toive:20vuotias nuori kaunis kiinteä, jota päästä painamaan, mutta oikeassa elämässä pitää tyytyä oman ikäisen rupsajtaneesee* muijaa n, kun ei saa sitä pariskymppisiä.Se on se unelma kumppani kaikille miehille

Tämän asian olisit voinut muotoilla paljon kauniimminkin.

On toiveita ja on toiveita, osasta tietää että ei toteudu, sitten on niitä realistisempiakin toiveita jota kannattaa tavoitella. Jos jäät siihen 20vherkkupeppu-vaiheeseen kiinni, olet kuin entinen poikamies-setäni, joka vielä 84-vuotiaana puhui ääneen tosissaan, miten joku 25-vuotias oli vilkaissut häneen SILLÄ tavalla. 

Jos haluat kasvaa aikuiseksi mieheksi, niin kasva! Voit keskenäsi kuolata 20-vuotiaan perään, mutta samalla myös rakastaa omaa rupsahtaneempaa vaimoasi, kuolemaanne asti. Ota haaste vastaan niin elämä on paljon hienompaa, sen sijaan että se olisi vain säälittävää säälittävine fantasioine.

Vierailija
66/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???

Ja jos pitää ikäisistään, haluaisi todellisuudessa panna siskoaan. Kyllä kyllä. Kuka miettii omia lapsiaan, kun ajattelee seksiä? Perverssi.

Vierailija
67/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä kuinka normaalia on, mutta ei ainakaan tavatonta.

AP olet itsekin miestäsi melkein 20 vuotta nuorempi joten mitä kuvittelet?

Oma miehesi on samanlainen, tottakai sen kaveritkin sitten on.

Mä en ymmärrä miksi kukaan edes sitoutuu miehiin, niistähän tulee usein vanhemmiten tollasia ällöjä.

Mutta siis aloit AP itsekin vanhan miehen kanssa, joten sulla ei ole mitään mussutettavaa asiasta kun itse valinnoillasi tuet tuollaista käytöstä ja asenteita.

N26

Vierailija
68/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun 70v isä seurustelisi ikäiseni 35–vuotiaan naisen kanssa niin en pitäisi sitä normaalina, yäk.

Vierailija
69/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäinen nainen jo lähinnä kumppani ja nuori nainen taas luontainen suvun jatkaja?

Vierailija
70/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella omaa miestäni juoruamassa minulle kaverinsa sanomisia.

Vierailija
71/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella omaa miestäni juoruamassa minulle kaverinsa sanomisia.

Vierailija
72/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin huomaa että jopa naiset puolustavat törkeästi käyttäytyvää miestä. Voihan sitä mielessään ajatella että jollakin on hyvä kroppa, mutta kyllä seniori-mieheltä voi odottaa jo tiettyä kypsyyttä naisia kommentoidessaan.

Olen itse 33 v mies enkä ikinä sanoisi kavereilleni noin jostain naisesta..

Vierailija
73/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella omaa miestäni juoruamassa minulle kaverinsa sanomisia. Miehesi on ikäisekseen kovin lapsellinen.

Vierailija
74/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi kukaan edes sitoutuu miehiin, niistähän tulee usein vanhemmiten tollasia ällöjä.

Mutta siis aloit AP itsekin vanhan miehen kanssa, joten sulla ei ole mitään mussutettavaa asiasta kun itse valinnoillasi tuet tuollaista käytöstä ja asenteita.

N26

Minun ikäni oli alunperin ongelma niin minun miehelleni kuin hänen kavereilleen. Sanoin miehelleni, että ei tämä ikäero tästä supistu, joten se täytyy hyväksyä tai jatkaa yksin eteenpäin.

Siksi minua ihmetyttääkin, että miten tämän tytön ikä ei ole ongelma, koska on kuitenkin todella, todella nuori vrt minuun.

Ap

Vierailija
75/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten panojuttujen laukominen on aika ällöttävää, mutta muuten ihan normaalia huomata hyvännäköisiä ihmisiä. Etkö sinä ap katsoisi hyvällä, jos sinun vieressäsi tekee punttitreeniä joku todella hyvännäköinen ja timmissä kunnossa oleva vaikkapa 25v. mies? Sinäkö et tätä huomaisi mitenkään?

En katsele nuoria hyvännäköisiä miehiä, ei kiinnosta edes katsoa. Olen varmaan erilainen. En myöskään ymmärrä miksi joku haluaisi mennä katsomaan hunkseja tms. Vaikka ovat hyvännäköisiä varmasti, ovat minulle silti tyhjä kuori.

Ja voin rehellisesti sanoa, että vaikka mun eteen tuotaisiin kaikki maailman komeimmat nuoret ja vanhat miehet, minulla ei herää mitään seksuaalisia tuntemuksia, että haluaisin panna.

Olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja mulla on ollut paljon miehiä ennen nykyistä miestä, mutta niissä miehessä on aina pitänyt olla nokkeluutta, hauskuutta ja älykkyyttä, jotta mulla herää minkäänlaisia seksuaalisia ajatuksia.

Ap

Kuulostaa siltä, että et ole kuullut miehen ja naisten eroista? Lyhyesti, miehet syttyy näkemisestä ja naiset kuulemisesta. Kannattaa tämä muistaa, ja myös se, että ajatukset ja teot on eri asioita. Tuskin sinäkään tuosta vain pettäisit, vaikka löytäisit toisen nokkelan, hauskan ja älykkään miehen kuin omasi.

Vierailija
76/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Minun ikäni oli alunperin ongelma niin minun miehelleni kuin hänen kavereilleen. Sanoin miehelleni, että ei tämä ikäero tästä supistu, joten se täytyy hyväksyä tai jatkaa yksin eteenpäin.

Siksi minua ihmetyttääkin, että miten tämän tytön ikä ei ole ongelma, koska on kuitenkin todella, todella nuori vrt minuun.

Ap

Joo no sehän on selvä, että ton tyyppiset miehet katsoo aina nuorempia.

Sua varmaan vtuttaa kun tajusit, ettet olekaan se setämiesporukan nuorikko vaan siinä missä sinä vanhenet, tulee aina uusia kakskymppisiä joita nuo nuorempien kanssa hengaavat miehesi ja kaverinsa kuolaavat.:)

Sori mut oikeesti naurettavaa pöyristyä, kun itse aloit setämiehen kanssa.

Vierailija
77/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ap

Joo no sehän on selvä, että ton tyyppiset miehet katsoo aina nuorempia.

Sua varmaan vtuttaa kun tajusit, ettet olekaan se setämiesporukan nuorikko vaan siinä missä sinä vanhenet, tulee aina uusia kakskymppisiä joita nuo nuorempien kanssa hengaavat miehesi ja kaverinsa kuolaavat.:)

Sori mut oikeesti naurettavaa pöyristyä, kun itse aloit setämiehen kanssa.

En ole, enkä ole ollut mikään setämiesporukan nuorikko. Luuletko, että yli 10vuoden suhteen jälkeen kukaan edes ajattelee enää minun ikääni.

Ap

Vierailija
78/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sodi mitään vastaan....Itse panisin aivan 100% varmasti 20 vuotiasta jos vain tilaisuus tulisi.

Vierailija
79/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>20v

>tyttö

Valitse yksi.

Vierailija
80/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sodi mitään vastaan....Itse panisin aivan 100% varmasti 20 vuotiasta jos vain tilaisuus tulisi.

Ja ikää oli