Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri 50v katseli salillla 20v tyttöä

Vierailija
21.09.2019 |

Olen järkyttynyt. Lähinnä, koska olen pitäny tätä kyseistä miestä tosi fiksuna ja mukavana. Seurustelee lähes oman ikäisensä naisen kanssa ja heillä on hyvä parisuhde. Mies itse on sanonut näin. Nyt mieheni kertoi, että kun olivat salilla niin tämä kaverinsa oli mennyt jututtamaan tätä 20v tyttöä ja sanonut miehelleni, että katso mikä pers* , tuota kun pääsisi panemaan. Miehenikin oli vähän ihmeissään ja kyseli minulta onko hänessä jotain vikaa kun ei ajattele niin. Tyttö josta on kyse on aika tyrkky, esittelee itseään salilla paljastavissa vaatteissa, voihkii salilla isoon ääneen ja tekee mm.instagramiin persetreenistään videoita ja puristelee tissejään yms., mutta silti olen järkyttynyt - 20v on kuitenkin näiden miesten lasten ikäinen tai itseasiassa nuorempi.

Onko normaalia, että 50v mies katselee/ajattelee 20v tytöistä näin??

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???

Miehet ei synnytä, joten heillä ei ole sellaista sidettä tähän lapsihommaan kuin naisilla. Ei ne ajattele, että voisin olla tuon isä. Ne näkee sukukypsän naaraan jolla on muodot kohdillaan ja luonto käskee tunkea tappinsa siihen jotta sen voi hedelmöittää.

Mieheni ja hänen kaverinsa ovat järjestäin melkein jokainen steriloituja, joten ei heillä enää hedelmöittäminen ole mielessä.

Ap

Vierailija
22/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä? Minä 40-vuotias nainenkin katselen 20-vuotiaita tyttöjä salilla. Entä sitten? Pitääkö siellä kulkea silmät sidottuna? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku vika kun olen 39v, enkä katsele parikymppisiä tyttöjä enkä poikia salilla.

Vierailija
24/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne ovat miehiä... ihan normaalia siis.

Näin on. biologiaa ja mies ei juurikaan voi vaikuttaa tuohon itse.

Käyttäytymiseen voi tietenkin vaikuttaa, mutta ei siihen tunteeseen, jonka 20v kiimapeppu aiheuttaa. Ellei käy yksityisellä kastroinnissa.

Vierailija
25/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miesten oikea toive:20vuotias nuori kaunis kiinteä, jota päästä painamaan, mutta oikeassa elämässä pitää tyytyä oman ikäisen rupsajtaneesee* muijaa n, kun ei saa sitä pariskymppisiä.Se on se unelma kumppani kaikille miehille

Vierailija
26/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku 50v pappa saisi 20v tiukkapyllyn itselleen niin, entä 5-7vuoden kuluttua.. sitten katsellaan taas seuraavaa nuorta pyllyä??

Vierailija
27/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaj.Ihana parikymppinen tiukkapeppu trikoissa......pakko sanoa jotain ja yrittää iskeä aina ja kaikkialla, ja kotona, kun joutuu tyytymään nelikymppiset riipputissiin, niin voi silmät kiinni pimeässä haaveilla, että alla onkin tuo parikymppinen

Vierailija
28/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku 50v pappa saisi 20v tiukkapyllyn itselleen niin, entä 5-7vuoden kuluttua.. sitten katsellaan taas seuraavaa nuorta pyllyä??

No jos ei nainen osaa ja ymmärrä pitää itsestään huolta, niin kyllä. Juurikin noin.

Vierailija
29/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sentään parikymppinen. Viisikymppisillä setämiehillä on usein taipumusta ahdistella 14-vuotiaita tai jopa alle.

Törkeä yleistys, en tiedä yhtäkään. Varmaan heitä kuitenkin on, kuten tämä 29- vuotias espoolaismiehen.

Vierailija
30/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti punttisalin typykkä on epävarma itsestään ja haluaa ulkoisilla avuilla huomiota varsin lapsellisesti. Se, että miehet siihen kiinnittävät huomiota on pitkälle miesten syttyessä katsomisesta muutenkin. Eri asia on, miten miehet sen kokevat ja kommentoivat. Miehesi kaveri puhui tytöstä hyvin alentuvaan sävyyn ja miten miehen ei pitäisi naisesta koskaan puhua, Eikö se mitenkään rauhoita paheksuvaa mieltäsi? 

Lisäksi en voi olla miettimättä pelkäätkö vanhenemistasi ja vaikka nuori tyttö onkin tyhmä hän saa sinussa tökättyä juuri pelkoasi vanhenemisesta? Olit itsekin miesten silmissä 10 vuotta sitten nuori ja nyt jo täysin samaa keski-ikäisten kalustoa. 

Anna asian olla ja jos nyt jotakin fiksua tahdot tehdä, niin tuomitse miesten ruma tapa puhua tytöstä.

Vierailija
31/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaaj.Ihana parikymppinen tiukkapeppu trikoissa......pakko sanoa jotain ja yrittää iskeä aina ja kaikkialla, ja kotona, kun joutuu tyytymään nelikymppiset riipputissiin, niin voi silmät kiinni pimeässä haaveilla, että alla onkin tuo parikymppinen

Alkoi tekemään pahaa kun sun kirjoitusta luki. Ei puuttunut kuin ”lääh..,,..nami nami,,...,sexivau..,,”. Opettele kirjoittamaan niin kuin aikuiset ja pilkun paikat myös.

Ps.Ei se viisikymppisen miehen riippuva iho ja vanhan ihmisen haju ole sen viehättävämpi kuin vastaavan ikäisellä naisella.

Vierailija
32/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???

Miehet ei synnytä, joten heillä ei ole sellaista sidettä tähän lapsihommaan kuin naisilla. Ei ne ajattele, että voisin olla tuon isä. Ne näkee sukukypsän naaraan jolla on muodot kohdillaan ja luonto käskee tunkea tappinsa siihen jotta sen voi hedelmöittää.

Mieheni ja hänen kaverinsa ovat järjestäin melkein jokainen steriloituja, joten ei heillä enää hedelmöittäminen ole mielessä.

Ap

Sterilointi ei vaikuta mitenkään miehen tarpeeseen hedelmöittää. Luulitko, että se blokkaa tämän perustarpeen? Ei se tarkoita muuta kuin että mies apuu tyhjiä, mutta siittämisen tarve kyllä pysyy. Ei järki ja tietoisuus muuta vuosituhansien geneettistä tarvetta siirtää sukusolujaan.

Vierailija
33/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti punttisalin typykkä on epävarma itsestään ja haluaa ulkoisilla avuilla huomiota varsin lapsellisesti. Se, että miehet siihen kiinnittävät huomiota on pitkälle miesten syttyessä katsomisesta muutenkin. Eri asia on, miten miehet sen kokevat ja kommentoivat. Miehesi kaveri puhui tytöstä hyvin alentuvaan sävyyn ja miten miehen ei pitäisi naisesta koskaan puhua, Eikö se mitenkään rauhoita paheksuvaa mieltäsi? 

Lisäksi en voi olla miettimättä pelkäätkö vanhenemistasi ja vaikka nuori tyttö onkin tyhmä hän saa sinussa tökättyä juuri pelkoasi vanhenemisesta? Olit itsekin miesten silmissä 10 vuotta sitten nuori ja nyt jo täysin samaa keski-ikäisten kalustoa. 

Anna asian olla ja jos nyt jotakin fiksua tahdot tehdä, niin tuomitse miesten ruma tapa puhua tytöstä.

Ensimmäistä kertaa elämässäni voin myöntää, että pelkään omaa vanhenemistani. Tämä asia pahensi sitä, koska tajusin, että vanhat tai pitäisikö

sanoa että

ikääntyvät miehet katselevat nuoria tyttöjä. Ei riitä, että on itsestään huolehtiva neljäkymppinen. Etenkin satutti, koska tämän sanoi miehen kaveri, jota olen pitänyt kaikkein fiksumpana tyyppinä.

Sanoin eilen miehellekin, että minun puolesta saat lähteä parikymppisen matkaan jos siltä tuntuu, ei tarvitse salaa ihastella. Mies loukkaantui ja sanoi, että eihän hän ole mitään tehnyt tai sanonut.

Mies ja sen kaverit ovat kaikki hyvissä ammateissa, kaikilla hienot autot, asunnot ja rahaa kaikilla, joten ehkä joku nuori tyttö olisi mahdollista saadakin.

Muutenkin ovat mielestäni komeita ja urheilullisia miehiä, mutta faktahan on, että ei kukaan 20v valitse 50v miestä, jos kumpikin mies on samassa ammatissa ja kummallakaan ei ole mitään. Monen 20v tytön isäkin on nuorempi kuin50v.

Vierailija
34/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne perseeseenkö hän olisi halunnut työntää siittimensä?

Vierailija
35/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, muttei koskea.

Vierailija
36/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, long time - no see. Olet ilmeisesti päässyt avohoitoon vaihteeksi.

Vierailija
37/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen mies on raskas. Aloitetaan kaikkia hurjia ja uusia harrastuksia, mielialat ailahtelee, pinna on kotona kireä,levottomuus lisääntyy ja parasta on ettei mies itse huomaa tätä. Minun ja exän pitkähkö suhde ei kestänyt miehen viidenkympin villitystä. Nyt erosta 7vuotta ja mies katuu eroa. Erotessa kaikki syy oli hänen mukaan minussa, koska valitin kaikesta.

Hän on nyt yksin. Ei tuonut moottoripyöräily ja salilla treenaus pysyvää nuorta tyttöystävää, vaikka niitäkin minun jälkeen oli. Mies oli ekan vuoden aikana eromme jälkeen kaksi kertaa niin rakastunut ettei ennen ole ollut. Yritin jo silloin ihan ystävänä sanoa, että sinulla on jo ikää, muista myös levätä. Nuoret naiset halusivat juhlia, matkustaa, treenata ja eihän exäni pysynyt siinä mukana loputtomiin. Maksumiehenä toimi ja kolme vuotta erosta valitteli raha-asioitaan.

Toivon, että löytää ikäisensä kumppanin, nyt kun on taas järki päässä.

Vierailija
38/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle jo aiemmin sen tytön salikäyttymisestä, koska huomasin kun olimme kolmestaan salilla niin tauotti treenejään aina niin, että mieheni oli tekemässä liikettä ja kun mieheni piti taukoa niin aloitti omansa ja kääntyi aina niin, että perse näkyy. Siis tiedän kuinka omituiselta tämä kuulostaa.

Haluaisin nähdä jonkun 50v miehen ja 20v tytön suhteessa, sillä kyllä nämä 50v miehet ovat jo väsyneitä ja tapoihinsa pinttyneitä, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta en ymmärrä mitä 50v, joka katselee 20v tyttöä miettii.

Itse olen alle 40v ja saan huomiota huomattavasti nuoremmilta miehiltä, mutta en voisi ikinä katsella sillä silmällä esim parikymppisiä, vaikka meillä olisi ikäeroa VAIN 18vuotta.

Ap

Minäkin olin väsynyt ja tapoihini pinttynyt parikymppisenä. Piti päästä esim.aikaisin nukkumaan. En silti olisi ollut viisikymppisen kanssa, nelikymppisten kyllä.

Vierailija
39/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies niitä lapsiaan halua panna.

Vierailija
40/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies niitä lapsiaan halua panna.

Ei niin ole väitettykään.