Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri 50v katseli salillla 20v tyttöä

Vierailija
21.09.2019 |

Olen järkyttynyt. Lähinnä, koska olen pitäny tätä kyseistä miestä tosi fiksuna ja mukavana. Seurustelee lähes oman ikäisensä naisen kanssa ja heillä on hyvä parisuhde. Mies itse on sanonut näin. Nyt mieheni kertoi, että kun olivat salilla niin tämä kaverinsa oli mennyt jututtamaan tätä 20v tyttöä ja sanonut miehelleni, että katso mikä pers* , tuota kun pääsisi panemaan. Miehenikin oli vähän ihmeissään ja kyseli minulta onko hänessä jotain vikaa kun ei ajattele niin. Tyttö josta on kyse on aika tyrkky, esittelee itseään salilla paljastavissa vaatteissa, voihkii salilla isoon ääneen ja tekee mm.instagramiin persetreenistään videoita ja puristelee tissejään yms., mutta silti olen järkyttynyt - 20v on kuitenkin näiden miesten lasten ikäinen tai itseasiassa nuorempi.

Onko normaalia, että 50v mies katselee/ajattelee 20v tytöistä näin??

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???

Eihän se mies niitä lapsiaan halua panna.

Ei niin ole väitettykään.

No mitä se sitten mielestäsi tarkoittaa? Mitä sillä haetaan?

Vierailija
42/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten panojuttujen laukominen on aika ällöttävää, mutta muuten ihan normaalia huomata hyvännäköisiä ihmisiä. Etkö sinä ap katsoisi hyvällä, jos sinun vieressäsi tekee punttitreeniä joku todella hyvännäköinen ja timmissä kunnossa oleva vaikkapa 25v. mies? Sinäkö et tätä huomaisi mitenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas tooosi uskottava tarina. Ihan varmasti juu parikymppinen salibeibe esittelee per*ettään 5-kymppisille äijille. Se kato haluaisi iskeä ne papparaiset. Onneksi vain miehesi kaveri on nyt vaarassa langeta ja OMA miehesi vain kauhistelee.

Vierailija
44/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sentään parikymppinen. Viisikymppisillä setämiehillä on usein taipumusta ahdistella 14-vuotiaita tai jopa alle.

Törkeä yleistys, en tiedä yhtäkään. Varmaan heitä kuitenkin on, kuten tämä 29- vuotias espoolaismiehen.

Minulla on kokemusta sukulaismiehestä, kun olin 13 ja muutuin naisellisen näköiseksi.

Huomasin eron käytöksessä ja suhtautumisessa, koska ollessani lapsi, pidin häntä kivana, koska oli ns. leikkisä mies.

Minua suojeli tuo sukulaisuus.

Tyyppi  oli tunnettu taipumuksestaan ja yleinen leikinlaskun kohde. Myöhemmin kiinnitti huomiotaan mm. 10 vuotta minua nuorempiin serkkuihin ja oikein mainiten näiden äidille, miten "oli katsellut uimahallissa kun ovat kasvaneet naisiksi". Tätini oli antanut aika tyrmäävän vastauksen tuohon kommentointiin.

Vanhempana äijä tosissaan sekoili ja tuli asiasta oikeuteen päätynyttä harmia.

Ja tämä tapahtui pienellä paikkakunnalla, joten eiköhän näitä tyyppejä esiinny kaupunkioloissa myös.

Vierailija
45/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisketju, taas.

Vierailija
46/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten panojuttujen laukominen on aika ällöttävää, mutta muuten ihan normaalia huomata hyvännäköisiä ihmisiä. Etkö sinä ap katsoisi hyvällä, jos sinun vieressäsi tekee punttitreeniä joku todella hyvännäköinen ja timmissä kunnossa oleva vaikkapa 25v. mies? Sinäkö et tätä huomaisi mitenkään?

En katsele nuoria hyvännäköisiä miehiä, ei kiinnosta edes katsoa. Olen varmaan erilainen. En myöskään ymmärrä miksi joku haluaisi mennä katsomaan hunkseja tms. Vaikka ovat hyvännäköisiä varmasti, ovat minulle silti tyhjä kuori.

Ja voin rehellisesti sanoa, että vaikka mun eteen tuotaisiin kaikki maailman komeimmat nuoret ja vanhat miehet, minulla ei herää mitään seksuaalisia tuntemuksia, että haluaisin panna.

Olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja mulla on ollut paljon miehiä ennen nykyistä miestä, mutta niissä miehessä on aina pitänyt olla nokkeluutta, hauskuutta ja älykkyyttä, jotta mulla herää minkäänlaisia seksuaalisia ajatuksia.

Ap

Vierailija
47/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisketju, taas.

En ole palstalla vakkari, joten en ties mikä on ikis?

Ap

Vierailija
48/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten oikea toive:20vuotias nuori kaunis kiinteä, jota päästä painamaan, mutta oikeassa elämässä pitää tyytyä oman ikäisen rupsajtaneesee* muijaa n, kun ei saa sitä pariskymppisiä.Se on se unelma kumppani kaikille miehille

Tässä provottuna aika tarkkaan se, miksei ikinä parisuhteeseen. Ei tarvi kenenkään tyytyä.

Vierailija
49/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa keskustelun aikaiseksi aiheesta. En usko koko juttua. Mikäli on totta niin täytyy olla melko pöljä 50v joka noin puhuu. Ettei olisi ap itse mies ja keksinyt koko jutun.

Vierailija
50/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ukot on tuollaisia aika usein. Eivät kerta kaikkiaan ymmärrä, että se mahdollisuus päästä tekemisiin 20-vuotiaan nätin naisen kanssa on 0%. Mutta peiliinhän ei tuon ikäinen ukko katso, sillä aivot ovat niin sekalaisten himojen sumentamat. Saahan sitä fantasioida, toki. Mutta pitääkö se ääneen sanoa, ja vielä rasvaisesti? Tuollaista noloa pelleä ei sänkyynsä haluaisi kukaan, saati joku parikymppinen seksipommi. Älli jätättää näillä ukoilla.

Vierailija
51/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ite mies.

Vierailija
52/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö siitä ole joku tutkimuskin, että miehet iästä riippumatta pitävät 20-22 ikäisiä naisia parhaimman näköisinä.

Naisilla menee paremmin tasatahtia oman iän kanssa.

Normaalia siis - mutta vastenmielistä.

On minustakin mies komeimmillaan 25-35 -vuotiaana. Mutta en minä silti horise ympäri kyliä näiden nuorukaisten perässä itseäni häpäisemässä. Miehiltä tämä tolkku puuttuu. Eivät tajua realiteetteja.

Vierailija
53/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap;n mies kävi YKSIN salilla ja koki hämmentyneenä seksuaalista viehtymystä 30 vuotta nuorempaan naiseen? Mistä se ikä muuten niin tarkkaan tiedetään?

Halusi sitten purkaa tuntojaan jollain tapaa 12 vuotta nuoremmalle vaimolleen, joten keksi tarinan kaverista, joka puki sanoiksi ap:n miehen tuntemukset kyseisessä tilanteessa.

Vierailija
54/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia saattaa viiskymppiset äijät inhottaa, mutta hopeaketulla riittää kysyntää nuorten tsirbuloiden keskuudess iästä riippumatta. Kun hopeakettu vetäisee valkoiset nahkahousunsa ylleen ja puskee jalkaprässiä useilla sadoilla kiloilla, niin kaksikymppiset naiset ovat aivan hurmiossa. Tilanne etenee luonnollisesti yhteisillä kahvitteluhetkillä salin, suihkun ja old spicen laiton jälkeen.

Vierailija
55/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa keskustelun aikaiseksi aiheesta. En usko koko juttua. Mikäli on totta niin täytyy olla melko pöljä 50v joka noin puhuu. Ettei olisi ap itse mies ja keksinyt koko jutun.

Tämä on perinteinen av:n ikäerospämmi, joita tulee monta päivässä. Tässä on yhdistetty näppärästi kaksi asiaa, joita näissä jankataan: huomattavasti vanhempi mies katsoo nuorta naista, ja aloittaja on itse huomattavasti nuorempi kuin miehensä. Samoja otsikoita päivästä toiseen, osa kierrätettyjä (mm. tuo https://www.vauva.fi/keskustelu/3557696/40-nainen-tuntuuko-usein-etta-v…? , joka on eilen spämmätty uudelleen aloitukseksi tänne). Ja lähes aina ap tulee kommentoimaan ketjuun ettei ole ennen juuri av:lla käynyt tai aloituksia tehnyt. Kuten nytkin.

Vierailija
56/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria naisia saattaa viiskymppiset äijät inhottaa, mutta hopeaketulla riittää kysyntää nuorten tsirbuloiden keskuudess iästä riippumatta. Kun hopeakettu vetäisee valkoiset nahkahousunsa ylleen ja puskee jalkaprässiä useilla sadoilla kiloilla, niin kaksikymppiset naiset ovat aivan hurmiossa. Tilanne etenee luonnollisesti yhteisillä kahvitteluhetkillä salin, suihkun ja old spicen laiton jälkeen.

Varmaan kivan hajuiset nuo salikäytössä olleet nahkahousut.

Vierailija
57/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä on totta, kaikki mitä kerroin. Mieheni ihmetteli kaverinsa puheita minulle ja kysyi onko hänessä jotain vikaa kun ei osaa ajatella panojuttuja vierasta tyttöä tai naista katsoessa.

Ja minä en ollut salilla, koska olin flunssassa.

Tiedän tytön iän, koska mieheni tutun poika on naimisissa tämän tytön kanssa ja paikkakunta on todella pieni.

Tyttö on vielä todella tavallisen näköinen vähän sellainen naapurintyttö, ei siis mikään seksipommi, kuten joku kirjoitti. Mutta persettä treenaa päivittäin. En ole itseasiassa nähnyt muita liikkeitä tekevänkin, mutta taitaa olla nykyään yleistä nuorten keskuudessa.

Ap

Vierailija
58/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin trolli kuin voi olla. Tulee aivan liikaa yksityiskohtia. Aivan liikaa.

Vierailija
59/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pysty millään todistamaan, että en ole. Mutta sanotaanko, että mulla on elämässä

muutakin sisältöä kuin käydä trollaamassa täällä. Tänne on vain helppo avautua anonyymina.

Ap

Vierailija
60/101 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma andropaussin merkki, kun mies alkaa ääneen höpistä erärealistisia fantasioitaan.