Miehen kaveri 50v katseli salillla 20v tyttöä
Olen järkyttynyt. Lähinnä, koska olen pitäny tätä kyseistä miestä tosi fiksuna ja mukavana. Seurustelee lähes oman ikäisensä naisen kanssa ja heillä on hyvä parisuhde. Mies itse on sanonut näin. Nyt mieheni kertoi, että kun olivat salilla niin tämä kaverinsa oli mennyt jututtamaan tätä 20v tyttöä ja sanonut miehelleni, että katso mikä pers* , tuota kun pääsisi panemaan. Miehenikin oli vähän ihmeissään ja kyseli minulta onko hänessä jotain vikaa kun ei ajattele niin. Tyttö josta on kyse on aika tyrkky, esittelee itseään salilla paljastavissa vaatteissa, voihkii salilla isoon ääneen ja tekee mm.instagramiin persetreenistään videoita ja puristelee tissejään yms., mutta silti olen järkyttynyt - 20v on kuitenkin näiden miesten lasten ikäinen tai itseasiassa nuorempi.
Onko normaalia, että 50v mies katselee/ajattelee 20v tytöistä näin??
Kommentit (101)
Ei voi olla???
Siis minä olen miestäni 16vuotta nuorempi ja 10vuotta sitten kun alettiin olemaan niin mieheni sekä miehen kaverit olivat sitä mieltä, että olen liian nuori. Mutta nyt yhtäkkiä on Ok jos ikäeroa on 30vuotta???
Ap
EIkö siitä ole joku tutkimuskin, että miehet iästä riippumatta pitävät 20-22 ikäisiä naisia parhaimman näköisinä.
Naisilla menee paremmin tasatahtia oman iän kanssa.
Normaalia siis - mutta vastenmielistä.
Mitä uutta tuossa muka on?
Ainahan miehet ovat naisia katselleet ja erikoisesti nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
EIkö siitä ole joku tutkimuskin, että miehet iästä riippumatta pitävät 20-22 ikäisiä naisia parhaimman näköisinä.
Mietitäänpä miksi asia on näin? Voisiko evoluutiobiologiasta löytyä vastaus?
Oli sentään parikymppinen. Viisikymppisillä setämiehillä on usein taipumusta ahdistella 14-vuotiaita tai jopa alle.
Vierailija kirjoitti:
Ai on tutkittu, että miehille on ominaista olla nuorten naisten perään kuolaavia pervoja setämiehiä?
Kai nyt joku laittaa hashtag not all men?
No joo, tuon pano kommentin olis voinut jättää väliin, vaikka sekin nyt on miesten tapa eikä mitenkään ihmeellinen. Mies syttyy visuaalisesti. Ja ei vielä tarkoita että oikeasti olisi tekemässä mitään. Jokaisella on omat fantasiansa ja kaveriporukassa voisin väittää että lähes kaikki miehet (myös ne meidän omat) heittävät tuota läppää. Ei ne naisetkaan aina niin puhtoisia ajattele ja puhu kun on hyvännäköinen kaveri näkyvissä. Ei se niin vakavaa ole. Katsoa voi muttei koskea, jos on varattu.
Sanoin miehelle jo aiemmin sen tytön salikäyttymisestä, koska huomasin kun olimme kolmestaan salilla niin tauotti treenejään aina niin, että mieheni oli tekemässä liikettä ja kun mieheni piti taukoa niin aloitti omansa ja kääntyi aina niin, että perse näkyy. Siis tiedän kuinka omituiselta tämä kuulostaa.
Haluaisin nähdä jonkun 50v miehen ja 20v tytön suhteessa, sillä kyllä nämä 50v miehet ovat jo väsyneitä ja tapoihinsa pinttyneitä, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta en ymmärrä mitä 50v, joka katselee 20v tyttöä miettii.
Itse olen alle 40v ja saan huomiota huomattavasti nuoremmilta miehiltä, mutta en voisi ikinä katsella sillä silmällä esim parikymppisiä, vaikka meillä olisi ikäeroa VAIN 18vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ne ovat miehiä... ihan normaalia siis.
Näin on. biologiaa ja mies ei juurikaan voi vaikuttaa tuohon itse.
Kyllä minunkin silmäni etsiytyy nuoriin hyväkroppaisiin miehiin salilla. Yritän tehdä vilkuillut salaa, enkä puhuisi asiattomuuksia. Ikäväksi asia muuttuu, jos nuorta naista aletaan ahdistella. Toivottavasti on sanavalmis nuori nainen, joka laittaa vaarin ruotuun. Muistan nuoruudestani, kun ahdistelija kouraisi kaunista tyttöä, joka sattumalta oli taitava karatessa.. Setä lensi maahan aika nopeasti ja oli hyvin hämmästynyt setä. .
Suhteessa? Ei kun 50v mies haluaa panna parikymppistä. Suhteessa voi olla ikäisensä kanssa.
Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö miehillä sodi yhtään vastaan se, että jos itsellä on 30v lapsia niin haluaako silti panna 20v tyttöjä???
Miehet ei synnytä, joten heillä ei ole sellaista sidettä tähän lapsihommaan kuin naisilla. Ei ne ajattele, että voisin olla tuon isä. Ne näkee sukukypsän naaraan jolla on muodot kohdillaan ja luonto käskee tunkea tappinsa siihen jotta sen voi hedelmöittää.
Ei voi yleistää, että kaikki miehet katselisivat sillä silmällä parikymppisiä tyttöjä.
Minua kiinnostaa kauniit ja naiselliset aikuiset naiset. Olen pitkään seurustellut itseäni hieman nuoremman 43-vuotiaan kauniin, naisellisen, älykkään ja hauskan naisen kanssa, eikä ole mitään tarvetta katsella nuoria tyttöjä.
Riippuu miehestä, onhan niitä jotka katselee ja kommentoi. Tuo 50v. on ihan tunnetusti miehille villiä aikaa, ehkä naisillekin, riippuu kai siis ihmisestä, yleistäminen?
No ne ovat miehiä... ihan normaalia siis.