Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette miehen kanssa kotona/vapaalla yhdessä?

Vierailija
21.09.2019 |

Mulla on vuosia viimeisestä seurustelusuhteesta mikä oli tylsä. Siis miehestä oli tosi kivaa aina iltaisin sihautella tölkki jos toinenkin ja kytätä samalla töllötintä, yleensä tuolloin mä luin kirjaa ja/tai tein kotitöitä. Olipa hehkeää. Sittemmin erottuamme olen kehittänyt kaikenlaista kivaa omaa tekemistä vapaa-aikoihin, esim. kierrän paljon luontopolkuja, jään joskus teltan kanssa yöksikin metsään ym. Exän kanssa ei tällainen olisi tullut kyseeseen koska ei se koskaan edes ajokunnossa ollut eikä mulla ollut tuohon aikaan ajokorttiakaan. Mahtaisiko sitä osata enää mitään parisuhde-elämää elääkään jos jonkun miehen joskus löytäisi? Minnekään sohvalle katsomaan Huumaa ja kuuntelemaan kännijuttuja en kyllä ikinä enää halua.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan niin että pillutin läsähtelee ja lörpsähtelee.

Vierailija
22/29 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemme ja kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fistaillaan ja kunnolla.

Vierailija
24/29 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään yhteistä tekemistä. Vihaan viikonloppuja ja odotan vain, että pääsisi töihin. Miehellä on olevinaan niin rankka työ, että ei tee mitään muuta kuin normaalit kotihommat+katsoo koko viikonlopun telkkaria tai puhelinta. Emme tee mitään ellen minä ehdota. (En enää ehdota.)

Vierailija
25/29 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa hieman eri intressit, mutta se ei haittaa. Minä käyn itsekseni metsälenkillä, hiihtämässä, uimassa tai tanssitunnilla, mies tekee silloin muuta. Mutta kotona yhdessä teemme ruokaa, juttelemme, katsomme elokuvia, pelaamme pelejä tai teemme palapeliä, rapsuttelemme koiraa. Tai kävelytämme sitä samaa koiraa, käymme kylässä kavereilla / sukulaisilla, keikoilla tai elokuvissa (ennen useasti, nykyään harvemmin, mutta silti), vielä harvemmin käymme lyhyillä matkoilla.

Muutama vuosi sitten matkustimme pari kertaa vuodessa, yhden pitkän ja yhden lyhyen reissun, mutta kumpikaan ei koe siihen enää oikein tarvetta - ja ilmastonmuutosahdistuksen takia pitkät lennot ihan hupia eivät myöskään tunnu järkeviltä. Matkustamisen tarve väheni eksponentiaalisesti kun muutettiin ihanaan asuinpaikkaan paljon isompaan kotiin, ei tule samaa pakonomaista kaukokaipuuta kuin pienessä kaupunkiasunnossa.

Vierailija
26/29 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakäynti ja joskus lounaalla työpäivinä,.

Yleensä vapaalla minä sihauttelen tölkkejä tai kierrän korkkia sängyssä ja pelaan.

Lopetin kaiken "yrittämisen" kun mies jäi kiinni pettämisestä. Ei suostu eroon, tuon toisen jätti kumminkin. Saa nyt lisää naista sängynlämmikkeeksi kun kasvan ihan uusii.n mittoihin. Painoa tullut 12 kg ja jatkuu.

Vierailija
27/29 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mieheni paskaista peppureikää 🤗

Vierailija
28/29 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räplätään puhelimia, syödään, jutellaan säästä.

Eiks kuulosta ihanalta :(

Kai te ny edes räpläätte toisianne silloin kun puhe-elin ei ole kourassa? Onko joku muu elin edes kourassa?????

Vierailija
29/29 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se parisuhteen määritelmä ole se, että kysytään vuorotellen "mitä haluat syödä" neljäkymmentä vuotta ja sitten tulee lähtö. ;-)