Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ole kaveritinderiä? Miksi on ok hakea panoseuraa tai parisuhdetta mutta noloa jos ei ole kavereita?

Vierailija
21.09.2019 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisten oikeasti, kysymys on hyvä ja vastaus on surullinen.

Kauan sitten oli olemassa äppi nimeltä Cuddlr tms jossa oli tarkoitus hakea ainoastaan ns haliseuraa. Arvosanoilla varmistettiin että ihmiset oikeasi hakivat vain sitä eikä seksiä. Kys sovellus lopetettiin koska käyttäjiä ei ollut.

Vierailija
2/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haen Tinderistä myös kavereita ja ilmoitan sen jo profiilissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, kavereita etsiskelen mutta kun se on noloa, eli en etsi.

Vierailija
4/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Monesti olen miettinyt, että jos osaisin, niin tekisin tuon tyyppisen tinderin. Sitäpaitsi ei sen todellakaan tarvitsisi vain laverittomille olla, vaan ihan kaikille joiden elämään mahtuisi uusia ihmisiä!

Vierailija
5/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos voisi hakea reissuseuraa, en yhtään tykkää matkustella ulkomaille yksin. Johonkin kotimaan tapahtumiinkin olisi kivempi mennä kaverin kanssa kuin yksin. Mitään halailua en kyllä kaipaa.

Vierailija
6/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tui Cuddlr oli nimenomaan halailua varten. Eihän se ole sama kuin kaveriseura. On/oli myös Spoonr, jossa tarkoitus oli makailla lusikassa platonisesti. Molemmat creepyjä sovelluksia.

Vierailija
7/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ja naiset näkisivät tuollaisen sovelluksen hyvin erilaisena. Naiset voisivatkin hakea sieltä pelkkiä ystäviä, mutta miehet jatkuvasti ajattelisivat tässä olevan tilaisuus johonkin syvempään. Seurauksena miehet suttuisivat, koska naiset oikeasti hakevatkin pelkkiä ystäviä ja naiset tulisivat epäluuloiseksi "mieskavereita" kohtaan.

Vierailija
8/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma on; Tinder Social

Vierailija
9/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Multa ainakin puuttuu kavereita, kun muutettiin 7 vuotta sitten uudelle paikkakunnalle ja ikääkin on nyt jo 45. Mutta niitä on todella todella vaikea saada, kun ei pysty lähtemään fyysisen sairauden vuoksi lenkille tai kahville. Siksipä nekin kaverit mitä on, niin ovat vain ja ainoastaan messengerissä ja joskus puhelimessa. Kun oma elinpiiri supistuu niin kuka terve siinä haluaa enää olla tekemisissä kun voi vielä itse mennä ja tehdä asioita, mitä minä en voi. Kaikilla on niin vähän vapaa aikaa paitsi tietysti minulla eläkkeellä, että ihan ymmärränkin, etten ole kovin korkeassa arvossa.

Vierailija
10/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuran / parisuhteenkin hakeminen netistä oli aikanaan "noloa". Ehkä kavereiden hakeminen olisi myös hetken sitä, mutta varmasti nolouden leima häipyisi samoin kuin deittisovelluksistakin. Uskon että tällaiselle sovellukselle olisi paljon käyttöä ja koko ajan enenevissä määrin kun netin käyttöön tottuneet vanhenevat jne. Mielestäni esimerkiksi Facebookissa on jo ryhmiä, joissa voi huhuilla seuraa kaverimielessä erilaisiin tapahtumiin / oluelle tms. 

Vierailija
11/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokin kaveriappi. Ei se ole noloa hakea seuraa sieltä. Ihmiset muuttaa paljon ja helpompi löytää kavereita apin kautta. Ja aikuisena haluaa jo löytää samanhenkisiä kavereita.

Vierailija
12/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten on vastausten laita, jos Tinderissä paljastaa tykkäävänsä Iannis Xenakisin kamarimusiikkiteoksista. Niitä ei tule.

Vierailija
13/17 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haen Tinderistä myös kavereita ja ilmoitan sen jo profiilissa.

Tuttuni tehnyt samoin ilmoituksessaan mutta myöntänyt taustalla olevan ajatus että siten tinderissä oleminen vähemmän noloa. Kaveripanoja sieltä useamman saanut

Vierailija
14/17 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole kavereita?

Vierailija
15/17 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24;ssä muistaakseni voi hakea ystäviä.

Ihan hyvin nainen voisi hakea naisia ystäväksi. Jos esim on joku tuetty kiinnostuksen kohde. Esim bändi jonka keikalle hakee kaveria mukaan.

Vierailija
16/17 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ja naiset näkisivät tuollaisen sovelluksen hyvin erilaisena. Naiset voisivatkin hakea sieltä pelkkiä ystäviä, mutta miehet jatkuvasti ajattelisivat tässä olevan tilaisuus johonkin syvempään. Seurauksena miehet suttuisivat, koska naiset oikeasti hakevatkin pelkkiä ystäviä ja naiset tulisivat epäluuloiseksi "mieskavereita" kohtaan.

Itse näkisin tällaisen sovelluksen ensisijaisesti nimen omaa naisena niin että hakisin ystäviä naisista en miehistä juurikin välttääkseni kuvailemasi tilanteen. Ja sitä paitsi, kokisin kovin outona hakea miespuolista kaveriseuraa, tuskin olisi kauheesti yhteistä... Tyttöjen ilta viinilasin merkeissä ei taitaisi kauheasti kolahtaa miehelle 🤔

Vierailija
17/17 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi