Nainen oletko imarreltu tai otettu, jos joku mies tulee ja kehuu persettäsi. Jääkö siitä positiivinen vai negatiivinen kuva?
Varsinkin hyväperseisiltä toivoisin kuulla, että tykkäättekö te kun joku tuntematon mies tulee kehumaan persettä. Onko se ok, vai onko se helvetin huono tapa avata keskustelu?
Kommentit (46)
Tuollainen kommentointi on vain yksinkertaisesti käytöstavatonta.
Tiedän kyllä että minulla on hyvä perse, mutta en halua kuulla kommentteja siitä muilta kuin omalta mieheltäni, ja vain silloin, kun muut eivät ole kuulemassa. Ei siis tarvitse kailottaa toisten kuullen, enkä kaipaa "hyvä perse" -kommentteja muilta.
Ahdistuisin, koska en voisi tietää että tyytyykö mies vain kommentoimaan vai aikooko hän koskea, lähteä seuraamaan tms. Pelkkä kommentointikin on mielestäni törkeää ja halventavaa, koska sen tekemällä mies osoittaisi pitävänsä minua pelkkänä karjaeläimen kaltaisena seksiobjektina eikä ihmisenä.
Jos kehuu persettäni niin minä haukun hänen naamaansa.
Mieluummin kehuu persettä kuin käy kiinni siihen. Eräällä jo yli kolmekymppisellä pojalla on tämä tapa ja sitten ihmettelee kun häneen ei kukaan lämpene...
Tykkään kyllä jos takapuoltani kehutaan, mutta sanavalinta voisi olla joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ap:sta kiva jos naiset kehuisivat sinun persettäsi?
Vai riippuisiko siitä, että kuka kehuu:jos joku hottis megabeibi kehuisi, olisit otettu mutta jos +45vuotias av palsta kananpersetukk@-sidukkavala* kehuisi, niin se olisi loukkaus.
Jos jollain naisella olisi rohkeutta tulla kehumaan persettäni, en ainakaan ajattelisi siitä mitään negatiivista. Arvostaisin elettä ja kiittäisin.
Tämä kai on se miehien ja naisten ero. Toinen osaa ottaa kohteliaisuuden eikä suinkaan automaattisesti loukkaantua siitä.
T. Mies
No, miten Mies suhtautuu, jos toinen mies tulee kehumaan persettäsi? Osaatko ottaa kohteliaisuuden vastaan vai hermostutko?
Kiitän kehusta ja sillä siisti, aivan samalla tavalla kuin naisenkin kanssa. Jokainen kohteliaisuus on samanarvoinen tulipa se keneltä tahansa.
Mutta miten se on relevanttia, kun aloituksessakin oli kyse vastakkaisen sukupuolen lähestymisestä tuolla heitolla.
Aloitus oli suunnattu joo naisille, mutta tekijäksi (perseen kommentoijaksi) oli määritelty mies, ajattelin vain laajentaa kohdeyleisöä. Kyllähän tänä päivänä miehet voivat myös lähestyä toisia miehiä. Aloituksessa myös kysyttiin, että tuleeko perseen kehumisesta imarreltu olo vai onko se huono keskustelunavaus. Tähän et vastannut.
Itse naisena meinaan kiittäisin lyhyesti, mutta en tuntisi oloani imarrelluksi. Enkä kyllä keksisi siitä mitään jutun juurta.
Tulisi imarreltu olo, jos tuntisin viehätystä kohteliaisuuden heittäjään. Jos viehättävä nainen tulee flirttaillen kehumaan persettä, niin eihän siitä voi kuin syttyä. Jos taas ei ole kiinnostusta tai on vaikkapa mies, niin en oikeastaan ajattele mitään vaan otan sen peruskohteliaisuutena. On hyvä ja toimiva avaus, jos nainen siis on minun makuuni.
Okei, kiitos vastauksesta. Kertoisitko vielä, miten jatkaisit keskustelua, jos viehättävänä pitämäsi nainen aloittaa keskustelun kehumalla persettä?
Minä kun aina vaivaannun tai hämmennyn ulkonäköä koskevista kommenteista (tuli ne sitten miehiltä tai naisilta), koska en ole mikään kehonrakentaja, jonka keho olisi itse harkitusti muokkaama taideteos tms. Jos vaatteitani kommentoidaan, niin sellaiseen osaan reagoida, koska olen itse valinnut ensinnäkin ostavani ne ja sitten vielä laittavani ne ylleni. Ei siitä maailman kiinnostavinta keskustelua syntyisi, mutta keksisin jotain sanottavaa. Persekommenttiin osaisin ehkä sanoa, että jaa, siinä se möllöttää paikoillaan, niin kuin on aina tehnyt.
Jos olisin kiinnostunut jatkamaan juttua, eikä nainen itse keksisi kehunsa jälkeen mitään sanottavaa vaan niin sanotusti "jäätyisi" siihen hetkeen... niin varmaankin kysyisin hänen nimeään sitten. Ihan perus kommunikaatiota, kyllä se siitä.
Lähestymisessä tarvitsee vain tehdä se ensikontakti, siitä eteenpäin luonto hoitaa. Mielenkiintoiset keskustelut yms ei välttämättä tapahdu välittömästi kun voi olla siinä hermostuneena ensialkuun. Mutta lähestymisen kautta luonto hoitaa kyllä sänkyyn, jos sellaista kemiaa tuntuu olevan jo ihan kehonkielen perusteella. Ei sitä tarvitse analysoida miten se tapahtuu, se vain tapahtuu omalla painollaan ja sitten sillä ei ole mitään väliä oliko siinä tilanteessa miten jäässä ja hermostunut.
Ihmiset ajattelee liikaa. Näissä tilanteissa mieli pitää sulkea ja vain avata suu ja kaikki tapahtuu sitten automaattisesti.
voiko tästä keskustelusta siis vetää sen johtopäätöksen, että miehiä pokatessa kannattaa lähteä liikkeelle perseen kehumisesta, mutta naiset eivät lämpene sellaiselle?