Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkissä työskenneltyäni ihmettelen kuinka eräällä ihmisryhmällä on varaa käydä lähes päivittäin syömässä mäkissä.

Vierailija
20.09.2019 |

Itselläni ei moiseen olisi todellakaan mahdollisuutta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä komert puhelimet ainakin.

Vierailija
22/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai tuohon olisi varaa suurimmalla osalla suomalaisia, Eläkeläisenä voisin vaikka aamuin illoin käydä syömässä ison aterian ja silti jäisi rahaa kaikkeen muuhun ja vielä säästöönkin.

Mutta en käy kun samalla rahalla saan paljon maukkaannpia annoksia muista paikoista.

Siis varaa on, mutta ei maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin ravitsevaa ruokaa ole mäkkärin safkat.

Vierailija
24/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vähemmistö kävi myös tosi usein Malmin kotipitsassa. Ihmettelin miten varaa..

Vierailija
25/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne samat siellä aina syö.

Ne vaan näyttää samalta?

Vierailija
26/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, minä taas täällä ruotsissa mietin miten on varaa samoilla asua 12 tuhannen kruunun vuokra-asunnossa, mutta eiväthän ne itse vuokriaan maksa.

Lottovoitto päästä pohjoismaahan.

Vierailija
27/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä ihmettele, jos monilla ihmisillä on varaa asioihin, joihin pienipalkkaisella pikaruokapalvelijalla ei ole.

no mihin sun rahat sitten menee kun ei ole euron lättyä varaa ostaa???

Vierailija
28/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus käynyt joka päivä hampurilaisilla, kun töitä lähimpänä oli hese. En syönyt mitään muuta sinä päivänä, ainoastaan kahvia ja vettä meni. Aika edullista se itseasiassa oli. Nykyään on vähän terveellisemmät ruokailutavat.

Vierailija
29/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin "ruoat" on TÄYTTÄ ROSKAA. En IKINÄ syö siellä....

Vierailija
30/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne mammat on töissä josta saa parempaa palkkaa kuin mäkkärin kassalla. Omalla kohdallani asia ainakin on näin ja syön siellä vaikka joka ikinen päivä. Eikä minua määrälle kukaan mäkkärin kassa jolla rahat ei riitä edes mäkkiruokaan!

Vierailija
31/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on rahaa käydä vaikka joka päivä ulkona syömässä. Nyt käyn arkisin.

Enkä ole hyväpalkkainen.

Vierailija
32/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lähes joka päivä jossain ravintolassa tai pikaruokapaikassa. Kyllä mulla on varaa kun olen sinkku ja tienaan 7500 euroa kuussa it-alalta.

Vierailija
33/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokahan on tosi halpaa. Mitä se mäkkärin lastenateria maksaa, alle 4e? Itse käyn mieluummin Hesellä syömässä kanatortillan tai subilla, mutta jopa työttömillä ja opiskelijoilla on tuohon varaa. En kyllä tiedä kenestä ap puhuu, mutta itse olen työtön ja syön usein ulkona samalla kun hoidan asioita.

Vierailija
34/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin oon nähnyt suomenruotsalaisia useamman kerran mäkissä. Ehkä niillä siis on enemmän rahaa.

-Eiku...

Vierailija
35/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkin oon nähnyt suomenruotsalaisia useamman kerran mäkissä. Ehkä niillä siis on enemmän rahaa.

-Eiku...

Eiköhän se mene niin että suomenruotsalaisilla on varaa olla käymättä mäkkärissä.

Vierailija
36/36 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eiku...

Eiköhän se mene niin että suomenruotsalaisilla on varaa olla käymättä mäkkärissä.

Sorry, my bad, ap tarkoittikin salaperäisellä viittauksellaan varmaan eläkeläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi