Kerro lempibiisisi joka edustaa tyylisuuntaa, josta et yleensä pidä
Toivottavasti otsikosta saa jotain tolkkua. Eli jos et pidä discosta, mutta tiedät jonkun hyvän discobiisin, mikä se on?
Kommentit (28)
Yleensä biiseissä mitkä muistetaan salaisuus piilee niiden yksinkertaisuudessaan. Esim beethovenin kuutamosonaatti. Konemusiikin puolella ettei se ole sitä takataktaktakatakataka niinkuin energiajuoma joka saa haippia vereen. Atb on hyvää trance meininkiä.
Robbie Williams - Supreme, vaikka onkin suora plagiaatti I will survivesta.
En tykkää raskaasta rockista kovin paljon, mutta Evanescencen My Immortal on kaunis kappale, hieno melodia ja tunnelma.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Arto Tamminen - Neljän Ruuhka. Yleensä kuuntelen vapaata liikkuvista tukevia kappaleita kuten: Tinnin Lentoon-biisiä tai Eppujen Tie Vietä.
Inhoan kotimaisia (ja miksen myös ulkomaisia) nyyhkypateettisia biisejä, mutta Sakari Kuosmasen Pieni sydän saa joka kerta vähintään palan kurkkuun.
The Elastik Band: Spazz (1967)
En pidä muuten räpistä, mutta tämä on maailman AINOA hyvä räppibiisi ja siitäkin on jo 52 vuotta!S
Vierailija kirjoitti:
The Elastik Band: Spazz (1967)
En pidä muuten räpistä, mutta tämä on maailman AINOA hyvä räppibiisi ja siitäkin on jo 52 vuotta!S
Sama perustelu, Juice Leskinen - Siniristiloppumme
JVG: n Tarkenee sekä Hehkuu biisit. Tykästyin niihin MM-kisojen yhteydessä. Muuten en samantyylistä musiikkia. Se "kaikkea mä oon kuullu, hulluks mua on luultu" sopii niin hyvin.
Jan Johansson Visa från Utanmyra. Kansanlaulu jazziksi sovitettuna. Inhoan syvästi jazzia mutta tämä kolahti.
JVG Ikuinen Vappu. Sen hoilotuksen taustalta kuvittelen löytäväni jotain tätä aikaa kuvaavaa ja merkityksellistä.
En juuri tykkää rnb-musiikista. Aaliyah - Try again
menettelee.Aarne Tenkasen Ison pitkän rivo reggae.
Sulo Aittoniemen huuliharppumusiikki.
Despacito ja Timantit on ikuisia. Normaalisti kuuntelen raskaampaa metallia
En tykkää räpistä mutta nämä on silti hyviä. :D
Jope Ruonansuu -Aarne Tanninen "täällä Washington"
Bat & Ryyd - Ryyd rap
Beethofenin 9. sinfonia - en pidä klassisesta, mutta katkelmia tästä soi suosikkielokuvassani Kellopeliappelsiinissa.
M 45