Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demi Mooren ja Ashton Kutcherin liitto esimerkki miksi naisen ei kannata ottaa nuorempaa miestä

Vierailija
20.09.2019 |

Nainen kokee kokoajan epävarmuutta viehätysvoimastaan, se tuhoaa liiton. Jos mies olisi 15v vanhempi olisivat edelleen todennäköisesti onnellisesti yhdessä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Demi kokee noin miten mahtaa tavisnainen kokea

Tämä. Tämän päivän ip-lehdessä oli myös juttua siitä, miten 13-vuotiailla tytöillä on niin kovat ulkonäköpaineet "nykyään". Ei ne ole pelkästään tytöillä vaan lähes kaikilla aikuisillakin naisilla, ei mun vaimoa esim. saa uima-asuun kirveelläkään.

Vika on vain naisten pään sisällä. Terapiaa naisille + jättäkää miehet asian ulkopuolelle, ellette voi osoittaa suoraa syy-seuraussuhdetta. Kiitos.

Vierailija
22/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ashton halusi lapsia. Yrittivät vuosia ja kävivät hoidoissakin. Demi sai keskenmenon ja musertui. Pian sen jälkeen Ashton lähti ja teki heti lapsia.

Aika typerä mies saa olla, jos vanhuksen kanssa yrittää lapsia. Ja ennen kuin joku tulee herjaamaan, olen vanha nainen itsekin, mutta sinut ikäni kanssa.

Olisiko Demin kauneusleikkaukset hämänneet Kutcheria? Siis biologisesti. Kutcherilla oli muuten todella vanhan näköinen äiti, sellainen iso ja kookas, saksalaistyyppinen, jopa miehekäs, niin varmasti näyttää sen rinnalla suunnilleen kaikki naiset nuoremmilta ja nätimmiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Deppin ja Amber Heardin liitto taas oli hyvä esimerkki siitä, että miehen kannattaa vaihtaa nuorempaan. :DD Jos siis haluaa menettää maineensa ja rahansa. Spoiler: Heard teki Deppistä rikosilmoituksen ja vei puolet omaisuudesta avioerossa.

Vierailija
24/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suloinen lopputulos silti. Ikäisensä ja kaveri/nainen (toki nätti) sai Kutcherin ja perheen. Noin sen kuuluikin mennä.

Toivottavasti Kutcher ei törppöile.

Vierailija
25/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny Deppin ja Amber Heardin liitto taas oli hyvä esimerkki siitä, että miehen kannattaa vaihtaa nuorempaan. :DD Jos siis haluaa menettää maineensa ja rahansa. Spoiler: Heard teki Deppistä rikosilmoituksen ja vei puolet omaisuudesta avioerossa.

Heardhan ei rakastanut Deppiä ollenkaan missään vaiheessa. Oli naimisissa vaan rahan ja maineen vuoksi. Ei ihme, että Depp sekosi.

Vierailija
26/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoa ei voi huijata.

Vierailija
27/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin just Ranchin viimeisen tuotantokauden ja minusta on jotenkin liikkistä, että Ashton on antanut itsensä niinsanotusti mennä. Treenattuna olisi varmasti vieläkin hyvin komea mies, mutta ei ole välittänyt/halunnut treenata. Ehkä se on kyllästynyt olemaan always too good-looking.

Onko sillä nyt iskäkroppa? En tykkää siitä näyttelijänä yhtään, huono, siksi en katso sen leffoja tai sarjoja. Mutta kroppaa olen kyllä ihaillut, ehkä jopa esineellistänyt.  ;)

Vierailija
28/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä opetus, että kaikkeen ei kannata suostua (esim. ryhmäseksi Demin tapauksessa), mitä mies pyytää. Naisen täytyy itse pitää kiinni rajoistaan.

Vierailija
29/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heardhan ei rakastanut Deppiä ollenkaan missään vaiheessa. Oli naimisissa vaan rahan ja maineen vuoksi. Ei ihme, että Depp sekosi.

Ei varmaan, mutta pointti oli se, että on tyhmä tehdä yleistyksiä yksittäisistä pariskunnista. Varsinkin Hollywood-julkkisista, jotka eivät saman puolison kanssa viihdy kauaa. 

Vierailija
30/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demi on nykyisin paljon paremman näköinen kuin Mila eikä MIla alunperinkään mikään erityinen kaunotar ollut. Joten ehkä ulkonäkö ei ole Ashtonille niin tärkeää kuin joku voisi ajatella.

Mun mielestä Mila oli järjettömän kaunis jo nuorena, 70's showssa. On enempi naisen näköinen muutenkin, pieni ja siro. (Tosin se muuttuu kyllä aika hurjasti meikin avulla. Tsekatkaa Pinterestistä.)

Demi taasen oli todella kaunis Stripteasen aikoihin. Aikuisempana. Leffassahan ei ollut tosin mitään muuta juonta kuin esiteltiin Demin kaunista kroppaa.

Vierailija
31/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä opetus, että kaikkeen ei kannata suostua (esim. ryhmäseksi Demin tapauksessa), mitä mies pyytää. Naisen täytyy itse pitää kiinni rajoistaan.

Minulla on hyvä itsetunto, mutta olisi kyllä aika selvää, jos mies haluaisi raahata tuntemattoman/tai vaikka tutunkin :D naisen meidän sänkyyn, että peli olisi menetetty ja suhde ohi. Se olisikin sitten siinä. Ei keskusteluja tai selityksiä. Piste.

Vierailija
32/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demi on nykyisin paljon paremman näköinen kuin Mila eikä MIla alunperinkään mikään erityinen kaunotar ollut. Joten ehkä ulkonäkö ei ole Ashtonille niin tärkeää kuin joku voisi ajatella.

Mun mielestä Mila oli järjettömän kaunis jo nuorena, 70's showssa. On enempi naisen näköinen muutenkin, pieni ja siro. (Tosin se muuttuu kyllä aika hurjasti meikin avulla. Tsekatkaa Pinterestistä.)

Demi taasen oli todella kaunis Stripteasen aikoihin. Aikuisempana. Leffassahan ei ollut tosin mitään muuta juonta kuin esiteltiin Demin kaunista kroppaa.

Mila ei todellakaan ole ollut mikään järjettömän kaunis, vaan sellainen pikkusievä nainen, jolla on ikuisesti pikkulapsen piirteet ja kroppa kuin teinillä.

Ashton on taas ollut aina jotenkin vastenmielinen tyyppi. Hän on sellainen poikamainen ketku tyyppi, jota sopii näyttelemään tyhmiä rooleja hyvin.

Vierailija
33/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mila ei todellakaan ole ollut mikään järjettömän kaunis, vaan sellainen pikkusievä nainen, jolla on ikuisesti pikkulapsen piirteet ja kroppa kuin teinillä.

Ashton on taas ollut aina jotenkin vastenmielinen tyyppi. Hän on sellainen poikamainen ketku tyyppi, jota sopii näyttelemään tyhmiä rooleja hyvin.

Sinänsä mielenkiintoista sekin, ettei Ashtoninkaan elämä kuitenkaan ole mitenkään helppo ollut. Duunariperheen lapsi, jolla kehitysvammainen kaksoisveli, joka oli kuollakin useamman kerran Ashtonin lapsuudessa. Kova tekemään töitä ja ilmeisesti hänelläkin ollut paha pretty boyn itsetunto-ongelma, jolle tosin jossain vaiheessa oppi nauramaan itsekin. Minusta hänessä on aina ollut herkkä puoli, jo The '70s  Show'n aikana. Ei tyhmää pysty näyttelemään jos itsekin on tyhmä.

Vierailija
34/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL:n mukaan avioliiton tuhosi kuitenkin ryhmäseksi. Eli siitä pitää pysyä kaukana.

Vierailija
35/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Demi kokee noin miten mahtaa tavisnainen kokea

Tämä. Tämän päivän ip-lehdessä oli myös juttua siitä, miten 13-vuotiailla tytöillä on niin kovat ulkonäköpaineet "nykyään". Ei ne ole pelkästään tytöillä vaan lähes kaikilla aikuisillakin naisilla, ei mun vaimoa esim. saa uima-asuun kirveelläkään.

Vika on vain naisten pään sisällä. Terapiaa naisille + jättäkää miehet asian ulkopuolelle, ellette voi osoittaa suoraa syy-seuraussuhdetta. Kiitos.

No minä pidin esim rinnoistani ennen kuin aloin tapailla miehiä, sain kaikilta niin huonoa palautetta että nykyään tiedän niiden olevan semmoiset jotka pitää visusti piilottaa. Samoin sain huonoa palautetta heti jos vähän lihoin= turha yrittää lähestyä miehiä muuta kuin mallinmitoissa, ja naamassanikin on toivomisen varaa. Nämä kaikki opin miehiltä, useammalta kuin yhdeltä.

Vierailija
36/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan heti usko ihan kaikkea mitä Demi Moore tuossa kirjassaan sanoo. En ihmettele vaikka liioittelisia jotain ja laittaisi asioita enemmän Ashtonin syyksi. Veikkaan että on erosta todella katkera Ashtonille.

Ja Ashtonin rooli Kelsona 70's showssa on määrittänyt hänen myöhempäänkin hahmoja, saanut aina samantapaisia rooleja.

Vierailija
37/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve Demi Moorella oli yrittää tehdä lapsia kaikkien miehien kanssa.

Vierailija
38/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja olisi kauppias olisi hän jo konkursissa. Nuoremman kanssa tunnet olosi rupsahtaneeksi - vaihtoehtona tarjoamme rupsahtanutta 15 vuotta vanhempaa miestä! Eikö kukaan osta... anyone?

Ei kiitos mulle. 

Vierailija
39/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve Demi Moorella oli yrittää tehdä lapsia kaikkien miehien kanssa.

Ja eihän hän nyt edes niin kovin vanha ollut? Monet Hollywood-naisethan ovat tehneet lapsia vielä melkein 50-vuotiaanakin. Ehkä hällä ei vaan hermot kestäneet.

Vierailija
40/56 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistelisin että Demi halusi lisää lapsia, mutta Ashtoni ei. Suhde lopahti koska Demi halusi enemmän.

Siitä jäi vaan mieleen että tuo on ikuinen poikamies.

Ihme että ylipäätään hankki lapset Milan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi