Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on kivaa kun sisällä on viileää!

Vierailija
20.09.2019 |

Jopa melkein kylmää. Tuntuu tosi kivalle ja piristävälle. Kesällä oli niin tukahduttavan kuuma. Mitään ei jaksanut tehdä, nukkuminenkin oli tuskaista.
Tämä on uusi asunto ja ilmanvaihto ei oikein toimi.
Muu perhe ei ihan tykkää mutta mä nautin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En mäkään kaipaa älytöntä hellettä.

Vierailija
2/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niinku tosi kiva pukea yöksi lisää vaatteita esim. kylpytakki. Toinen peitto on ihan must että tarkenee nukkua. Joka syksy sama homma. Lämmöt laitetaan liian myöhään päälle. Eilen oli taas koko illan näpit jäässä.

Kurkku enteilee kipeäksi tulemista. Kiitti ihan vtusti kun joutuu sisällä paleltumaan kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yöllä. Olen nyt kylmällä huomannut sen, että nukun valtavan paljon paremmin.

Optimaalinen yölämpötila nukkumiseen onkin kuulemma 18 astetta monien tutkimuksien mukaan.

Kesällä oli 32 astetta omassa kämpässäni, ei ihme että oli kärsimystä.

Vierailija
4/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin yöllä. Olen nyt kylmällä huomannut sen, että nukun valtavan paljon paremmin.

Optimaalinen yölämpötila nukkumiseen onkin kuulemma 18 astetta monien tutkimuksien mukaan.

Kesällä oli 32 astetta omassa kämpässäni, ei ihme että oli kärsimystä.

Mäkin olen alkanut nukkua paremmin. Ihanaa kun ei enää ihan joka yö herää hikisenä kesken unien.

Vierailija
5/5 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys on ratkaistavissa pukeutumisella. Eli helppoa.

Liikaa kuumuutta taas on vaikea ratkaista. Ilmalämpöpumppu joo, mutta se on hintavaa ja moneen paikkaan jopa mahdotonta.

Lämpimät vaatteet ei maksa paljoa, joissain tapauksissa ne voi jopa itse virkata pelkän lankarullan hinnalla.

Villasukkaa, villapeittoa vaan kutomaan.

Kylmyys on aina ollut helposti ratkaistavissa oleva ongelma, hellettä taas ei pääse pakoon mitenkään ellei omaa resursseja tai mene kauppakeskukseen/kaupan kylmäosastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän