Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten parantaa itsetuntoa? Tulen surulliseksi jos mies kehuu toista naista

Vierailija
20.09.2019 |

Kauniiksi tai hyvännäköiseksi. Meillä 6kk vauva ja olen erittäin epävarma muuttuneesta vartalostani. En ole ylipainoinen mutta vatsanahka löysää jne jne. Tuntuu pahalta kun mies sanoo jotain kauniiksi vaikka kehuu kyllä myös minua. En niinkään ole siitä mustasukkainen vaan surullinen. Onko muilla samaa? Miten tätä huonoa itsetuntoa saa paremmaksi?🙁

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika . Miksi kukaan mies kehuisi muita naisia kumppaninsa kuulleen? Ei jatkoon.

Vierailija
2/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu sille kadulla näkemiäsi hyviä isiä, jotka työntävät vauvanvaunuja, juttelevat hauskasti perheensä kanssa eivätkä kuikuile sinne tänne, näkyisikö hyvännäköisiä naisia, joille hänen mahdollinen kiinnostuksensa ja hyväksyntänsä ei merkitse pätkääkään.

Oikeassa elämässä se mies pystyy kerrallaan tekemään vain yhden naisen onnelliseksi. Panostaisi siihen.

Vierailija
4/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehen pitää kehua muita? Kuulostaa superjuntilta. Mun mielestä on normaalia että tuollaisesta tulee paha mieli.

Vierailija
5/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita stay upit sukkanauhoilla, minimekko ja ajele posliiniksi! Näin meillä olen tehnyt ja mies ei edes huomaa muita naisia ympärillään!

Vierailija
6/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ajattelematon ja hölmö. Itsetuntosi nousee jo sillä, kun ymmärrät miten miehesi ei pitäisi niin käyttäytyä. Hän ei anna sinulle sitä turvaa ja lämpöä, mitä nyt tarvitset. Oletko sen asian hänelle selittänyt?  Hyvässä lykyssä saattaisi jopa tajuta ja hillitä tyhmää tapaansa kehuskella muita naisia sinulle. 

Sinä olet punnertanut myös miehellesi ihan uutta ja hienoa hänen elämäänsä.  Normaalijärkinen mies keskittyisi kehumaan lastaan ja lapsen tehnyttä äitiä, joten aseta se tavoitteeksi mihin mies voi yrittää tähdätä omalla käytöksellään. Jos ei siihen kykene et voi sen takia musertua. 

Ihmissuhteet ovat usein pienien pettymyksienkin paikkoja, mutta mieti onko miehessä jotakin plussaa. Itsetuntoa et voi hänen varaansa ikinä laskea.

Vierailija
7/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä mies kehuskelee muita naisia yhtään kenellekään. Tai vilkuilee.

Vierailija
8/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ja miten toi kehuminen tapahtuu? En osaa kuvitella yhtää tollasta tilannetta 😄

Vierailija
9/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilkeä.

Vierailija
10/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisto sydämessä. Kehuin miehelleni miten hauskaa meillä oli eilen töissä (jossa suurin osa on miehiä) enkä ole muistanut kehua että hänen kanssaan on myös hauskaa.

Vierailija
11/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu vastaan tulevien miesten pullottavia etumuksia ja tiukkoja per seitä joita olisi mukava finkuttaa.

Vierailija
12/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tekee sinut surulliseksi? En tarkoita nyt mitenkään kettuilla, vaan ajattelin että voisi helpottaa, jos erittelisit tunteitasi.

Sanoit että olet epävarma muuttuneesta vartalostasi. Mutta esimerkiksi kasvosi ovat yhtä kauniit kuin ennenkin, eikö niin? Kun miehesi kehuu toisia naisia, niin millaisissa tilanteissa ja miten hän heitä kehuu? Kehuuko nimenomaan kaunista vartaloa (joka olisi erittäin tökeröä) vai kehuuko kauniita kasvoja? Vertaako heitä sinuun?

Itse en ole ollut koskaan vastaavassa tilanteessa kuin sinä, joten sikäli vaikea auttaa. Olen ihan perussievä ja vartaloltani ok, mutta näen joka päivä kaupungilla itseäni kauniimpia naisia. En kauheasti ajattele omaa ulkonäköäni, se yksinkertaisesti ei ole olennainen asia itseni määrittämisessä. Luulen että pystyisin ihan hyvin kestämään sen, jos mies kehuisi muita naisia, mikäli hän ei tee sitä ilkeään ja vähättelevään sävyyn minua kohtaan, tarkoituksenaan loukata. Koska sehän on vain fakta että minua kauniimpia on. Minun vahvuuteni ja syyt miksi mies valitsi minut puolisokseen, ovat jossain muualla. Ja hyvä että ovat, sillä kauneus on kuitenkin aina katoavaista. Minulle riittää se, että mies pitää minua viehättävänä, ei minun tarvitse olla kaunein kaikista. Ja sama pätee myös mieheen, minulle hän on viehättävä ja puoleensavetävä, mutta objektiivisesti ajatellen, paljon komeampiakin miehiä löytyy. Me olemme kaksi tavista ja sovimme hyvin toisillemme.

Vierailija
13/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä

Niin, en oikein tiedä miksi tulee pahamieli. Ehkä jotenkin tulee vähän riittämätön olo tai jotain vertailua heihin.. mies ei siis itse vertaa minua heihin, ainakaan ääneen. Ja mainitsee vain ns ohimennen, että onpas nätti,kaunis tms. Sekä myös kehuu jos katsotaan tv tai leffaa niin vaikka silmiä tai jotain muita piirteitä mutta ne ei minusta tunnu pahalta. Niihin usein itsekin vastaan mielipiteelläni.

Se tässä ehkä myös tuntuu pahalta kun itse pidän omaa miestäni todella komeana. En ole tavannut ketään kuka olisi komeampi kuin hän. 😄 joten en voisi edes kehua muita miehiä komeaksi, koska mieheni on MINUN mielestä se komein. Toki näyttelijöitä on todella komeitakin, mutta se taas on jotenkin eri asia.

Vierailija
14/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä

Niin, en oikein tiedä miksi tulee pahamieli. Ehkä jotenkin tulee vähän riittämätön olo tai jotain vertailua heihin.. mies ei siis itse vertaa minua heihin, ainakaan ääneen. Ja mainitsee vain ns ohimennen, että onpas nätti,kaunis tms. Sekä myös kehuu jos katsotaan tv tai leffaa niin vaikka silmiä tai jotain muita piirteitä mutta ne ei minusta tunnu pahalta. Niihin usein itsekin vastaan mielipiteelläni.

Se tässä ehkä myös tuntuu pahalta kun itse pidän omaa miestäni todella komeana. En ole tavannut ketään kuka olisi komeampi kuin hän. 😄 joten en voisi edes kehua muita miehiä komeaksi, koska mieheni on MINUN mielestä se komein. Toki näyttelijöitä on todella komeitakin, mutta se taas on jotenkin eri asia.

Miten mies vastasi, kun kerroit hänelle, että et haluaisi hänen kommentoivan muiden naisten ulkonäköä ääneen?

Vierailija
15/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n40 kirjoitti:

Laita stay upit sukkanauhoilla, minimekko ja ajele posliiniksi! Näin meillä olen tehnyt ja mies ei edes huomaa muita naisia ympärillään!

Tämähän on hemmetin hyvä ohje ja helppo toteuttaa. Miksi niin paljon alapeukkua?

M38

16/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

Vauvan syntymä mullistaa elämää monin tavoin. Myös naisen suhde omaan kehoon muuttuu. Toisaalta on helppo tuntea kiitollisuutta, että keho on pystynyt kannattamaan ja synnyttämään uuden ihmisen. Toisaalta kudosten muutokset voivat aiheuttaa vierauden tunnetta: tämänkö näköinen tämä kohta on nyt?

Kumppanilta tarvitaan tukea ja kannustusta. Miten voisit ilmaista itsellesi sopivin sanoin, että toivot kumppanisi näyttävän, miten paljon hän rakastaa sinua, niin sinun sieluasi kuin ruumistasikin. Miten voisit turvallisesti kertoa, että toisten naisten ulkonäön kommentointi pahoittaa mieltäsi, koska tunnet olosi jo muutenkin epävarmaksi.  Näiden tuntemusten puheeksiotto parhaimmillaan lähentää emotionaalista yhteyttä välillänne ja kohottaa kummankin mieltä: voitte kehua toisianne ja kertoa, miten ihanaa, että sinä olet juuri siinä.  Yrittäkää järkätä vauvanhoidon ohelle myös kahdenkeskistä parisuhdeaikaa. 

Vierailija
17/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ajoitus ikävä. Vaikka kuinka lapsensaannin jälkeen toistellaan, ettei vartalon muuttuminen tunnu missään, niin meneekö se niin? Aika paljon muutoksia lyhyessä ajassa hyväksyttävänä ja vaikuttamassa itsetuntoon. Ei siihen välttämättä miehen muiden naisten ihastelua ääneen enää jatkoksi kaivattaisi.

Vierailija
18/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies saa käyttäytyä tuolla tavalla. Kuin pikkupoika joka on mustis äidille vauvasta. Miehelläsi on huono itsetunto ei AP:lla.

Vierailija
19/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule edes sinkkuna mieleen kehua tuntemattomia, ylipäätään ketään, miksi niin täytyy jonkun tehdä parisuhteessa? Vain täysin urpo juntti tekee tuollaista.  Ei ole vielä tähän päivään mennessä kukaan perään soitellut, kun en jakele arvioita muista ihmisistä, että ei tuo toiminta kovin tarpeellista ja kysyttyä voi olla varmaan muillakaan.

Vierailija
20/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on täysi urpo.