V****ttaa niin!!!!!!!!! Mies on niin itskekäs!
Viikolla tulee töistä n. 21 aikoihin. Aamulla nukkuu 8.30 vähintään. Viikonloppuisin menoja, joko koko viikonloppu tai sitten ryyppäämässä pe ja nukkuu la... Ei tee kotitöitä, ikinä.
Minä tällä hetkellä kotona lapsen kanssa, meen töihin kun lapsi 1v8kk. Ei ikinä vapaata. Ja jos saan muutaman tunnin hengähdystauon, mulla ei ole rahaa tehdä mitään koska kotihoidontuki menee mun laskuihin...
Onko tämä oikein?
Onko oikein että mies koska maksaa suurimman osan meidän menoista, ei sen takia tarvia osallistua perheen arkeen? Ei tarvi hoitaa lasta jne.
Ja tiedän että sama meno jatkuu kun minä menen töihin, koska hän tienaa enemmän... Sen olen jo saannut kuulla miljoona kertaa, että HÄN tienaa enemmän...
Sekavaa... sori...
Kommentit (2)
En tiedä. Ja saan purra huulta joka päivä etten huutaisi hänelle että lähtisi helvettiin täältä....
Kait sitä samalla kun kiroilee miehen itsekkyyttä, iskee ajatus että olenko minä kohtuuton jne...? Mies on kyllä vikkelä suustaan ja älyä riittää saada mut tuntemaan itseäni syylliseksi, jos sanon näistä asioista. Ja ikinä ei ole niin paljon aikaa, tai sopiva hetki oikein keskustella näistä asioista. Siis miehellä ei ikinä ole aikaa...
Olen niin pettynyt ja suutuksissani! Voisin repiä hiukset päästäni!
-ap
Ei ehkä oikein,mut normaalia/yleistä,valitettavasti. =(