Mies ei ottanut eväitä töihin ja pelkään, että hän käy ravintolassa syömässä
Kun minä saan tyytyä kotona tehtyyn ruokaan
(Olen kotiäiti)
Olen monesti motkotanut miehelle, että ottaa eväät eikä mene ulos tai työmaaruokalaan syömään, koska se maksaa ja olisi kiva käydä joskus kahdestaankin ravintolassa, tai sitten perheenä
Kommentit (44)
No voi että, mun mies käy joka päivä ulkona syömässä kun on TÖISSÄ! Mene sinäkin töihin, niin voit käydä itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söipä hän työpäivän aikana lounaan missä tahansa, niin se ei silti estä teitä menemästä perheenä tai kahdestaan ravintolaan.
Aivan. Munkin mies syö joka päivä lounaan ravntintolassa, on vielä Helsingin keskustassa töissä, eli kyseessä on ihan oikeat ravintolat eikä mikään Sodexho. Silti käydään perheenä 2-4x kk ravintolassa syömässä. Viisi henkinen perhe (teini-ikäisillä lapsilla) kyseessä.
Että ihan Helsingin keskustassa? Taitaa kumminkin oikeampi osoite olla Perämetsäkuja 5, Porvoo.
Mitä ihmeellistä tässä on? Helsingin keskustassa käy tuhansia ihmisiä töissä. Lounaan saa 10-13e melkein joka ravintolasta arkisin lounasaikaan.
Minä myös söin lounaan joka päivä siellä kun työpaikka oli keskustassa. Useimmiten Kappelin keittolounas.
Provo, ei kukaan voi olla noin yksoikoinen!