Olen ihan järkyttynyt, kun veljeni vaimo
ilmoitti, että kesälomareissulla elokuussa heitä tuleekin kylään (viideksi yöksi) neljä: veljeni, veljenvaimo, veljenvaimon tyttö ja tämän poikaystävä. Ja tyttö on täyttänyt helmikuussa vasta 14v!!!!
Kommentit (8)
Ovathan he vanhempien valvonnan alla. :)
Joutuvat kaikki neljä sitäpaitsi nukkumaan vieri vieressä olkkarissa, sillä miehen lapset tulevat myös tuolloin ja saavat kyllä nukkua rauhassa omassa huoneessaan.
ap
hurjaa, että 14v seurustelee jo niin vakavasti, että pääsee mukaan monen yön reissuun. Ja että reissua uskalletaan suunnitella jo 3kk:n päähän. Joutuvat ostamaan liput, koska asumme kaukana.
ap
Eiköhän se kaveri putoa kyydistä kesän aikana. Tai sitten tulee toinen poikakaveri.
pitää jo olla ja elää kuin pariskunta. Mitä seuraavaksi? tyttö muuttaa pojan kanssa yhdessä asumaan?
nyt se on aviomies.
suhde kyllä oli monta kertaa tauolla, mutta aviomies ja lasteni isä siitä lopulta tuli.
Oma veljeni on seurustellut saman tytön kanssa 12-vuotiaasta saakka. Nyt he ovat 26-vuotiaita ja edelleen yhdessä, menivat viime vuonna kihloihin & yrittävät kuulemma vauvaa. Joskus 16-vuotiana olivat ½ vuotta erossa & dettailivat muita, mutta palasivat pian takaisin yhteen. Minusta yksi täydellisimmin toisilleen sopivia ihmisiä, joita olen koskaan tavannut. Joskus menee niinkin päin...
Ja kys. tyttö oli meidän perheen kanssa ulkomaillakin monta kertaa, kun olimme nuoria (itse olen 2v vanhempi). Kuului tavallaan heti luonnollisena osana meidän perheeseen. Outoa ehkä, mutta joskus menee näin. :o) (ja ei olla mitään uskovaisia, lestoja tai mitään...)
jos joku nelihenkinen porukka ilmoittaisi tulevansa meille viideksi yöksi!!