Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsista tulee häiriintyneitä jos niitä komentaa?

Vierailija
31.05.2006 |

Näin oli kaverille kauppajonossa mummeli sanonut... Eli ei olisi saanut komentaa lasta kun hyppeli ties missä eikä totellut äitiään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävissä tuolla pussikaljaporukoiden joukossa monta sellaista joita ei kukaan ole ollut komentamassa, ikinä. Itse ovat itsensä kasvattaneet, ja siinä tulos.

Vierailija
2/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä EI komenneta... kysykö kaveris monta lasta ko. tätösellä itsellään on? Mä ainakin oon saanu kaikki " asiantuntevimmat" kasvatusvinkit lapsettomilta ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ihan vapaa kasvatuskaan ole hyvä.

Vierailija
4/5 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän nelonen päätteli ettei mummolla ole lapsista kokemusta?? Ehkä oli lähinnä kyse siitä MITEN lasta komennetaan. Moni komentaa eikä lapsi tottele. Auktoriteetin puute on sama kuin ei komenna lainkaan.

Komentaminen tarkottaa sitä että pidetään kiinni jostain käytösmalleista, mutta aikamoni lapsi tietää tavat joilla saadaan oma tahto läpi.

Siis ehkä mummo tarkotti tapaa kurittaa?

Vierailija
5/5 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sanonut että lapsille pitää puhua kauniisti ja leperrellä... =)

Että, tulepas nyt santeri tänne ja ole nätisti ja lässyn lässyn.

Kun kaveri oli sanonut että NYT POIKA TÄNNE JONOON SEISOMAAN!

Eli ei olisi saanut yhtään korottaa ääntä vaikka siihen mennessä oli kaveri ihan nätisti sanonut pojalle että tulee jonoon mutta kun se ei tehonnut ol,i pikkasen painavammin siitä pojalle sanonut ja sitten oli mummeli sanonut että pitää leperrellä eikä huutaa... =)

AP