Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 suomalaisnaista paljastaa painonsa ja pituutensa... taulukoiden mukaan he ovat ylipainoisia, kuvat todistavat toista.

Vierailija
19.09.2019 |

Eivät todellakaan todista. Sori. Joko tästä on keskusteltu? Eihän se nyt millään laskukaavalla ole normaalia, että nainen painaa lähes 100 kiloa? Vaikka kuinka valokuvissa keikistellään "imartelevampiin" asentoihin, niin kyllä siinä ylipainoa on ja merkittävästi.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006244086.html

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aktuaalista sukuelintä nyt taas? Ihan normaalin kokoisilta näyttää uesimmat noista naisista, eikä yksikään näytä sairaalloisen lihavalta niin kuin jonkun bmi taisi ilmoittaa.

Kyllä ihan oikeesti alkaa tämä naisten ulkonäön dissaaminen olla niin huipussaan että huhuh.

Ja ei, en ole itse lihava (vaikka varmaan sellaiseksi minutkin mitoilla 159 cm 55 kg määrittelette).

Laihduta.

Tissit pois? Rasvaa on vain rinnoissa.

Vierailija
42/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Pelkkiä harhaisia läskejä, jotka kuvittelevat olevansa jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kyllä uskoa noita painolukemia. Nuo naiset ovat toki pyöreitä, mutta eivät minusta hirvittävän lihavia.

Itse taas olen ihan selkeästi hyvin lihava ja esim käytän vaatekokoja 48-50. Mittani ovat 170cm/100kg. Olen hyvin "tasapaksu", ei isoa takamusta, ei jätti rintoja. Tuntuu käsittämättömältä että joku minua alle 10kg kevyempi näyttäisi noin "laivalta". Mutta ehkä ne tissit ja perse vaan painaa ja kun mulla ei niitä ole niin läskiä on mahassa, käsissä ja jaloissa...

Ei helkkari, automaattinen tekstin korjaus vesitti mun tekstiä... Piti kirjoittaa, että nää kuvien naiset näyttää aika "laihoilta" ja tekstiksi tulikin "laivoilta".... Sori!

Vierailija
44/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sairasta porukkaa tällä palstalla oikein pyörii? Vai onko se yksi läskidenialsmihullu palannut spämmimään?

Vierailija
45/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko tutustuneet tähän sivustoon:

https://app.mybodygallery.com/#/

Sieltä voi hakea kuvia just samankokoisista naisista kun ite on ja verrata.

Vierailija
46/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä oikeasti näe noita lihavina.Siellä oli yksi,jolla oli suunnilleen samat mittasuhteet kuin mulla,167 ja jotain 80 painoa.Näytti oikeasti hoikalta,minä olin tynnyri.Nyt olen muutaman kilon hoikempi.

Syynä on se,miten kilot jakaantuu.Luontoäiti ei ole tukevuudessakaan tasapuolinen.

Jos on isot rinnat,tukevampi takamus ja leveämpi lantio,näky on tasapuolinen.Mulla taas pienet rinnat,iso maha ja pieni persus...et silleen.

Vierailija
47/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammaliinit voivat huutaa kuorossa, että no nin, minähän sanoin! Minäkin olen 160 cm / 90 kg ja ihan varmasti olen yhtä hyvännäköinen kuin tuo, jolla kilot ovat juuri oikeissa paikoissa!

Vierailija
48/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo lihavia

Vierailija
49/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo kaikki paitsi nahkahousuinen näyttivät mielestäni normaalipainoisilta, yksi jopa hoikahkolta. Omasta mielestäni näytän itse paljon läskimmältä kuin nuo naiset, olen 164/65kg.

Vierailija
50/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitithaloo kirjoitti:

Naiset ovat itse keksineet ulkonäköpaineensa.

Uudessa MeNaisissa juttu stripparista joka kertoi ajavansa naistenoikeuksia työllään 😳

Joku meni pahasti pieleen näiden otuksien kasvatuksessa.

Kyllä, juuri näin ! Ja painotus on sanalla OTUKSIEN kasvatuksessa, sillä noista yksikään ei ole normaalin näköinen sen enempää kuin painoinenkaan. Kaameita Laardiperseitä.

Ja nuo ilmoitetut painot. . . . . .  W T  F  ? ? ! . . . . . Ei Saat . . . . . .ana !!!!!

Tuossa on kyllä ihan kuviksi asti 1=1 :teen tämän sontapalstan Kiilusilmä KiihkoFemakot. Ei ole suomen tulevaisuus häävi, ei todellakaan . . . .

No nyt taitaa siellä taas psykoosia pukata päälle. Soittelepa äkkiä apua ennen kuin kokonaan luiskahtaa hihna paikoiltaan.

Vierailija
51/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mammaliinit voivat huutaa kuorossa, että no nin, minähän sanoin! Minäkin olen 160 cm / 90 kg ja ihan varmasti olen yhtä hyvännäköinen kuin tuo, jolla kilot ovat juuri oikeissa paikoissa!

Ai niinkö? Lainaapa malliksi edes yksi tuommoinen viesti.

Vierailija
52/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kyllä uskoa noita painolukemia. Nuo naiset ovat toki pyöreitä, mutta eivät minusta hirvittävän lihavia.

Itse taas olen ihan selkeästi hyvin lihava ja esim käytän vaatekokoja 48-50. Mittani ovat 170cm/100kg. Olen hyvin "tasapaksu", ei isoa takamusta, ei jätti rintoja. Tuntuu käsittämättömältä että joku minua alle 10kg kevyempi näyttäisi noin "laivalta". Mutta ehkä ne tissit ja perse vaan painaa ja kun mulla ei niitä ole niin läskiä on mahassa, käsissä ja jaloissa...

Ei helkkari, automaattinen tekstin korjaus vesitti mun tekstiä... Piti kirjoittaa, että nää kuvien naiset näyttää aika "laihoilta" ja tekstiksi tulikin "laivoilta".... Sori!

Noh, kyllähän nuo "laivoilta" näyttävät. Itse asiassa, eivät ole kovinkaan kaukana maailman suurimpien ULCV-luokan konttialusten koosta. Eihän nuo tahdo mahtua edes kuvaan, ellei iltapäivälehdet olisi painaneet noille kuville lehtiinsä jokaiselle omaa aukeamaa ja nettiin pienentäneet noita kuvia. MInun tietokoneen näytönohjain ainakin alkoi mouruaamaan vaikeasti kun yritin yhden noista kuvaa aukaista, ja ruutuun tuli teksti : Does Not Compute ! ! ! Sitten Blue Screen, ja kone sammui.

Vierailija
53/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllähän nuo "laivoilta" näyttävät. Itse asiassa, eivät ole kovinkaan kaukana maailman suurimpien ULCV-luokan konttialusten koosta. Eihän nuo tahdo mahtua edes kuvaan, ellei iltapäivälehdet olisi painaneet noille kuville lehtiinsä jokaiselle omaa aukeamaa ja nettiin pienentäneet noita kuvia. MInun tietokoneen näytönohjain ainakin alkoi mouruaamaan vaikeasti kun yritin yhden noista kuvaa aukaista, ja ruutuun tuli teksti : Does Not Compute ! ! ! Sitten Blue Screen, ja kone sammui.

Hullu.

Vierailija
54/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole todellista!! Onko tuosta tulossa oikeasti nuin normaalia että tommonen normipituinen/lyhkänen nainen painaa 80-100 kiloa!? Se on ylipainoa, eikä siinä ole mitään normaalia ellei se oikeasti ole lihasta ja näillä kuvan naisilla se ei sitä ole! Todella huolestuttavaa!

Vierailija
55/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on uusi normaali 👊

Vierailija
56/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Osa näyttää mielestäni laihemmilta kuin itse olen.. 173cm/64kg eli normaalipainoinen. Ja silti tunnen olevani paljon pulskempi kuin nuo

Vierailija
57/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Osa näyttää mielestäni laihemmilta kuin itse olen.. 173cm/64kg eli normaalipainoinen. Ja silti tunnen olevani paljon pulskempi kuin nuo

Voi ei, taas mammaliinit ymmärsi väärin. Sinun kuule kuuluis nyt ”huutaa kuorossa, että no nin, minähän sanoin! Minäkin olen 160 cm / 90 kg ja ihan varmasti olen yhtä hyvännäköinen kuin tuo, jolla kilot ovat juuri oikeissa paikoissa!”

Ei muuten ole näkynyt vielä yhtään lainausta tällaisesta viestistä, missä vika? Eikö mammaliinit toimikaan niin kuin palstajankkaaja haluaa?

Vierailija
58/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on uusi normaali 👊

Normaali alkaa taas lopultakin olla uusi normaali. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän