Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 suomalaisnaista paljastaa painonsa ja pituutensa... taulukoiden mukaan he ovat ylipainoisia, kuvat todistavat toista.

Vierailija
19.09.2019 |

Eivät todellakaan todista. Sori. Joko tästä on keskusteltu? Eihän se nyt millään laskukaavalla ole normaalia, että nainen painaa lähes 100 kiloa? Vaikka kuinka valokuvissa keikistellään "imartelevampiin" asentoihin, niin kyllä siinä ylipainoa on ja merkittävästi.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006244086.html

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein urakalla naiset nyt taas itkee ulkonäöstään. Silti eivät itse luultavasti huolisi esim. 150cm 25kg miestä vaan nauravat minikukkakepiksi.

No haloo, kyllähän tuonkokoien ihan oikeestkin on joko lapsi tai kasvuhäiriöinen. Noilla mitoilla myös nainen olisi sairaalloisen alipainoinen.

Se oli kärjistetty esimerkki, haloo.

Vierailija
22/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein urakalla naiset nyt taas itkee ulkonäöstään. Silti eivät itse luultavasti huolisi esim. 150cm 25kg miestä vaan nauravat minikukkakepiksi.

No haloo, kyllähän tuonkokoien ihan oikeestkin on joko lapsi tai kasvuhäiriöinen. Noilla mitoilla myös nainen olisi sairaalloisen alipainoinen.

Noilla mitoilla lasten bmi-laskuri antaa 10-vuotiaalle tytölle tällaisen lausunnon:

”Lapsen painoindeksi on 12.6 eli lapsi on huomattavan alipainoinen. Lääkärin arvio olisi tarpeen.”

Jotain järkeä nyt noihin ulinoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pinja on läski muut vaan melkein.

Vierailija
24/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään käsitys ylipainoisuudesta on selvästi muuttunut, kun kurvit on muotia. Olen suunnilleen saman kokoinen kuin yksi malleista ja mun kroppa ainakin huutaa ylipainoa. Nivelet ovat kovilla ja kunto loppuu vähänkään vaativammassa liikkumisessa. En jaksa kannatella omaa painoa.

Sulla on siis huono kunto. Siihen auttaa liikunta.

Vierailija
25/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen noita isompi ja painan yli kymmenen kiloa vähemmän.. wtf

Vierailija
26/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo kaikki näyttää pulskilta. Ja vaikka omaan peilikuvaansa olisikin tyytyväinen niin kyllä se BMI kertoo kanssa jotain. Jos numero huitelee kolmessakympissä niin ei sitä pitäisi kuitava vain kuvikas&muodokas-hyminällä ellei kyseessä ole painonnostaja.

Vierailija
27/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ketä kiinnostaa jonkun paino.

Vierailija
28/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aktuaalista sukuelintä nyt taas? Ihan normaalin kokoisilta näyttää uesimmat noista naisista, eikä yksikään näytä sairaalloisen lihavalta niin kuin jonkun bmi taisi ilmoittaa.

Kyllä ihan oikeesti alkaa tämä naisten ulkonäön dissaaminen olla niin huipussaan että huhuh.

Ja ei, en ole itse lihava (vaikka varmaan sellaiseksi minutkin mitoilla 159 cm 55 kg määrittelette).

Vierailija
29/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään noista ei joutuisi terveystarkastuksessa käymään vaa'alla kahta kertaa.

Vierailija
30/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmätlissut kirjoitti:

Niin ketä kiinnostaa jonkun paino.

Löllö näkyy, vaikka ei kilogrammoista tiedä mitään. Näin on tosi.

Vierailija
31/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin hirveää tekstiä täällä. Olisikohan yhden ja saman hullun kommentteja?

Näyttävät hyviltä kaikki naiset ja selkeästi lihasta paljon. Hyvä että painosta otetaan stigmaa pois.

Vierailija
32/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun silmääni nuo kaikki kuvan naiset näyttävät max lievästi ylipainoiselta ja osa näyttää istuvan ns ihannepainoon eli normaalin naisen vartaloon. Tosin kuvilla voi huijata paljon, sehän me kaikki jo tiedetään näin somen valtakautena. Mutta ei noiden kuvien perusteella ole kuin ehkä yksi ylipainoisen näköinen. Ja minä olen aina ollut hoikka, en nyt sano näin vain defenssinä.. :)

Tästä tulee mieleen muisto, kun ystäväni kertoi terveydenhoitajan huomauttaneen ystäväni "ylipainosta". Ystäväni oli suunnilleen 155cm/60kg. Vitsi oli siinä, että ystäväni oli aina ollut urheilullinen ja meidän kaveriporukasta kaikkein timmeimmässä ja lihaksikkaimmassa kunnossa. Ei yhtään ylimääräistä rasvaa kehossa, vaan kaikki muodot "oikeissa paikoissa". Myöhemmin ystäväni ryhtyi liikuntaohjaajaksikin ja veti ihan hulluja treeniohjelmia, joihin ei edes kaikki liikunnallisetkaan ihmiset pysty. Kaveriporukkamme kauhisteli kuinka joku terveydenhuollon ammattilainen voi kommentoida tuolla tavalla nuoren kasvavan naisen painosta, vaikka ihan omin silmin kyseinen hoitsu näki ystäväni treenatun vartalon selkeästi erottuvine vatsalihaksineen. Todella typerää ja epäammattimaista tuijottaa vain pelkkää BMI:tä tietokoneen ruudulta. Varsinkin nuorelle naiselle, joka elää muutenkin niin ulkonäkö- ja suorituskeskeisessä yhteiskunnassa.

Vierailija
33/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aktuaalista sukuelintä nyt taas? Ihan normaalin kokoisilta näyttää uesimmat noista naisista, eikä yksikään näytä sairaalloisen lihavalta niin kuin jonkun bmi taisi ilmoittaa.

Kyllä ihan oikeesti alkaa tämä naisten ulkonäön dissaaminen olla niin huipussaan että huhuh.

Ja ei, en ole itse lihava (vaikka varmaan sellaiseksi minutkin mitoilla 159 cm 55 kg määrittelette).

Laihduta.

Vierailija
34/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä nuo kuvat! Olen itsekin lihava, 167 cm, 98 kg, enkä todellakaan näytä samalta kuin kuvien suunnilleen samankokoiset! Vaan minä näytän oikein kunnon ihmisvalaalta isolla kaljamahalla. Ehkä noiden salaisuus onkin se, että olivat kaikki sellaista tyyppiä, joka kerää rasvaa ensisijaisesti muualle kuin keskivartaloon.

Vierailija
35/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia nuo ovat.

Jos kaikista otettaisiin samanlaiset kuvat edestä ja sivulta niin nähtäisi totuus. Tämä vaan korostaa sitä, että kuva ei kerro koko totuutta jos niin ei haluta.

Vierailija
36/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itse keksineet ulkonäköpaineensa.

Uudessa MeNaisissa juttu stripparista joka kertoi ajavansa naistenoikeuksia työllään 😳

Joku meni pahasti pieleen näiden otuksien kasvatuksessa.

Vierailija
37/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä uskoa noita painolukemia. Nuo naiset ovat toki pyöreitä, mutta eivät minusta hirvittävän lihavia.

Itse taas olen ihan selkeästi hyvin lihava ja esim käytän vaatekokoja 48-50. Mittani ovat 170cm/100kg. Olen hyvin "tasapaksu", ei isoa takamusta, ei jätti rintoja. Tuntuu käsittämättömältä että joku minua alle 10kg kevyempi näyttäisi noin "laivalta". Mutta ehkä ne tissit ja perse vaan painaa ja kun mulla ei niitä ole niin läskiä on mahassa, käsissä ja jaloissa...

Vierailija
38/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin hirveää tekstiä täällä. Olisikohan yhden ja saman hullun kommentteja?

Näyttävät hyviltä kaikki naiset ja selkeästi lihasta paljon. Hyvä että painosta otetaan stigmaa pois.

Voitko näyttää että missä ihmeessä ne suuret lihakset ovat?

Pelottavaa että joku katselee noin vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija
39/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään käsitys ylipainoisuudesta on selvästi muuttunut, kun kurvit on muotia. Olen suunnilleen saman kokoinen kuin yksi malleista ja mun kroppa ainakin huutaa ylipainoa. Nivelet ovat kovilla ja kunto loppuu vähänkään vaativammassa liikkumisessa. En jaksa kannatella omaa painoa.

Sulla on siis huono kunto. Siihen auttaa liikunta.

Ehdottomasti! Jos liikkuisin niin paljon, että jaksaisin nostaa vaivatta oman painoni ja tehdä mainitsemaani "vaativampaa" liikkumista olisi myös bmi:ni lähempänä 20 kuin 25. Tästä toki seuraa kevyempi kroppa, joka vaatii vähemmän työtä liikkumiseen ja parempaa kehonhallintaa. Bmi on nyt 31 ja vaatekoko 42.

Vierailija
40/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mitat tuon ensimmäisen kanssa ja kyllä mun kroppa on ihan erinäköinen! On vatsaa, persettä, reittä, allit, kaksoisleuka. Eikä varmasti missään asennossa tai kuvakulmassa saa niin paljon huijattua että näyttäisin samalta. En ymmärrä.. jos mun kroppa olisi tuollainen niin olisin ihan tyytyväinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä