Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 suomalaisnaista paljastaa painonsa ja pituutensa... taulukoiden mukaan he ovat ylipainoisia, kuvat todistavat toista.

Vierailija
19.09.2019 |

Eivät todellakaan todista. Sori. Joko tästä on keskusteltu? Eihän se nyt millään laskukaavalla ole normaalia, että nainen painaa lähes 100 kiloa? Vaikka kuinka valokuvissa keikistellään "imartelevampiin" asentoihin, niin kyllä siinä ylipainoa on ja merkittävästi.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006244086.html

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia olivat nuo kaikki vaikka parhaat mahdolliset kuvat oli valittu.

Vierailija
2/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, selkeästi oli ylimääräistä rasvaa kehossa. Siis eivät näytä pahalle, mutta selkeästi ylipaino johtuu liiasta rasvasta, eikä lihaksesta. Voisivat yllättyä, jos ottaisivat mittanauhan käteen ja mittaisivat vyötärönympäryksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntarin ja painoindeksin mukaan kaikki ovat ylipainoisia. Mutta,jos mietitään asteikolla: (normaalipainonen,lievä lihavuus,lihava,merkittävä lihavuus),nii mielestäni kaikki kuuluvat tuohon hiukan lihaviin. Eli ihan kauniita naisia kaikki.

Vierailija
4/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa eivät kyllä näytä huolestuttavilta. Luvut kyllä huolestuttaa.

Vierailija
5/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin oikein kuinka kauan menee, että mammat kiimassa porukalla alkavat selittään kuin selkeästi näkee että ovat ylipainoisia..

Taitaa oikein kuola valua..

Vierailija
6/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotinkin oikein kuinka kauan menee, että mammat kiimassa porukalla alkavat selittään kuin selkeästi näkee että ovat ylipainoisia..

Kalahtiko kalikka? Totuus sattuu...

Vierailija
7/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelevat painonsa. Yksikään noista muijista ei todellakaan paina niin paljon kuin mitä väittää.

Vierailija
8/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalahtiko kalikka? Totuus sattuu...

Miten se muhun ois kalahtanut, en minä kuviani tuonne ole laittanut. Olisinkin noin nuori vielä.

Vierailija
9/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka ei näytä lihavalta, on tuo raitapaitainen. Mikä tuon jutun tarkoitus muuten on? Yritetäänkö väittää, että lihava ei ole lihava, vaikka kaikki näkevät kuvista totuuden. Vai halutaanko naisten kustannuksella pilailla? Ilkeää, jos näin on.

Vierailija
10/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen se oli normaali, mikä on nykyään laiha. Ei ylipainoisuus tarkoita, että pitää olla valtavan lihava. Vain Salla-Mari näyttää kuvassa vaakalukemaansa hoikemmalta. Tietysti saa olla tyytyväinen ja onnellinen missä painossa vaan, mutta ei ne faktat mihinkään muutu. 

Vierailija
11/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käsitys ylipainoisuudesta on selvästi muuttunut, kun kurvit on muotia. Olen suunnilleen saman kokoinen kuin yksi malleista ja mun kroppa ainakin huutaa ylipainoa. Nivelet ovat kovilla ja kunto loppuu vähänkään vaativammassa liikkumisessa. En jaksa kannatella omaa painoa.

Vierailija
12/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tolla isohanurisella muidulla ainakin on ylipainoa rehellisen läskin muodossa. Muilla kyse lienee lihaksesta.

Vierailija
13/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka ei näytä lihavalta, on tuo raitapaitainen. Mikä tuon jutun tarkoitus muuten on? Yritetäänkö väittää, että lihava ei ole lihava, vaikka kaikki näkevät kuvista totuuden. Vai halutaanko naisten kustannuksella pilailla? Ilkeää, jos näin on.

Mun täytyy kyllä sanoa, että lihavaa ei noista kyllä saa tekemälläkään. Normaalin ja terveen näköisiä nuoria naisia kaikki.

Vierailija
14/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein urakalla naiset nyt taas itkee ulkonäöstään. Silti eivät itse luultavasti huolisi esim. 150cm 25kg miestä vaan nauravat minikukkakepiksi.

Vierailija
15/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan oikeasti pysty uskomaan, että noilla BMI-lukemilla näyttäisi noin pieniltä, mitä kuvat antavat ilmi.

Oma BMI huitelee tällä hetkellä jossan 22,9 ja rasvat 20,03. Olen kehonrakentaja (nainen) offseasonilla, ja näytän mielestäni vain harteikkaalta lihavalta. Tähän toki vaikuttaa se, että kehonkuvani on omaan silmään nähden vinoutunut.

Vierailija
16/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein urakalla naiset nyt taas itkee ulkonäöstään. Silti eivät itse luultavasti huolisi esim. 150cm 25kg miestä vaan nauravat minikukkakepiksi.

Miten kukkakeppimiehet tähän liittyvät? Ja eikö se ole jo selvää, että naiselle on sallittua ja jopa suotavaa olla kukkakeppilaiha, pieni ja siro, mutta miehelle ei.

Vierailija
17/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on lihava on lihava.

Vierailija
18/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo, kyllähän tuonkokoien ihan oikeestkin on joko lapsi tai kasvuhäiriöinen. Noilla mitoilla myös nainen olisi sairaalloisen alipainoinen.

Vierailija
19/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä käsivärsissa, reisissä ja persauksissa. Lihavia mitä lihavia.

Vierailija
20/58 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukkakeppimiehet tähän liittyvät? Ja eikö se ole jo selvää, että naiselle on sallittua ja jopa suotavaa olla kukkakeppilaiha, pieni ja siro, mutta miehelle ei.

No siten liittyvät, että mitä ilmeisimmin tämä ulkonäkösorto naisia kohtaan tulee miehiltä ja nyt pitäisi kaiketi miesten ihastella ylipainoisia naisia. Jotka kuitenkin naureskelee lyhyille kukkakeppimiehille, että se siitä bodypositiivisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi