5 suomalaisnaista paljastaa painonsa ja pituutensa – taulukoiden mukaan he ovat ylipainoisia, kuvat todistavat toista
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvathan vain vahvistavat.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä, jos nuo on ihan natural-kuvia. Olen 170 cm ja 66 kg, liikuntaa harrastan melko paljon. Mielestäni saisin laihtua muutaman kilon vyötärön seudulta ja pakaroista. Näytän paksulta. Mieheni on kyllä eri mieltä. Onkohan sitä vaan niin harhainen, että näkee itsensä paksumpana kuin oikeasti on? Vai onko nuo kuvat onnistuttu ottamaan hyvästä kulmasta tai onko niitä käsitelty?
Mä en kans ymmärrä. Itse urheilen ja liikun ja painan 60kg oon 171cm. Omasta mielestäni oon saman näköinen kuin tuo ekan kuvan nainen tai sitten se punapää niissä reikäfarkuissa. Ja lihasvoimaakin mulla on, ja siitä yritän pitää huolen. Tosi outoa tai sitten minä oon vain harhainen omasta itsestäni. Näytin huomattavasti lihavemmalta kuin nuo kaksi vertaamaan naista, kun painoin 8kg enemmän
Elsa nauttaa ihmeen naitavalta jos nuo mitat nyt pitää kutinsa.
Toivottavasti piukeissa leggareissa ei ole hervoton outie.
M
Painoindeksi on täyin sairas tapa mitata "normaaliutta", puhumattakaan siitä, että ihmiset ovat muutenkin kasvaneet mitoiltaan vaikkapa viimeisen sadan vuoden aikana. Moni asiantuntija lyttää nykyisin koko helvetin painoindeksin, mutta jossain av: lla se on tietenkin ylin totuus.
Itse olen aina näyttänyt hyvältä (ja löytänyt hyvää seuraa!), vaikka painoindeksi osoittanut ylipainoa koko aikuisiän. Jos joskus sairastun, kuten me kaikki lopulta, niin nauran paskaisesti teille kaikille vauvapalstan painoindeksihysteerikoille, jotka luulette, että kaikki riippuu aina painosta. Ei riipu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla misukoilla on tätä nykyä tosi rehevät reisi-pakaraosastot verrattuna omien nuoruusaikojeni samanikäisiin tyttöihin. 80-90 -luvuilla oltiin valtaosin puolta hoikempia. Mikä ihme amatsonigeeni tytöille on siunaantunut? :/
Eikös reisi-pakaraosaston rasvakertymät naisilla ole naisellisia? Sitähän kaikki tässä koittavat kerryttää. Rasvaa on, mutta on asettunut vääriin kohtiin.
On mutta VAIN tiettyyn pisteeseen saakka. Tuon jutun tytöillä on raja ylittynyt ehkä Salla-Maria lukuunottamatta.
Ihanaa kun tytöt hyväksyy itsensä ja lehteenkin kirjoitetaan kuinka tytöt eivät ole yhtään lihavia vaikka inhottava painoindeksi niin väittääkin...
Nättejä ja sopusuhtasen ja seksikkään kurvikkaita oli tytöt näissä kuvisaan. Mutta kyllä oikeasti jos kakskymppiset tytöt painaa lähes sata kiloa 100kg! niin siinä on raakasti liikaa painoa!
Kenenkään ei pitäisi painaa sataakiloa, paitsi ehkä korkeintaan jonku miespuolisen lihaskimpun. Joku kaksmetrinen jääkiekkoilija tai jenkkifutari voi painaa
satakiloa olematta ylipainoinen, mutta kakskymppisen tytön ei kuulu painaa tuomosia lukemia...
PS. Itse olen kolmikymppinen mies, painan 75kg ja olen ruumiinrakenteeltani tukeva ja keskivartalolihava. Olenkin vielä kevyt mies verrattuna näihin itseäni 10-15vuotta nuorempiin tyttöihin.
Nuo kuvathan vain vahvistavat.