Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 suomalaisnaista paljastaa painonsa ja pituutensa – taulukoiden mukaan he ovat ylipainoisia, kuvat todistavat toista

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla... On osattu valita ainakin hyvät kuvakulmat. 

Vierailija
2/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon ensimmäisen persettä vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon ensimmäisen persettä vaivaa?

Ylipaino

Vierailija
4/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehillä, jos on vähän lihasta, on "ylipainoinen".

Vierailija
5/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämilläni. Olen 170 pitkä ja painan melkein puolet noiden painosta. Jos painaisin lähes kaksinkertaisesti en varmasti näyttäisi noin hyvältä, vaan todella todella isolta ja löysältä joka suunnasta.

Vierailija
6/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämilläni. Olen 170 pitkä ja painan melkein puolet noiden painosta. Jos painaisin lähes kaksinkertaisesti en varmasti näyttäisi noin hyvältä, vaan todella todella isolta ja löysältä joka suunnasta.

No niinpä. Olen ollut nuorena normaalipainon alarajoilla ja nyt keski-ikäisenä olen 10 kiloa painavampi, mutta siis edelleen normaalipainoinen. Silti tunnen itseni ylipainoiseksi jo nyt. Enkä todellakaan halua olla mukana kenenkään kuvissa, selfieistä puhumattakaan.

Vierailija
7/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomilla on ilmeisesti nykyään jokin kauhea ylipainon ja lihavuuden puolustelukampanja, kun suunnilleen joka päivä on uutisia sellaisista aiheista. Minun puolestani jokainen saa ulkonäön osalta olla sellainen kuin on ja preferoida niitä ominaisuuksia mitä itse haluaa, mutta totuus on se, että ylipaino ja varsinkin lihavuus ovat kansanterveyden kannalta haitallisia. Aiheuttaa yhteiskunnalle valtaisat kustannukset joka vuosi. Lisäksi ylipainon ja lihavuuden puolusteleminen kehopositiivisuudella on mielestäni sen termin väärinkäyttöä. Kehopositiivisuutta tuskin on tarkoitettu epäterveellisen tilan puolustelemiseen. Kehopositiivisuus sopii paljon paremmin sellaisiin ominaisuuksiin, joihin ei voi itse vaikuttaa tai vaikutusmahdollisuudet ovat hyvin pienet. Kuten vaikka lyhyet sääret, roikkuvat rinnat, huono iho jne.

Vierailija
8/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä, jos nuo on ihan natural-kuvia. Olen 170 cm ja 66 kg, liikuntaa harrastan melko paljon. Mielestäni saisin laihtua muutaman kilon vyötärön seudulta ja pakaroista. Näytän paksulta. Mieheni on kyllä eri mieltä. Onkohan sitä vaan niin harhainen, että näkee itsensä paksumpana kuin oikeasti on? Vai onko nuo kuvat onnistuttu ottamaan hyvästä kulmasta tai onko niitä käsitelty?

Vierailija
9/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut vaikuttavat vartaloltaan normaaleilta, mutta kyllä tuolla Pinjalla taitaa olla viskeraalirasvaa vatsassa. Olen samanpituinen, painan 30kg vähemmän. Lihaksia ei ainakaan ole vähemmän kuin tuolla.

Vierailija
10/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ovat,tossa iässä jos painaa jo lähes 100kg oli sitten minkä näköinen vaan niin mites 10v. päästä?

Vierailija
11/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten samassa lehdessä oli juttu, miten asennot ja kuvakulmat hämäävät. Nuo on juuri niitä "hoikistelukuvia".

Todenmukaisempaa olisi ottaa kuvat suoraan edestä ja sivusta, suorassa seisoen, kädet sivulla.

Vierailija
12/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on miehillä, jos on vähän lihasta, on "ylipainoinen".

Ai missä vaiheessa Tämä suomi-miesten keskivartalolihavuus eli kaljamaha on muuttunut lihaksiksi?????

Vierailija
13/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla misukoilla on tätä nykyä tosi rehevät reisi-pakaraosastot verrattuna omien nuoruusaikojeni samanikäisiin tyttöihin. 80-90 -luvuilla oltiin valtaosin puolta hoikempia. Mikä ihme amatsonigeeni tytöille on siunaantunut? :/

Vierailija
14/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää lisää herkkuja, elämä on ihanaa

Vierailija
15/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla misukoilla on tätä nykyä tosi rehevät reisi-pakaraosastot verrattuna omien nuoruusaikojeni samanikäisiin tyttöihin. 80-90 -luvuilla oltiin valtaosin puolta hoikempia. Mikä ihme amatsonigeeni tytöille on siunaantunut? :/

Eikös reisi-pakaraosaston rasvakertymät naisilla ole naisellisia? Sitähän kaikki tässä koittavat kerryttää. Rasvaa on, mutta on asettunut vääriin kohtiin.

Vierailija
16/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet noista olivat vähän pidempiä ja lihaksikkaampia kuin "keskivertonainen", en ihmettele korkempaa lukemaa yhtään. Kyllä lihas painaa ja edulliset kuvakulmat sekä vaatteet on noissa lisänä hämäämässä. Samanpainoinen keho voi koostua niin eri tavoin. : )

Vierailija
17/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös reisi-pakaraosaston rasvakertymät naisilla ole naisellisia? Sitähän kaikki tässä koittavat kerryttää. Rasvaa on, mutta on asettunut vääriin kohtiin.

Kyllä naisellinen voi olla oikein hyvin ilman lä§kiper§ettäkin.  Ja mielummin ilman.

Vierailija
18/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän, että vielä 1990-luvulla normaalin painoindeksin yläraja oli 27, ei 25 kuten nykyään?

Vierailija
19/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit reidet on ihan hirveän näköiset.

Vierailija
20/27 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä voisi tehdä päinvastaisen jutun, eli indeksien mukaan normaalipainoista miestä nimitellään jatkuvasti laiheliiniksi, ruipeloksi ja ties miksi. Vai olenko ainut, joka kärsii tällaisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi