Tekosyysi käyttää margariinia voin sijasta
Kommentit (22)
En tarvitse tekosyitä ja ihmettelen miksi edes vastasinkaan.
Sen takia että voiuskovaisia vtuttaisi.
Hinnan vuoksi olen käyttänyt margariinia. Ei sitä kyllä voi tekosyyksi laskea, vaan se on ihan oikea syy.
En kayta, hirvean makuista. Kaytan vain voita. Parhautta on itsetehdyt, uunituoreet sampylat, paalle luomuvoita ja sormisuolaa <3
Tai itsetehty valkosipulivoi.
Voista saa leviavaa kun laittaa sen 10-15 sekunniksi mikroon.
(Ja ei, en ole mikaan pekoni-voi-vaha-hh-friikki vaan ihan normaali kaikkiruokainen sekasyoja.)
Voi on ihan yhtä "keinotekoista". Eihän se mikään luonnontuote ole hyvänen aika!
Margariini myös paremman makuista ja terveellisempää.
korkea kolesteroli, ja nimenomaan se huono. Koska syön muuten niin terveellisesti, että kovan rasvan määrää on vaikea vähentää, kehotti lääkäri lisäämään hyvän rasvan määrää, saisi sitten sen suhteen hyvän ja huonon välillä paremmaksi.
Rasvahullujen kinailuketju. Se tästä tulee. Sukua hajusteellisille huuhteluaineille. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi on ihan yhtä "keinotekoista". Eihän se mikään luonnontuote ole hyvänen aika!
Millä tavalla margariini on voita terveellisempää?
Ei leivän päälle tarvitse kumpaakaan ellei sitten ole alipainoinen ja todella tarvitse ylimääräisiä kaloreita, jolloin voita voi lisätä siihenkin. Margariini on teollisuuskemikaalimössöä, en suosittele mihinkään.
On pakko käyttää jotain leivän päällä.
En voi allergian takia käyttää mitään maitotuotteita.
Ihan näin yksinkertainen syy.
Koska tykkään Oivariinista ja se levittyy helpommin kuin voi. Plus on halvempaa. Nam nam.
Sipaisu kasvismargariinia pariin leipäpalaseen päivässä, ei haittaa mitään, olipa se miten keinotekoista tahansa.
Monissa tuotteissa on niin runsaasti lisäaineita kaikkinensa, ettei niiltä voi kokonaan kukaan välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaitossa ja leivonnassa olen käyttänyt aina voita, ihan sen paremman maun takia. Leivälle olen laittanut sen sijaan margariinia, koska se on helpommin levittyvää ja jääkaappikylmästä voista on vaikea saada riittävän ohuesti leivälle.
Levittyvyyden takia kehitettiin jjo ajat sitten oivariini (ent voimariini) sun muut ingmarinit. Hyvänmakuisia ja´helposti levittyviä. Suosittelen.
Kyllä leivän päälle jotain tarvitsee, yritäpäs syödä pelkkää kuivaa ruisleipää teen kanssa aamupalaksi, ja toitota sitten, ettei mitään tarvitse leivän päälle!
En pidä voin mausta, terveellisyyteen en ota kantaa
Vierailija kirjoitti:
No kylla se itseasiassa aika luonnontuote on, kun sen saa ns. oheistuotteena ihan lehmanmaidosta vaikkapa jogurttia/rahkaa/ym valmistaessa. :) Ennen vanhaan kirnusivat voin ihan pirtin peralla oman lehman maidosta.
Miten voi on sinun mielesta keinotekoista?
Halvan hinnan vuoksi, ja myös siksi etten tykkää syödä leipää kuiviltaan. Myönnän toki että voi maistuu mielestäni paremmalta, mutta varattomana joudun usein tyytymään margariiniin jos leipiä mielin.
Ruuanlaitossa ja leivonnassa olen käyttänyt aina voita, ihan sen paremman maun takia. Leivälle olen laittanut sen sijaan margariinia, koska se on helpommin levittyvää ja jääkaappikylmästä voista on vaikea saada riittävän ohuesti leivälle.