Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit tehdä, mutta et uskalla tai kehtaa?

Vierailija
19.09.2019 |

Minä haluaisin ryhtyä jonkinlaiseksi wellness-bloggariksi. Hyvinvoinnin parantaminen ja juttujen kirjoittaminen aiheesta kiinnostaa. Lisäksi tykkään kuvaamisesta, sivujen ulkoasun suunnittelusta ja muusta visuaalisesta aspektista tuossa hommassa. Se myös olisi ihan oma juttuni, josta olen itse vastuussa, eikä joutuisi aina tanssimaan jonkun muun pillin mukaan.

Toisaalta on jotenkin sellainen tunne, että bloggaaminen tai muunlainen sometus ei ole niin arvostettua. En myöskään kehtaisi henkilökohtaisesti olla mitenkään julkisuudessa omalla nimellä ja naamallani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa yksin ulkomaille. Olen kaveriton sinkku joten jos en uskalla matkustaa yksin, en matkusta ollenkaan. Valitettavasti olen tosi huono puhumaan vieraita kieliä ja panikoidun vieraissa tilanteissa ja ympäristöissä. Luulen, että paniikki iskisi jo lentokentällä ja palaisin kauhuissani kotiin, kun en tiennyt miten toimia. Jopa kotikaupungissani jännittää kamalasti, jos vaikka on avattu uusi liike, ja käyn siellä ekaa kertaa. Eli matkustelu on sitten jäänyt täysin.

Vierailija
2/7 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaa yksin ulkomaille. Olen kaveriton sinkku joten jos en uskalla matkustaa yksin, en matkusta ollenkaan. Valitettavasti olen tosi huono puhumaan vieraita kieliä ja panikoidun vieraissa tilanteissa ja ympäristöissä. Luulen, että paniikki iskisi jo lentokentällä ja palaisin kauhuissani kotiin, kun en tiennyt miten toimia. Jopa kotikaupungissani jännittää kamalasti, jos vaikka on avattu uusi liike, ja käyn siellä ekaa kertaa. Eli matkustelu on sitten jäänyt täysin.

Aloita pienistä reissuista, vaikka vaan naapurikaupunkiin, ja kasvata toleranssiasi. Suunnittele matka hyvin ja ota asioista selvää etukäteen. Lentokentillä ja vastaavilla voi aina pysäyttää jonkun työntekijän ja kysyä neuvoa jos olet ihan hukassa.

Muista aina mielessäsi käydä läpi asioita jotka lopulta menivät hyvin, niin vahvistat positiivista tunnetta kokemuksestasi ja saat kasvatettua itseluottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin dyykata, koska siinä kiehtoo ajatus aarteiden metsästämisestä.

No syy sille miksi en dyykkaa on se, että asun pikkukylässä, joten, jos joku näkee mut keskellä yön pimeää liikkumassa, siinä on se riski, että syntyisi huhuja "hiipparista"

Vierailija
4/7 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin "iskeä" itselleni tyttöystävän.

Vierailija
6/7 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan. Kukaan ei tunne sinua siellä, niin ei tarvitse hävetä.

Vierailija
7/7 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensimmäisessä kappaleessa on mitä haluat tehdä. Toisessa kappaleessa mielesi ja egosi rakentama este.

Mitä jos kuitenkin kokeilisit? Miksipä ei. Keksi itsellesi alter ego, jos näkyväksi tuleminen pelottaa ja pelottaahan se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä