Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ei myyty eläinkaupassa hamsteria, koska mieheni oli ostohetkellä hiprakassa

Vierailija
19.09.2019 |

Mielestäni erittäin outo tilanne. Minä olin selvin päin. Myyjä (kauppias vieläpä itse) sanoi, että tulkaa sitten uudestaan selvinpäin niin katsotaan.

Mitenhän miehen pieni hiprakka olisi aiheuttanut kärsimystä sen hamsterin elämään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin vastuullinen kissanomistaja,viimeksi hoidin tyttäreni koiraa toista kuukautta,kun oli juuri heille vauva syntynyt.

Olen silloin tällöin pienessä hiprakassa syystä,että en ole absolutisti.

Vierailija
42/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä annettiin vauvakin Kätilöopistolla, vaikka mies oli humalassa.  Ihan siis näkyvästi oli. Kysyttiin vain, että miten menette kotiin. 

Taksillahan me mentiin. 

Että tätä vasten jonkin rottaeläimen oston yhteydessä tapahtuva raittiusvalistus tuntuu hieman liioittelulta . Varsinkin kun ostaja oli ihan selvin päin :D

Myikö ne sen vauvan teille Kättäriltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri voi saada haitallisia vaikutteita ja ajautua alkoholistiksi. Alkoholistiperheessä elo ei muutenkaan ole herkkua yleensä kellekään.

Vierailija
44/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi. Ei sitä oikein selvinpäin kehtaa mennä hamsteria ostamaan.

Etenkään jos on raavas mies.

Vierailija
45/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla alkoholiongelmalla kokoa, jos ei lemmikkiä voi mennä ostamaan selvinpäin. 😳

Vierailija
46/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä erikoiselta, että joku kehtaa mennä tuiterissa johonkin lemmikkikauppaan. Ei anna hyvää kuvaa ihmisestä ylipäätään eikä varsinkaan potentiaalisena lemmikinomistajana. Joku roti.

Vierailija
47/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla alkoholiongelmalla kokoa, jos ei lemmikkiä voi mennä ostamaan selvinpäin. 😳

just, niinhän sen täytyy olla :D entäpä jos mies on vapaapäivänsä kunniaksi ottanut pienet päivähiprakat ja juuri silloin vaimo päättääkin että nyt lähden ostamaan hamsterin, ja mies siinä seurallisella tuulella ollessaan haluaa mukaan lemmikinvalintaan? On siinä alkoholiongelmalla kokoa :D

Vierailija
48/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain sen takia, että selvinpäin se päätös on paljon vakavammin otettavissa. Tiedän pariskunnan, jonka maistraatti kielsi vihkimästä, kun olivat humalassa. Pyysivät ottamaan uuden ajan ja tulemaan selvinpäin, jos vielä haluttaa.

Vaimohan sitä hamsteria oli ostamassa ja hän oli selvin päin.

Mitä jos miehen sijaan mukana olis ollut joku ostajan kaveri tai muu tuttu? En nyt oikein ymmärrä tätä, kun eihän tämän eläimen OSTAJA ollut humalassa sitä hankkimassa, vaan hänellä sattui olemaan mukanaan humalainen seuralainen.

Vierailija
49/49 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan ostaa hamsterin? Oli kiva ihan poikasena kun jaksoi päivälläkin touhuta mutta parin kk iässä ei enää päivisin muuta tehnyt yöeläimenä kun nukkui. Yöllä sitten juoksi pyörässä ja söi. En juuri nähnyt elukkaa koskaan enää sen n. 2v. aikana mitä eli. Järjetön lemmikki.