Mistä tietää haluaako joku aidosti olla kanssasi vai pönkittääkö vain itsetuntoaan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen nainen joka ei halua enää antaa aikaansa miehelle vain siksi että hän saa kokea olevansa naisten suosiossa, tai vastaavaa.
Ap
Näyttää hyvältä! :P
:P liito-orava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen nainen joka ei halua enää antaa aikaansa miehelle vain siksi että hän saa kokea olevansa naisten suosiossa, tai vastaavaa.
Ap
Näyttää hyvältä! :P
Niin varmaan.
Ap
Taidat nyt projisoida vähän naisten käyttäytymismalleja miehiin. Ei miesten tarvitse pönkittää itsetuntoa, ihan pelkän pillun perässä ne vedättäjät ovat.
Kysy. Kaiken maailman ihnettelynaiheita täällä on, kun halutaan tietää toisen ihmisen ajatuksia tms. Luetaan teenlehdistä tai analysoidaan toisen tapaa tervehtiä. Pah. Kysykää suoraan. Yleensä ihminen vastaa, kun kysytään. Useimmiten rehellisesti. Harva on sujuva valehtelija tällaisissa asioissa. Jos ei halua tai uskalla myöntää ikävää totuutta, silloin yleensä kiertelee, ja se paljastaa asian yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy. Kaiken maailman ihnettelynaiheita täällä on, kun halutaan tietää toisen ihmisen ajatuksia tms. Luetaan teenlehdistä tai analysoidaan toisen tapaa tervehtiä. Pah. Kysykää suoraan. Yleensä ihminen vastaa, kun kysytään. Useimmiten rehellisesti. Harva on sujuva valehtelija tällaisissa asioissa. Jos ei halua tai uskalla myöntää ikävää totuutta, silloin yleensä kiertelee, ja se paljastaa asian yhtä lailla.
Valitettavasti parisuhdteen esittäminen ja tunteiden näytteleminen tulee ihan luonnostaan miehiltä...
Miten jonkun itsetunto pönkittyisi sinun kanssasi olemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Sitä sinun täytyy kysyä häneltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei vaan sinulta. Sinähän se teet olettamuksen, että kanssasi oleminen pönkittäisi itsetuntoa. Aika itsetuntoasi pönkittävä ajatus kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei vaan sinulta. Sinähän se teet olettamuksen, että kanssasi oleminen pönkittäisi itsetuntoa. Aika itsetuntoasi pönkittävä ajatus kieltämättä.
No, oleta vaikka sitten, ettei niin ole ja olen keksinyt jutun. Vastaa vaikka vain yleisellä tasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia kellään?
Ap
Minun miesystäväni (pian entinen) puhuu koko ajan ulkonäöstäni ja kertoo, ettei voisi koskaan olla ruman tai lihavan naisen kanssa.
Tärkein ominaisuuteni tuntuu olevan ulkonäkö. Ajatukseni eivät kiinnosta, ystäväni ovat liian rumia, mielipiteeni ovat aina hänestä naurettavia. Hän näyttää onnellisimmalta, kun valokuvaa minua ja esittelee minua ystävilleen ja suvulleen. Yhdessä tekeminen ei kiinnosta.
Minä olisin kiinnostunut enemmän sydämen sivistyksestä, hyvyydestä ja esim. eläinrakkaudesta, kuin muiden naamasta ja laihuudesta, vaikka kyllä hänen komeutensa silmää miellyttääkin.
Rakkautta tämä ei ole...
Siitä että oot ruma. Mä ainakin oon tosi ruma ja siitä tiiän että ei se ainakaan oo mun ulkonäön takia mun kanssa. Oon myös köyhä.
Siitä haluaako tehdä suunnitelmia kanssasi ja myös toteuttaa niitä. Haluaako viettää aikaa, järjestää sitä sinulle, vai ottaako vain kaiken irti kun tapaatte muutenkin jonkun asian merkeissä. Jos hakeutuu seuraasi, järjestää teille yhteistä vapaa-aikaa, "sijoittaa sinuun aikaansa".
Vierailija kirjoitti:
Siitä haluaako tehdä suunnitelmia kanssasi ja myös toteuttaa niitä. Haluaako viettää aikaa, järjestää sitä sinulle, vai ottaako vain kaiken irti kun tapaatte muutenkin jonkun asian merkeissä. Jos hakeutuu seuraasi, järjestää teille yhteistä vapaa-aikaa, "sijoittaa sinuun aikaansa".
Tämä kuulostaa että voisi pitää paikkansa! Kiitos :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia kellään?
Ap
Minun miesystäväni (pian entinen) puhuu koko ajan ulkonäöstäni ja kertoo, ettei voisi koskaan olla ruman tai lihavan naisen kanssa.
Tärkein ominaisuuteni tuntuu olevan ulkonäkö. Ajatukseni eivät kiinnosta, ystäväni ovat liian rumia, mielipiteeni ovat aina hänestä naurettavia. Hän näyttää onnellisimmalta, kun valokuvaa minua ja esittelee minua ystävilleen ja suvulleen. Yhdessä tekeminen ei kiinnosta.Minä olisin kiinnostunut enemmän sydämen sivistyksestä, hyvyydestä ja esim. eläinrakkaudesta, kuin muiden naamasta ja laihuudesta, vaikka kyllä hänen komeutensa silmää miellyttääkin.
Rakkautta tämä ei ole...
XD Tämän takia en ikinä alentuisi miekkoseen, joka on rajannut naiselle sallittavan painon ja kropan muodon ja kaiken. Jos ulkomuoto on NIIN tärkeä, niin sellainen miekkonen ei ole yhdenkään suhteen arvoinen. XD
Ap