Mistä tietää haluaako joku aidosti olla kanssasi vai pönkittääkö vain itsetuntoaan?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Siitä että oot ruma. Mä ainakin oon tosi ruma ja siitä tiiän että ei se ainakaan oo mun ulkonäön takia mun kanssa. Oon myös köyhä.
Veikkaan ettet hänen mielestään ole.
Ap
Ja vaikka olisin itse joku 48-kiloinen, en alentuisi liian pinnalliseen miekkoseen. En ala yhdenkään miekkosen takia pitämään itseäni tietyssä vaakalukemassa. Kyllä ajattelen ihan vain itseäni näissä asioissa XD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun itsetunto pönkittyisi sinun kanssasi olemisesta?
Sitä sinun täytyy kysyä häneltä.
Ap
No ei vaan sinulta. Sinähän se teet olettamuksen, että kanssasi oleminen pönkittäisi itsetuntoa. Aika itsetuntoasi pönkittävä ajatus kieltämättä.
Aloitus herätti ihan saman ajatuksen. Aika itserakasta ajatella, että joku olisi kanssani vain pönkittääkseen itsetuntoaan. Kyllä mun täytyy olla tosi ihana...
No, jos mies on kerännyt ympärilleen kauniita naisia ja myös minulle on tuntemattomatkin miehet kehuneet ulkonäköäni, niin: eikö saa suoraan kysyä, että onko mies vain ulkonäön takia tekemisissä, varsinkin silloin kun itsellä olisi tunteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun itsetunto pönkittyisi sinun kanssasi olemisesta?
Sitä sinun täytyy kysyä häneltä.
Ap
No ei vaan sinulta. Sinähän se teet olettamuksen, että kanssasi oleminen pönkittäisi itsetuntoa. Aika itsetuntoasi pönkittävä ajatus kieltämättä.
Aloitus herätti ihan saman ajatuksen. Aika itserakasta ajatella, että joku olisi kanssani vain pönkittääkseen itsetuntoaan. Kyllä mun täytyy olla tosi ihana...
No, jos mies on kerännyt ympärilleen kauniita naisia ja myös minulle on tuntemattomatkin miehet kehuneet ulkonäköäni, niin: eikö saa suoraan kysyä, että onko mies vain ulkonäön takia tekemisissä, varsinkin silloin kun itsellä olisi tunteita.
Ap
Tai ei ole oikeastaan enää, mutta ehdin jo lyödä päätäni seinään. Huomasin kuvion vasta jälkeenpäin ja nyt aion viisastua. Siksi kysyn, mistä tietää onko mies oikeasti kiinnostunut, koska aiemmin en tajunnut. Harmi jos joku pahoitti tästä mielensä.
Ap
Semmosen asian oon huomannu että jos on kaunis nainen niin harvemmin sillä on kaverina baarissa toista kaunista naista.Kyllä sillä on se se vähän ylipainoinen ei niin viehkeä kaveri mukana omaa itsetuntoa pönkittämässä.
kannattaisko sitten suoraa jututtaa joain eikä saada ties mitä vastauksia?
oletko vaikka hääyönä tai treffeillä vauvelipalstan kanssa. entäs jos tule verkko/sähkökatkos?
pst. jotkut ovat huutaneet kauppakeskuksessa, huonoin tuloksin.
Vierailija kirjoitti:
kannattaisko sitten suoraa jututtaa joain eikä saada ties mitä vastauksia?
oletko vaikka hääyönä tai treffeillä vauvelipalstan kanssa. entäs jos tule verkko/sähkökatkos?
pst. jotkut ovat huutaneet kauppakeskuksessa, huonoin tuloksin.
:D kiitos!
Ap
Semmosen asian oon huomannu että jos on kaunis nainen niin harvemmin sillä on kaverina baarissa toista kaunista naista.Kyllä sillä on se se vähän ylipainoinen ei niin viehkeä kaveri mukana omaa itsetuntoa pönkittämässä.
-ehkä jossain yläasteella. kyl ne missit yleensä hengailee toisten missien kanssa, jne.
Vierailija kirjoitti:
No ootko pistänyt merkille moniko ihminen esimerkiksi kymmenestä on kaunis tai komea.. Eiköhän niillä hyvännäköisillä ole ystäviä jotka ei välttämättä ole ihan yhtä hyvännäköisiä ja joillakin on jopa ihan aivot, ettei etsi ystäviä vaan ulkonäön perusteella. Dorka