Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku, miten Putinin troll itehtaalle voi lähettää palautetta työntekijöistä?

Vierailija
19.09.2019 |

Oli meinaan tänä aamuna niin heikkotasoista settiä, että melkein hävetti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000816119.html

Aivan, mutta täällä voin antaa palautetta vain noille työntekijöille. Haluaisin nyt antaa palautetta esimiestasolle!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika läpinäkyvää kun on tylsä tavisprofiili (jota ei voi todentaa) jossa on parikymmentä "kävin kaupassa"-postausta ja profiilissa Suomi100-teema ja sitten mittari nousee sataan kun puhutaan Venäjästä :)

Vierailija
4/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa?

Ap

Vierailija
5/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika läpinäkyvää kun on tylsä tavisprofiili (jota ei voi todentaa) jossa on parikymmentä "kävin kaupassa"-postausta ja profiilissa Suomi100-teema ja sitten mittari nousee sataan kun puhutaan Venäjästä :)

En ole näihin törmännyt, kun en juuri käytä Facebookia, mutta olen kuullut kyllä. Nyt avauksessani viittasin palstalle tehtyihin avauksiin, joissa kovasti haluttiin kritisoida Sofi Oksasta. Ongelmana oli se, että arvoisa trolli ei ollut lukenut yhtään Oksasen kirjaa, tai muutenkaan ollut tietoinen, minkä alan kirjailija Oksanen on.

Ap

Vierailija
6/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden palkkoja ja pätevyysvaatimuksia on laskettu. Nykyään kelpaa kuka vaan joka osaa kirjottaa mitä vaan mikä lietsoo ihmisiä toisiaan vastaan ja suurentelee ongelmia.

Vierailija
7/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden palkkoja ja pätevyysvaatimuksia on laskettu. Nykyään kelpaa kuka vaan joka osaa kirjottaa mitä vaan mikä lietsoo ihmisiä toisiaan vastaan ja suurentelee ongelmia.

No selvästikin. Kirjoitti Oksasen nimenkin muotoon sofioksanen.

Ap

Vierailija
8/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi sinne vain hyvää palautetta! Trollaajien fraasit ovat jo tarttuneet tavallisten ihmisten puheisiin ja monet ovat alkaneet sensuroida normaaleja mielipiteitään trollien hyökkäyksen pelossa. Jotkut todella ansaitsevat palkankorotuksen.

Vierailija
9/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi sinne vain hyvää palautetta! Trollaajien fraasit ovat jo tarttuneet tavallisten ihmisten puheisiin ja monet ovat alkaneet sensuroida normaaleja mielipiteitään trollien hyökkäyksen pelossa. Jotkut todella ansaitsevat palkankorotuksen.

Millaisia fraaseja? Millaisia hyökkäyksiä ihmiset pelkäävät?

Ap

Vierailija
10/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njet njet, omaa työsuoritusta ei saa kehua työajalla. Takas töihin! T. Ivan

Vierailija
11/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotapa kun nää pskatulvaan tottuneet milleniaalit kasvaa. Niitä ei hetkauta enää mikään, koska somessa nyt saat vihatulvan päälles siitäkin että sanoit syöneesi hilloleivän. ja trolltehdas lopetetaan kannattamattomana.

Vierailija
12/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää värvätty hyvin suomea puhuvista inkeriläisistä? Mun työpaikalla oli yksi tällainen tapaus, oli päässyt Suomeen kun yksi isovanhemmista oli suomalainen mutta hän oli kyllä itse läpeensä venäjänmielinen.

Vierailija
13/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotapa kun nää pskatulvaan tottuneet milleniaalit kasvaa. Niitä ei hetkauta enää mikään, koska somessa nyt saat vihatulvan päälles siitäkin että sanoit syöneesi hilloleivän. ja trolltehdas lopetetaan kannattamattomana.

Voi olla tietenkin noin, mutta toisaalta hieman pelkään nuorison lähdekriittisyyden puolesta. Mun mielestä tänä aika tietoa tai lukemista ei arvosteta, ja lukeminen taas kehittää ihmisen kykyä tunnistaa erilaisia tekstilajeja. Mun mielestä trollit on helppo tunnistaa ennen muuta tyylistä (tarkoitan varsinkin täällä; joku mainitse trollien feikkiprofiilit somessa, ja niissähän on jo jonkinlainen konteksti). Mutta sitten toisaalta, ehkä nuoret ovat jo valmiiksi kriittisempiä ja epäilevämpiä kaikkea netissä lukemaansa kohtaan? En tiedä.

Ap

Vierailija
14/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää värvätty hyvin suomea puhuvista inkeriläisistä? Mun työpaikalla oli yksi tällainen tapaus, oli päässyt Suomeen kun yksi isovanhemmista oli suomalainen mutta hän oli kyllä itse läpeensä venäjänmielinen.

Mä kyllä luulen, että ovat ihan suomalaisia, tai mahdollisesti Suomen-venäläisiä. Sen verran venäjämielistä porukkaa täältä löytyy (etenkin kansallismielisistä piireistä, lol mikä paradoksi), että sieltä lienee helppo värvätä. Ei tarvitse olla montaakaan yksittäistä trollia, työpäivän aikana ehtii kirjoitella paljon.

Ap

Vierailija
16/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisen ideologian mukaan laadun pitäs vaan kasvaa koska kuulemma mitä pienempi palkka sen motivoituneempi duunarista tulee.

Vierailija
17/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisen ideologian mukaan laadun pitäs vaan kasvaa koska kuulemma mitä pienempi palkka sen motivoituneempi duunarista tulee.

Hah. Tämä kyseinen ainakin luovutti helpolla. Kävi melkein sääliksi.

Ap

Vierailija
18/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Trollit "esittävät mielipiteensä" osoittamalla halveksuntaa muita kohtaan

Siis, jos puhut, sinua halvennetaan eli sinua ja muita kanssasi samoin ajattelevia kohtaan lietsotaan vihaa. Se voi johtaa jopa tappo- ja raiskausuhkauksiin sinua tai lapsiasi kohtaan ja todelliseen häiriköintiin.

Vierailija
19/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis, jos puhut, sinua halvennetaan eli sinua ja muita kanssasi samoin ajattelevia kohtaan lietsotaan vihaa. Se voi johtaa jopa tappo- ja raiskausuhkauksiin sinua tai lapsiasi kohtaan ja todelliseen häiriköintiin.

En kyllä usko, että se on juuri näistä trolleista lähtöisin, jos nyt siis puhutaan palkkaa saavista Putin-trolleista. Kyllä sitä tekevät spontaanisti monet muutkin tahot.

Ap

Vierailija
20/28 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osuva kuvaus palstan persuvihaajatrolleista...😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän