Minka ammattikunnan edustajiin et luota?
Itse en luota lääkäreihin. Masennus- ja kipulääkkeitä määrätään joka vaivaan.
Kommentit (5)
Kampaajiin. En kokemusteni perusteella enää luota, että tekevät sellaisen kampauksen, kuin olen pyytänyt ja että työvälineet olisivat aina hygieenisiä. He eivät ymmärrä, että vaikka eivät olisi itse sairastuneet kaikista kemikaaleista, joita työssään käyttävät, niin herkkäihoinen asiakas ei kestä huonosti puhdistettuja työvälineitä ja voi saada niistä toiselta asiakkaalta siirtyvän bakteeri- tai sienitartunnan päänahkaansa vielä kaupan päälle! Miten heitä opetetaan puhdistamaan työvälineet oikeaoppisesti?
Kauppiaisiin.. Keksivät vaikka mitä jotta saisivat tuotteitaan myydyksi.
Kauppiaisiin/myyjiin. Ajattelen aina, että heidän tehtävänsä on nyhtää minulta rahat pois joko täysin turhalla tai vähintäänkin mahdollisimman kalliilla tuotteella, joten yllätyn aina iloisesti, jos joku myyjä oikeasti tuntuu kuuntelevan ja auttaa löytämään, mitä tarvitsen, vaikka se ei olisikaan hintahaitarin kallein tai mahdollisesti ei edes löydy heidän putiikistaan vaan vinkkaa johonkin toiseen kauppaan.
Eli olen jossain määrin turhan ennakkoluuloinen.
Yrittäjiin, poisluettuna freelancerit ja muut yksin toimivat tmi-yrittäjät
Lääkärit on myös jotenkin sosiaalisesti kömpelöitä. Vaikka mun henki on pelastettu heidän toimestaan, niin joku heidän kanssaan hiertää. Hoitajiin päinvastoin luotan eniten.