Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v ja 18v seurustelu

Vierailija
19.09.2019 |

Moi oon 15v tyttö ja oon tavannu 18v pojan (sillon 17) josta tykkään tosi paljon. Ollaan tosi samalla tasolla fyysisesti ja henkisesti. Kysynkin tässä että onko meidän laitonta seurustella?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä oli 15-v tyttöystävä 18-vuotiaana (ystävien varoituksista huolimatta vaikka oli tytön vanhempien lupa yms koko homma epäilytti ) ja kun ystäväni erosi tytöstä koska huomasi ikäeron kuitenkin liian suureksi, tyttö teki rikosilmoituksen ja siinä sitä sitten oltiin. Etsi siis ikäistäsi seuraa.

Vierailija
22/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävällä oli 15-v tyttöystävä 18-vuotiaana (ystävien varoituksista huolimatta vaikka oli tytön vanhempien lupa yms koko homma epäilytti ) ja kun ystäväni erosi tytöstä koska huomasi ikäeron kuitenkin liian suureksi, tyttö teki rikosilmoituksen ja siinä sitä sitten oltiin. Etsi siis ikäistäsi seuraa.

Tämä on täysin mahdollista. Myös ne nuoremman vanhemmat voivat tehdä rikosilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on. Meidän perheessä on jo kertaalleen istuttu oikeudessa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Meidän lapsi oli se hyväksikäytetty ja ikäero tuota luokkaa. Lapsemme eikä me vanhemmat nostettu syytettä vaan syyttäjä päätti nostaa syytteen. Tuli vapauttava tuomio. Rumalta se silti papereissa näyttää vaikka olisikin vapauttava tuomio.

Vierailija
24/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muinoi. 18 ja tyttö oli vielä 15. Meidän suhde kesti 17vuotta.

Suhteen aloitus ei ollut helppo koska halusimme virallisesti seurustella ja kerroimme tietenkin tytön vanhemmille. Minut heitettiin kämpästä muutaman kerran ulos. Meidän seksuaaliset kanssakäymiset alkoivat vasta tytön vanhempien hyväksynnän jälkeen (siis parisuhteelle ei sentään s3ksistä heille puhuttu). Tyttö kyllä aika nopeasti täytti 16v.

Vaikka oma kokemus tuollaisesta parisuhteesta on ihan hyvät. Niin kyllä näin jälkikäteen suosittelen että laitatte jäähylle hetkeksi seurustelu ajatukset, että sinä olet 16v. (vaikeahan se on jos olette ihastuneita)

Vierailija
25/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa on. Meidän perheessä on jo kertaalleen istuttu oikeudessa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Meidän lapsi oli se hyväksikäytetty ja ikäero tuota luokkaa. Lapsemme eikä me vanhemmat nostettu syytettä vaan syyttäjä päätti nostaa syytteen. Tuli vapauttava tuomio. Rumalta se silti papereissa näyttää vaikka olisikin vapauttava tuomio.

Selitätkö vielä oikein tarkasti mihin papereihin tulee kiusallinen merkintä kun oikeudessa todetaan syyttömäksi?

Vierailija
26/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on kunnollinen ja jaksaisi kyllä odottaa seurustelun aloittamista itse olen vain vähän kärsimätön

Vierailija
27/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on kunnollinen ja jaksaisi kyllä odottaa seurustelun aloittamista itse olen vain vähän kärsimätön

Aikuinen ihminen, joka haluaa seurustella lapsen kanssa ei ole kunnollinen. Kvg ped ofiili , lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, grooming. Näistä on ihan oikeita tuomioita viime aikoina oikeudessa tullut.

Vierailija
28/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi omanikäistä seuraa.

Anna mielummin sinä tytön valita vaan ihan itse oman seuransa !

Vierailija
29/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo ikäero ole enää mikään siinä vaiheessa kun olette neli-viisikymppisiä. Nykyäänhän viisikymppiset äijät tosin etsii parikymppisiä tyttöjä eli niitä jotka ovat syntyneet silloin kun äijä on itse ollut kolkyt.

Tuossa ap:n tilanteessa on tietenkin hyvä muistaa että suojaikäraja on 16. Voittehan olla kavereita ja aloittaa seurustelun vasta myöhemmin jos se vielä silloin tuntuu ajankohtaiselta.

Vierailija
30/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei edes muutaman vuoden perästä, siis kun tyttö on jo   20-vuotias nainen ja mies 23-vuotias nuori mies, merkitse enää yhtään mitään kummallista.. 

Vierailija
31/32 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan tosi samalla tasolla..."

Vierailija
32/32 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laillista jos poika on jälkeenjäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi