Tapailtiin ja erottiin hyvässä hengessä joten rohkaistui sitten kysymään lopuksi
"Tulevaisuuttani ajatellen kysyn minkä tasoisena pidät minua?".
Tähän asti oli vaikuttanut aivan tavalliselta ihmiseltä. Alkoi pelottaa kuinka voivatkaan piiloutua hyvän ulkokuoren taakse. Olkaa varovaisia...
Kommentit (14)
Eli olet korkeampitasoinen kuin kysyjä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä alkoi pelottaa?
Ja ketä alkoi pelottaa?
Olisit heittänyt arvosanan. Eikös ihmisiä sillä tavalla arvioida?
Mulle eräs mies kertoi juttuamme päättäessään, että hänelle oli tullut minusta jokin luku. Enpä tajunnut kysyä mikä mutta selväksi tuli ettei hänelle riittävä. Suutun harvoin mutta täytyy sanoa, että tuo meni pahasti yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä alkoi pelottaa?
Ja ketä alkoi pelottaa?
Ja missä alkoi pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä alkoi pelottaa?
Ja ketä alkoi pelottaa?
Ja missä alkoi pelottaa?
Ja koska alkoi pelottaa?
Ei pidä kysyä, jos ei kestä vastausta.
Kai sinulla ystäviä on jotka on arvosteleet tämän kumppanisi? Minun sanoo että kaikki mieheni on olleet 1-10 asteikolla noin 2-3. Minusta tuollaista puolueetonta arviota voi käyttää. Ystävät kuitenkin näkee asiat rehellisesti ja neutraalisti.
Onpas pinnallista.
Numero arvosana...mitä siinä arvioidaan?
Syvyyttä, laajuutta, ulkonäkö, luonnetta, ajatuksia, oppimiskykyä, seksiä, asennetta, mahamakkaroita, tissejä, pillua, nenää, silmiä, silikonin määrää, vaatteita, puhetta, ajattelun kypsyyttä, liikkumista, liikettä, värisilmää, musikaalisuutta? Häh?
Miltä näkökannalta katsotaan?
Onko joku random sinun määrittäjäsi?
Pelottaa? Mikä ihme?
Arvioiko random sitä mitä sinä luulet hänen arvioivan?
Määritä itse itsesi.
Toinen random sanoo 6 ja toin 4 ja toinen 9 ja toinen 1.
Mitä sä itse sanot?
Äh.
Kylläpäs on. On on.
Kuvasit itse asiassa tyypillisen suomalaisen ihmisen. Miltei kaikki haluamme tietää millaisen kuvan itsestämme annamme toisille ja toiselle. Ei tuossa ole mitään kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kysyä, jos ei kestä vastausta.
Niin, yhden ihmisen mielipiteen mukaista vastausta, joka ei ole mikään yleinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Olisit heittänyt arvosanan. Eikös ihmisiä sillä tavalla arvioida?
Mulle eräs mies kertoi juttuamme päättäessään, että hänelle oli tullut minusta jokin luku. Enpä tajunnut kysyä mikä mutta selväksi tuli ettei hänelle riittävä. Suutun harvoin mutta täytyy sanoa, että tuo meni pahasti yli.
Sinänsä minulle on ihan ok, jos joku haluaa tehdä numeroarviointia. Mutta haluaisin kyllä tietää sen jo etukäteen, niin osaisin jättää ensimmäisenkin tapaamisen välistä.
Kuka mitä häh? Tämmöinen iltapäivälehtikieli on ärsyttävää.