Lue keskustelun säännöt.
miksi tää palsta vaihtaa itsekseen asetuksia viestipuun ja peräkkäin näyttämisen suhteen?
24.07.2008 |
katsot jotain ketjua niin se vaihtuu yllättäen viestipuuksi vaikka ensin ollut näytä viestit peräkkäin. RAIVOSTUTTAVAA *takoo päätä näyttöön*
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla