Koen suunnatonta häpeää työttömyydestä :D
Kommentit (6)
Toivottavasti pysyt työttömänä vielä pitkään, jos kerran nautit tuosta häpeän tunteesta.
Ollos huoleton, sun poikas valvoo sil aikaa töitä tehren.
Sinccis
Ihan normaalia, tuohon häpeäntunteeseenhan tällä median/eliitin harrastamalla aivopesulla pyritäänkin
Itse työttömänä häpeilin niin paljon että kavereiden kyselyt ahdisti ja nolotti enkä heitä halunnut tavatakaan. Kurja kun ongelmat kasautuu, työttömyys ja yksinäisyys. Oikeasti, kysykää työttömältä vaikka oletko nähnyt hyviä leffoja sen sijaan että aina tenttaisitte työnhausta!
Mä koin häpeää kun en kelvannut töihin. Hain jokaiseen mahdolliseen ja muutamaan mahdottomaankin paikkaan. Aina sama laulu: valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun. Olin häpeissäni, masentunut, rahaton. Elämä oli mustaa. Ratkaisuhan siihen oli että en enää hakenut töihin aktiivisesti. Keskityin muihin asioihin ja hain vain kiinnostaviin työpaikkoihin siinä ohessa (en hakenut enää tosissani). Luin paljon, tein käsitöitä, kuuntelin musiikkia, seurasin uutisia, siivosin, kokkasin, leivoin, kävin kirppareilla, sisustin, ompelin, nautin rauhallisista aamuista, joogasin, lenkkeilin, korjasin vaatteita.
Jostain kumman syystä kun lopetin yrittämisen ja keskityin muuhun, niin sain töitä. Nyt taas olen ollut työttömänä, en ole edes hakenut töihin. Soitettiin ja tarjottiin taas töitä.
Ei kannata stressata, nauti vapaa-ajasta. Kehitä itseäsi muun kuin työn kautta.
>D