Saara Aallon visiot johti pettymyksiin
https://www.is.fi/viihde/art-2000006243463.html
Mutta kun kukaan ei tsemppaa niin Meri pelastaa
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Keep it simple Saara. Musiikki riittää.
Hommaa kirkkokiertuetta varten stylisti. Panosta desiginiin: Katri Niskanen, Jukka Rintala, Teemu Muurimäki. Anna Raili Hulkkosen meikata. Ei sivusiiliä: anna tukan kasvaa.
RIntalan ja Hulkkosen voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keep it simple Saara. Musiikki riittää.
Hommaa kirkkokiertuetta varten stylisti. Panosta desiginiin: Katri Niskanen, Jukka Rintala, Teemu Muurimäki. Anna Raili Hulkkosen meikata. Ei sivusiiliä: anna tukan kasvaa.
RIntalan ja Hulkkosen voi unohtaa.
Katri Niskasen voi unohtaa. Ne roikkuvat verhot on yliarvostettuja.
Ensi viikolla Big Annoucemet tulossa jälleen. Jännä mun kova! Siis kansainvälinen big annoucedment..
Toivottavasti se visio löytyisi. Ei saa kiinni kyseisen artistin genrestä. Ja jokainen artisti tarvitsee genren mihin kuuntelija voi tarttua. Genren voi vaihtaa kun vakiinnuttanut ensin itsensä markkinoille.
Kirkkokiertue on pitkästä aikaa eka järkevä valinta.
We will rock you musikaali ens keväänä on järkevä valinta.
Mutta jos haluaa olla pop artisti eeppisellä rakkausmusalla, on sitä tehtävä pitkäjänteisesti, siihen keskittyen. Eeppisyys ei ole vain sitä että vain pukeutuu "räiskyvästi", eeppisyys on laadukasta musiikkia ja laulantaa. Ja silloin hyväksyy myös sen että sanoitus on välillä keveämpää ja välillä syvällisempää. Jokaisen laulun ei tarvitse olla omasta elämästä tai omasta näkemyksestä. Laulua esitetään kuulijoille jotka samaistuu siihen tahtomallaan tavallaan.
Artisti toki tulkitsee mutta ei pakota kuulijaa tuntemaan samalla tavalla kuin artisti haluaa.
Visio tarttis ulkopuolista apua. Taitaa haluta itse tehdä kaiken. Nettisivuilla Bio-kohdassa hehkutellaan edelleen että Euroviisuihin menossa. Se kertoo kaiken eikä ole assareita hoitamassa vaan itse kirjotellaan. Muutenkin outoo et tollee kirjottelee noin pitkänomasesti itsestään omalla saitillaan. Jos joku menee sivuille niin on jo tietoa kuka kyseessä.
Kandees katsella muitten saitteja ja ottaa mallia. Amatöörimainen sivu muutenkin.
Säästäähän siinä tietysti kustannuksissa....
Ymmärsinkö oikein. Eli nyt Saaran mielestä kirkkokiertueet ovat parasta. Mutta X Factorin aikaan hän perui kirkkokonsertit ja pyllisti yleisölle. Teki pari gayklubikeikkaa mieluummin. Justiin.
Koska se internätsönäl big anounsment nyt oikein tulee? tässä on jo monta päivää henkeä pidätellen joutunut odottamaaan.
Uusi single julki. Starry Skies. Kuunneltavissa mm. youtubessa. Tylsä biisi.
Nooh.. sitä hittibiisiä odotellessa.
Meri kiirehtinyt somessa sössöttämään miten laulu kertoo Saarasta ja hänestä...
Ei kai Meri Saaran ensirakkaus sentään ole?
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu ja tylsä
Saara ei huuda eikä kilju, laula lujaa kovaa ja korkealta, ei vedä diskopoppia, ei ole edes oma sävellys. Poissa ovat kaikki "helmasynnit". Tuomio: tasapaksu ja tylsä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu ja tylsä
Saara ei huuda eikä kilju, laula lujaa kovaa ja korkealta, ei vedä diskopoppia, ei ole edes oma sävellys. Poissa ovat kaikki "helmasynnit". Tuomio: tasapaksu ja tylsä....
Saara itse on tasapaksu ja tylsä.
Tasapaksuja ja tylsiähän suurin osa hänen kappaleistaan on. Esim ne viisubiisit, jumputipumputipum.
Miten niin ei oma sävellys? Saara väittää tehneensä tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu ja tylsä
Saara itse on tasapaksu ja tylsä.
Tasapaksuja ja tylsiähän suurin osa hänen kappaleistaan on. Esim ne viisubiisit, jumputipumputipum.
Miten niin ei oma sävellys? Saara väittää tehneensä tämän.
Sanat voivat olla omat, mutta säveltäjä on David Sneddon.
Aika rajoittuneet nuo Saaran laulujen aiheet: Saara, Teemu tai Meri.
Vierailija kirjoitti:
Aika rajoittuneet nuo Saaran laulujen aiheet: Saara, Teemu tai Meri.
ja ennenkaikkea artisti itse, miten juuri HÄN on niin rohkea, ja HÄN kohtasi omat demoninsa, ja HÄN ei pelkää enää. Kelpaa meille faneille, huh huh mikä ihmenainen. Seuraava Madonna.
Oliko tämän laulun sanomana kiittää Meriä yhteisistä muistoista ja jasta vai mikä tarina tässä oikein on?
Kah TuttuJutussa Saara ja Meri, jossain vaiheessa.
Pieni vinkku sulle Meri; pidä muutama tunti väliä näiden hehkutuskommenttiesi kanssa, niin ehkä joihinkin palstalaisiin jopa uppoais nämä sun juttusi.