Moderointi, (sen puute?)sekä keskusteluiden taso.
Olen pienen hetken ollut tällä sivustolla ja huomannut ettei suuri osa keskusteluista ole oikeastaan keskusteluita.
Ihmiset eivät siis vuorovaikuta vaan kirjoittavat ketjuun jonkun oman mielipiteensä joka melkein liittyy aiheeseen, mutta ei liity muihin kommennteihin. Ellei sitten hauku jonkun mielipidettä/kommenttia tai yleensä ihan sitä kirjoittajaa persoonana. Mitä haukkuja ei tietenkään edes tunne, mutta lahjakkaasti olettaa tästä erinäisiä asioita. Tämä on todella outuoa.
Huomasin myös että kommenttini poistettiin pariin otteeseen ennenkuin kukaanehti niihin edes vastata mitään. Kommenttieni idea oli kysyä minua mietityttävistäasioista ja ehkä jopa kehittää keskustelua asiapitoisempaan ja keskustelevampaan suuntaan. Tajusin siinä että viestin voi poistaa kuka tahansa ilmoittamalla sen "asiattomaksi", testasin tätä vielä aika vanhaan ja kuolleeseen ketjuun josta poistin tällä tavalla keskustelun kannalta turhan kommentin.
Eli kuka vain voi poistaa viestisi jos ei vain tykkää siitämitä sanot. Moderoinnin olisi hyvä muuttaa tätä käytäntöä, ainakin minun mielestäni. Tämä ehkä selittää myös järkevien kommenttien harvinaisuuden täällä, niissäkunvoi olla jokin pointti mistä joku ei pidä.
Kommentit (11)
Mua on kanssa ihmetyttänyt miten ihmisiä kiinnostaa juorut ihmisistä joita eivät ole koskaan edes nähneet, myös vieraiden ihmisten asiat kiinnistavat. Osaako kukaan sano mikä näissä viehättää?
Täällä harvemmin puhutaan mistään ns.aiheesta, kuten vaikka politiikasta, tieteestä, luonnosta yms. Vaan juuri edellä mainitut kiinnostavat. Ainoat aiheet tuntuvat olevan tv-sarjat..
Onkohan täällä edes moderaattoria? Jos toi ilmoita asiattomaksi nappikin on käytännössä poista nappi. Ja täällä saa haukkua muita ja rönsyillä miten haluaa ja jaksaa.
Kun kuka tahansa voi rekisteröitymättä tänne kirjoittaa, niin väkisin siinä taso laskee. Monet mielenterveyspotilaat, nuorisohenkilöt, trollit ja muuten vaan oudot hiipparit löytävät täältä hyvän kohteen purkaa pahaa oloaan tai aiheuttaa sitä muille. Kiitos moderoinnille, että palsta toimii näinkin hyvin.
Joo, itse huomasin kans eilen tuon viestien poistattamisen. Jos joku haluaa tehdä kiusaa ketjussa, niin sen kun poistattaa huvikseen asiallisia kommentteja. On mennyt aika typeräksi homma, kun tuo on mahdollista.
Joo olen huomannut saman. Ihan asiallisia viestejä poistetaan. Ja auta armias jos viestissä kritisoi esim. maa han muu tto a tai fun da men ta listeja niin tulee teksti " viestisi tarkistetaan ennen julkaisemista" ja niitä viestejä ei koskaan julkaista. Eli täällä joku valvoo mitä saa postata, ihan sairaaksi on touhu mennyt. Mitä tapahtui sanan vapaudelle?
Moderaattori saa kaiken lisäksi tämän sivuston omistajien läpi pääsemättömien kommentien tietopankista tietoa jeesusteluun tai jumaluuteen. Oikeasti he eivät tiedä mistään mitään, he vain myrkyttävät blaa...blaa...blaa... ihmisiä ja keräävät ne omiin tietoihinsa antaen vaikuttaa että ovat jumalan valittuja. Sitten kuin meidän pitäisi tietää jostain niin he elvistelevät tietopankin tiedoilla ja meidän mukamas pitäisi tietää heti heidän kysymykset kuin he eivät osaa edes kysyä mitään tai vastata kuin me kysytään, he vain itkevät että "meidän mukamas pitäisi nyt heti tietää".
Kyllä heidän pitäisi osata vastata meidän vastauksiin.
Sitten voitkin siirtyä pois tuotteen parista, kun olet havainnut sen huonoksi.
Lars älä yleistä
Aloittajalle oon ihmetelly vähän samaa mutta itse oon ilmoittanut asiattomiksi kommentteja jotka ovat todellakin asiattomia ja joissa haukutaan ja joissakin kehoitettu rikokseen mutta asiallisia kommentteja en ilmoita vaan ehkä sitä vatren on plussat ja miinukset joita silloin käytän
Vierailija kirjoitti:
Joo olen huomannut saman. Ihan asiallisia viestejä poistetaan. Ja auta armias jos viestissä kritisoi esim. maa han muu tto a tai fun da men ta listeja niin tulee teksti " viestisi tarkistetaan ennen julkaisemista" ja niitä viestejä ei koskaan julkaista. Eli täällä joku valvoo mitä saa postata, ihan sairaaksi on touhu mennyt. Mitä tapahtui sanan vapaudelle?
Sää kuulostat siltä että sun viestien poistamiseen onollut ihan hyvät syyt...
Aloitus on metakeskustelua.
0/5