Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmät on sielun peili-kerro sinut hurmanneista silmistä

Vierailija
18.09.2019 |

Millaiset silmät vetoavat sinuun?

Itse olen aina kiinnittänyt miehissä huomiota silmiin, toki kokonaisuus ratkaisee mutta joskus katseeseen vain jää kiinni. Esim. ensirakkauteni kanssa katseet kohtasivat koulussa ja myöhemmin kaupungilla teineinä ja siitä alkoi seurustelu.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on yksi mies, jonka katse on jotenkin todella hurmaava. En oikein osaa kuvailla sitä mutta tuntuu, että sulan siihen paikkaan, kun katsoo mua.

Vierailija
2/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on mutta katseet saavat minut ärtyneeksi. En voisi koskaan tuijotella ketään silmiin. Mielestäni se, että joku häpeilemättä tuijottelee toista silmiin, kertoo vain pohjattomasta narsismista ja pidäkkeettömyydestä.

Mikä pakko tuolla kaupungillakin on jatkuvasti olla hakemassa katsekontaktia jokaisen vastaantulijan kanssa? Mielestäni se on jo melkoista huomiohu*raamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin huomio kiinnittyy ensimmäisenä silmiin. Viimeisimpänä minut ovat hurmanneet mielettömän upeat, väriltään melko vaaleat silmät, joiden katse on intensiivinen ja läpitunkeva. Ja todella vangitseva.

Vierailija
4/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla lisää kommentteja. Jatkan vielä itse. Jostain syystä ruskeat ja vihertävät silmät ovat aina vedonneet muhun eniten. Päätin joskus teininä, että menen naimisiin sellaisen miehen kanssa, jolla on ruskeat silmät. Mieheni on ruskeasilmäinen.

Vierailija
5/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ja sinisen harmaat. Aavistuksen erikokoiset ja uskomattoman lempeät. Ihailen myös niiden alla olevia pusseja ja simäkulmien ryppyjä. Näihin jäin kiinni niin, että sattuu.

Vierailija
6/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkauden silmät ovat tähän mennessä olleet ainoat, jotka herättävät omat silmäni ihan uskomattomalla tavalla eloon.

Sitten tulee mieleen yksi tyyppi, jolla on väriltään aika jäiset silmät ja sellainen jännä itseriittoinen virne, uhan kuin hänellä olisi vankkumaton itsetunto ja hän tietäisi jotain mitä muut eivät.

Vierailija
7/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmät on sielun peili niin mulla on ruma, pieni ja harmaa sielu.

Vierailija
8/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko laski jossain sivutakana ja sai lumoavat ruskeat silmät loistamaan kultaisina.

Vierailija
9/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä on mutta katseet saavat minut ärtyneeksi. En voisi koskaan tuijotella ketään silmiin. Mielestäni se, että joku häpeilemättä tuijottelee toista silmiin, kertoo vain pohjattomasta narsismista ja pidäkkeettömyydestä.

Mikä pakko tuolla kaupungillakin on jatkuvasti olla hakemassa katsekontaktia jokaisen vastaantulijan kanssa? Mielestäni se on jo melkoista huomiohu*raamista.

Joissakin kulttuureissa otetaan enemmän katsekontaktia kuin toisissa. Ei siinä mistään narsismista ole kyse. Itse olin pidempään Intiassa, jossa kadulla vastaantulijoita katsotaan suoraan ja ehdin tottua tähän. Kun sitten tulin takaisin Suomeen, niin meni hetki ennen kuin opin taas tuijottamaan asfalttia.

Vierailija
10/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuimme nykyisen mieheni kanssa ensimmäisenä toistemme silmiin. Miehellä on arvoituksellinen, leikkisä ja jopa vähän vihajileva, hyvin lämmin katse. Hänen mukaansa mulla taas haaveilevat, suuret ja läpitunkevat bambin silmät.

Pienten lasten silmät on aina kauniit. Niin Kirkkaat!

Samoin kissani silmät kun se "pusuttelee" mua laittamalla ne hitaasti kiinni. Sen tapa osoittaa rakkautta.

Vierailija
11/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos silmät on sielun peili niin mulla on ruma, pieni ja harmaa sielu.

Minulla taitaa olla hyvin ristiriitainen sielu, kun silmäni näyttävät eri päivinä erilaiselta, kuten ulkonäköni muutenkin. Välillä silmäni näyttävät naisellisemmilta ja välillä miehekkäämmiltä (rumemmilta). Hormonitoimintani ilmeisesti tietää sieluni kulloisenkin tilan?

Nähtävästi myös sillä on vaikutusta sieluni kauneuteen, olenko päivänvalossa vai hämärässä valaistuksessa.

Vierailija
12/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina eniten tehoaa suuret, vaaleansiniset silmät. Sellaiset, joiden väri muuttuu tunteen mukaan. Mielialasilmät.

Ei tarvitse kysellä miten menee.

Vierailija
13/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tällaista kokemusta:

1. kohtaat kivan oloisen tyypin, jolla ihan kivat silmät

2. paljastuu hirveäksi ja silmät onkin rumat?

Vierailija
14/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat silmät ja tummat ripset ovat kaunis yhdistelmä. Ruskeista silmistä en pidä yhtään. En usko että ikinä voisin rakastua ruskeasilmäiseen ihmiseen, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin . Niihin ei "näe" kunnolla.  Onneksi makuja on monia. Itse viehätyin eniten erään miehen vihreistä silmistä.  Jo ensi katseessamme oli hämmentävä jännite. 

Vierailija
15/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivastonsiniset silmät ja suora katse. Siinä se.

Vierailija
16/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainut, joka on hurmaantunut kaverini tummiin, sammaleenvihreisiin silmiin, joita korostavat pitkät, mustat ripset ja luonnostaan siipimäiset, tuuheat kulmakarvat. Menin kerran hänen kanssaan kauneushoitolaan ja kuulin sermin takaa kosmetologin ensi töikseen sanovan hänelle, että noihin silmiin on varmasti moni mies hukkunut. Teki mieli huikata sermin yli, että niin on muuten nainenkin.

Vierailija
17/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä tällaista kokemusta:

1. kohtaat kivan oloisen tyypin, jolla ihan kivat silmät

2. paljastuu hirveäksi ja silmät onkin rumat?

Kyllä. Miehellä oli ensin ystävälliset ja avoimet harmaat silmät. Osoittautui kuitenkin pian pakkomielteiseksi ja tunne-elämältään hyvin tasapainottomaksi. Aina kun nämä ominaisuudet ottivat vallan, muuttui silmät lasittuneiksi ja sisäänpäin kääntyneiksi ja tummenivat väriltään kuin ukkospilvi. Se oli aika pelottavaa.

Vierailija
18/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen silmänsä sykki ja auringonvalo valaisi öljyttyjä karvaisia pakaroita. Peräsilmästä ryöpsähti valkoista elämäneliksiiriä sykähdellen. Suklaasilmän punerva väri ja paksun kermanvaalean sperman helmiäinen muodostivat kauniin näyn, melkein puiden taakse laskevan auringon veroisen.

<3

Vierailija
19/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeista silmistä en pidä yhtään. En usko että ikinä voisin rakastua ruskeasilmäiseen ihmiseen, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin . Niihin ei "näe" kunnolla.  Onneksi makuja on monia.

En kyllä ole koskaan kuullut, että joku ei pitäisi esim. sinisistä silmistä. Ruskea sen sijaan tuntuu olevan inhokki monella. Johtuisiko siitä, että on maailman yleisin silmien väri, eikä siksi mitenkään "erityinen"? Vaikka onhan niitä monia eri sävyjä. Itselläkin on ruskeat silmät enkä tykkää yhtään. Käytän usein muun värisiä piilareita. Lapsena ajattelin, että nämä on ihan kakan väriset, mutta onneksi olen sentään päässyt tuosta mielikuvasta eroon :D Ja olen kyllä nähnyt myös tosi kauniita ruskeita silmiä, eli ei voi yleistää.

Vierailija
20/33 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen silmänsä sykki ja auringonvalo valaisi öljyttyjä karvaisia pakaroita. Peräsilmästä ryöpsähti valkoista elämäneliksiiriä sykähdellen. Suklaasilmän punerva väri ja paksun kermanvaalean sperman helmiäinen muodostivat kauniin näyn, melkein puiden taakse laskevan auringon veroisen.

<3

Jorma mä rakastan sua.