En muistanutkaan kuinka paljon vituttaa nähdä uskotonta exääni
ennen kuin tänään hänet kuuden vuoden jälkeen näin. Tänä iltana ei olla selvin päin.
Kommentit (23)
rikas ja komea ex? siks ketuttaa, nyt joudut itse maksaan shoppailut
Kuuden vuoden jälkeen? Voi sua ressukkaa. Mun ex oli narsistinen persoona joka dominoi, manipuloi, valehteli, petti, tartutti sukupuolitaudin jonka takia olen nyt hedelmärön, oli fyysisesti ja henkisesti väkivaltainen. Kävi suhteen loppumetreillä panemassa exää ja vaihtoi lennosta hädintuskin täysi-ikäiseen pimuun, joka oli kaverin nainen.
Olin iloinen kun se jätti mut. Vielä iloisempi ja tyytyväisempi olen nykyään. En ajattele hänestä pahaa, säälittää lähinnä tuo typy kun tiedän että ukko todistetusti jatkaa entistä touhuaan. Jos jotain, niin toivon että kykenee muuttumaan eikä satuta enää ketään.
Jos oon törmänny häneen, niin olen todennut vaan "jaahas" ja jatkanut matkaa.
Tiedätkö kuule, asiat ei elämässä mene oikeudenmukaisesti. Okei, exäs pilasi elämäs, mutta se on sun tehtävä pistää se kasaan. Aina asioille ei löydy oikeutusta. Anteeksipyyntöä ei tule, ja jos tulisi niin mitä sä siitä hyötyisit?
Paras kosto erälle on aina porhaltaa iloisena ja onnellisena eteenpäin.
Se pilas jo elämääs tarpeeksi, älä anna sen pilata sitä enempää, se on turhaa. Alkuun saa olla vihainen, mutta on säälittävää jos sitä vihaa katkeruutta itsepintaisesti hautoo. Eikö sulla ole omaa elämää?
Nyt ryhtiä!
Elät itsepetoksessa. Ensin väität asioita totuuksiksi, jotka ovat vain omia mielipiteitäsi.
Kun oikaisen virheesi, niin kieltäydyt keskustelemasta.
Hyvin aikuismaista.
Sinccis