Paljonko varaisitte päivää kohden rahaa matkalle?
Olen pitkästä aikaa lähdössä lomalle. Paljonko varaisitte päivää kohden rahaa itsellenne mukaan? Kyseessä naisten reissu Espanjaan. Olin ajatellut 100 €/pv. Riittääköhän?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
riippuu mitä ajattelit ostaa. itellä riittää bulgariassa päiväksi 20-30 e, jenkeissä menee 500 e.
En varmaan mitään shoppaile, menee varmaan syömisiin, juomisiin, sisäänpääsyihin ym. Kohde Barcelona. Ap
Ei voi sanoa, kun jokainen elää omalla tyylillään.
Itsellä aina Pankkikortti eikä tule mietittyä paljonko menee ja se vaihtelee todella paljon.
Itellä just oli 100 euroa per päivä käytössä Espanjassa ja riitti hyvin.
50e/pvä on riittänyt aina hyvin ruokiin, elämyksiin ja ostoksiin. Yleensä jää yli. Eipä se tosin euromaissa haittaa, kun rahat käyvät Suomessakin.
Miksi täytyy jotenkin varata rahaa? Se menee mitä menee.
100 euroa/päivä ja ostosrahaa noin 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi täytyy varata, kun rahaa ei ole liiemmälti. Täytyu vähän miettiä mistä sen saa kasaan. En kuitenkaan halua luomalla koko ajan miettiä tai pihistellä, siksi mietin etukäteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi täytyy varata, kun rahaa ei ole liiemmälti. Täytyu vähän miettiä mistä sen saa kasaan. En kuitenkaan halua luomalla koko ajan miettiä tai pihistellä, siksi mietin etukäteen. Ap
No luotolla yleensä maksetaan matkoilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luotolla yleensä maksetaan matkoilla..
No itse ajattelin maksaa ihan käteisellä tai debit puolelta.
riippuu mitä ajattelit ostaa. itellä riittää bulgariassa päiväksi 20-30 e, jenkeissä menee 500 e.