Aikuinen lapsi ei esittele seurustelukumppaniaan...?
Parikymppinen omillaan asuva poika, ei ole sanallakaan maininnut seurustelevansa. Mieheni kaveri oli nähnyt pojan jonkun naisen kanssa ravintolassa. Someen poika päivittää kaikenlaisia kuvia tyyliin kaksi samppanjalasia ja kuvatekstinä pelkkä sydän. Ilmiselvästi seurustelee ja niin julkisesti, että kuviakin voi laittaa mutta ei voi kertoa vanhemmille... :(
Ei olla mielestäni oltu mitenkään takertuvia vanhempia, ollaan annettu pojan itsenäistyä ja ottaa vastuuta itsestään jo paljon ennen aikuistumista. Eikä mielestäni olla niin kamalia, että meitä pitäisi hävetä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Poika voisin olla minä. Ei minullakaan ollut ketään naista aikoinaan, joten ei olisi ollut mitään raportoitavaakaan. Jonkun satunnaisen tutun kanssa voi käydä ravintolassa ilman että kyse olisi sen kummemmin seurustelusta.
Mutta ne kuvat ja sydämet? Ei sellaisia kuvia laiteta satunnaisen tutun kanssa.
Ehkä se oli transnainen ja poikaasi nolottaa.
Hyvinhän sä näytät asian tietävän vaikkei ole kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän sä näytät asian tietävän vaikkei ole kertonut?
Sieltä pojan sometileiltä olen nähnyt.
Suhde on vielä niin epävarmalla pohjalla, eivät ehkä vielä varsinaisesti seurustele. Älä hätäile.
Anna olla, pääset vähemmällä. Itse en enää edes jaksa tutustua niihin kaikkiin. Kaksi lasta, joilla avio- ja avopuolisoja ollut vaikka kuinka monta. Ei oikeasti enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Poika voisin olla minä. Ei minullakaan ollut ketään naista aikoinaan, joten ei olisi ollut mitään raportoitavaakaan. Jonkun satunnaisen tutun kanssa voi käydä ravintolassa ilman että kyse olisi sen kummemmin seurustelusta.
Itse oikeasti nuorena ja somemaailmassa kasvaneena voin sanoa, että tuollaiset kynttiläillalliskuvat sydänkuvatekstin kera kertoo nimenomaan juuri sen, että tyttöystävän kanssa ollaan syömässä. Random ruokaseuraa ei päivitellä instagramiin eikä varsinkaan sydämen kanssa.