Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt. Älä huoli, kerron kyllä mihin

Vierailija
18.09.2019 |

Ainaiseen s#ksiläpätykseen. Saako nainen olla tällainen ja saako mies tehdä noin ja näin ja s#ksi sitä ja s#ksi tätä ja nainen antoi helposti, mitä mieltä, mies antoi helposti, mitä mieltä, läpäläpäläpä NIIN TYLSÄÄ P#SKAA (ja typerät sensuurit ovat ainoastaan palstan takia.)

Kerronpa mitä viime aikoina on tapahtunut. Kesän loppupuoliskolla mätsäsin ulk. miekkosen kanssa. Sijaintinsa perusteella tiesin heti hänen olevan naapuri XD Hän on saksalainen. Tapasimme pihalla yöllä ja päädyimme luokseni. Ikäväkseni huomasin miekkosen surkean hygienian tason, kun suutelimme. Onneksi kortonkeja ei ollut, joten se oli yksistään hyvä syy kieltäytyä hommeleista. Hetken aikaa sen jälkeen mietin mitä teen, kunnes poistin tyypin mätseistä enkä ole ollut enää missään tekemisissä whatsapissa tai muuallakaan XD. Se haju oli ihan hirveä! Ihan ok näköinen miekkonen, ehkä aavistuksen babyface makuuni. Ei minulla ole mitään tarkkaa vaatimusta miekkosen ulkoiselle muodolle ja tykkään kyllä lempeästä naamasta.

Mutta se hygienian taso oli jotain kamalaa. No sitten tuossa taannoin tapasin sen toisen ulk. miekkosen. Tindermätsi hänkin. Ensimmäiset treffit olivat baarissa ja sieltä päädyimme luokseni, vaikka se ei ollut oikeastaan edes tarkoitus XDD.

No ei ollut taaskaan kortonkeja, joten mitään kuhertelua suurempaa ei tapahtunut. Kortonkien kanssa olisi tapahtunut. "KAMALAA KUINKA HELPPO OLET!! 1!11!" sittenpähän olen, voi voi XD. Kyllä minulle krp* kelpaa. Ei mikä tahansa, tosin.

Tämän miekkosen kanssa tutustumme kyllä ihan aidosti, emme pelkän s#ksin takia. Seuraavat treffit on tarkoitus olla tällä viikolla riippuen rahatilanteesta. Menemme varmaan taas samaan baariin :)

Aiemmin olen ollut sänkypuuhissa yhden työmiekkosen kanssa, olisiko ollut viime vuonna. Vai 2017. En muista XD. Sitten oli se yksi varattu työmiekkonen, joka katseli minua ja flirttaili avoimesti! Mutta hänen kanssaan ei tapahtunut mitään XD. Mitähän muita tempauksia on tullut koettua?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloittaja taitaa asua tuulisessa talossa...

Vierailija
22/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla