Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä soitti eilen ja kysyi ottaisinko sen vastaan..

Vierailija
18.09.2019 |

..tuli sitten kahden kassin mukana - toinen täynnä perunoita, porkkanaa, kesäkurpitsoita ja yrttejä omalta pikku puolen hehtaarin maatilkultaan. Toinen oli kaupan tavaraa, ja oli mm ostanut erilaisia kaloja.

Se teki kermaisen lohipastan, paistoi sivuun turskaa ja keitti/paistoi vihreitä papuja (maustoi myös tosi hyvin).

Ruoan jälkeen mä keitin kahvit ja sillä aikaa se tiskasi ja siivosi keittiön.

Onko tällaisia miehiä oikeasti, vai oonko mä unessa? 😍

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lähti kotiin?

Vierailija
2/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäinapua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisia aterioita ei ole. ;) 

Vierailija
4/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia ole. Näit vain todentuntuisen unen.

Vierailija
5/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuh wuh puudeli. Ymmärtäisin jos olisitte yhdessä laittaneet ruokaa.

Vierailija
6/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy, omani on samanlainen. Ihana, rakas.

Vierailija
7/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mukavin aloitus aikoihin. Toivon teille kaikkea hyvää, nauti. :)

8/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä. Siis sekä ruoka että mies!

Vierailija
9/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhäinapua?

Vuorotellen. Mä olen itse vasta valmistunut, mutta töissä ja hän opiskelee osa-aikaisesti ja käy töissä vain muutamana päivänä viikossa.

Ja ensimmäiselle vastaajalle: jäi yöksi. Juotiin muutamat oluet ja mä neuloin ja kuuntelin kun se soitti kitaraa ja juteltiin pitkälle yöhön.

Vierailija
10/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti. Itse asun tuommoisen kanssa. :) 

Meillakin on nyt sadonkorjuuaikaan ihan hirveesti kaikkea, olen vienyt toihin ja kavereille osan kun ei jaksa itse kaikkea prosessoida ja pakastaakaan. 

Helpotti kun tajuttiin naapureiden kanssa tehda vaihtarisopimus - mina kasvatan vaikka perunoita ja han porkkanoita ja sitten pistetaan sadot puoliksi ja vaihdetaan. :) 

Mitas meinasit tehda miehelle seuraavalla tapaamisella hanen tuomistaan oman maan herkuista? :) 

Vierailija
11/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies sävelsi sinulle oman laulunkin. Jonka nimi on jotain Tyttö, jonka silmät loistavat kuin tähdet.

Vierailija
12/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. aina sanotaan, että tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta, mutta naiset ne tuntuvat olevan heikkoina miehiin, jotka laittavat ruokaa. Itse olen sen omakohtaisesti kokenut.

Mutta ei silti, onhan tuossa moni asia kohdallaan. Osaa ottaa sinut huomioon ja jos ylipäätään osaa tehdä jotain järkevää keittiössä, on todennäköisesti hajua muistakin kotitöistä.

Vierailija
13/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ymmärtänyt mitä mies halusi. Meilläpäin ainakin puhutaan vihdasta.

Vierailija
14/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big brotherissa ei kyllä mitään kokkailla. Siellä mennään suoraan asiaan. 

Vierailija
15/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Meillakin on nyt sadonkorjuuaikaan ihan hirveesti kaikkea, olen vienyt toihin ja kavereille osan kun ei jaksa itse kaikkea prosessoida ja pakastaakaan. 

Helpotti kun tajuttiin naapureiden kanssa tehda vaihtarisopimus - mina kasvatan vaikka perunoita ja han porkkanoita ja sitten pistetaan sadot puoliksi ja vaihdetaan. :) 

Mitas meinasit tehda miehelle seuraavalla tapaamisella hanen tuomistaan oman maan herkuista? :) 

Pitää miettiä! Mä osaan kyllä tehdä ruokaa, mutta usein pää lyö tyhjää. Autan kyllä aina pilkkomisessa.

Ehkä joko kasviscurry kukkakaalista ja kesäkurpitsasta, tai sitten jotain enemmän lähi-idästä.

Suomalaisia ruokia en kehtaisi tehdä, vaikka mies on britti, eikä se brittiläinenkään keittiö mitenkään kuuluisa maittavuudestaan ole...

Vierailija
16/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Pitää miettiä! Mä osaan kyllä tehdä ruokaa, mutta usein pää lyö tyhjää. Autan kyllä aina pilkkomisessa.

Ehkä joko kasviscurry kukkakaalista ja kesäkurpitsasta, tai sitten jotain enemmän lähi-idästä.

Suomalaisia ruokia en kehtaisi tehdä, vaikka mies on britti, eikä se brittiläinenkään keittiö mitenkään kuuluisa maittavuudestaan ole...

Joo ymmarran :D

Porkkanoita paahdoin itse viime vkl uunissa parmesaani-valkosipulimausteilla ja tein kylkiaiseksi libanonilaisen valkosipulidipin, jos olis jotain taytetyn kesakurpitsan lahi-itamaista ohjetta niin tuostahan jo saisi...toi dippi kay myos falafeleihin etta jos jaksat vakertaa niin ei kun kikherneita hankkimaan. ;) 

https://cafedelites.com/garlic-parmesan-roasted-carrots/ 

https://simpleseasonal.com/recipes/lebanese-garlic-sauce 

Tuon loysin, en ole kokeillut:

https://www.themediterraneandish.com/stuffed-zucchini-recipe/

(P.S. Nyt tuli nalka :D)

Vierailija
17/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Mä sekoon aina mökillä sukkiini kun mies käy ongella ja sienimetsällä. Sitten se suitsait sukkelaan pyöräyttää meille saaliistaan herkulliset ruuat.

Vierailija
18/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunoita, porkkanaa, kesäkurpitsoita ja yrttejä ja teki pastaa?

Vierailija
19/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Mä sekoon aina mökillä sukkiini kun mies käy ongella ja sienimetsällä. Sitten se suitsait sukkelaan pyöräyttää meille saaliistaan herkulliset ruuat.

Ennen vanhaan mies kävi metsällä ja nainen pyöräytti niistä sitten ruokaa. Tasa-arvon aikana mies tekee kaiken. Ainiin nainen napsauttaa pesukoneen päälle, mutta kuitenkin protestiksi nyrkillä kopauttaa pari kertaa pesukoneen kylkeen pam pam.

Vierailija
20/24 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäs?